/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
lys exitere et molekyle!?
Fra : deigaard2
Vist : 547 gange
20 point
Dato : 20-01-05 13:31

jeg mangler en kort beskrivelse af hvordan lys kan exitere et molekyle og danne triplettilstande som eksisterer i længere tid?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-01-05 14:08

ja..det er sq ikke mere end 20 point værd..hvem kan ikke svare på sådan et spørgsmål..hehe

Kommentar
Fra : deigaard2

Dato : 20-01-05 14:12

beklager, havde ikke flere point... det er første gang jeg er på!

Kommentar
Fra : deigaard2

Dato : 20-01-05 14:12

beklager, havde ikke flere point... det er første gang jeg er på!

Kommentar
Fra : deigaard2

Dato : 20-01-05 14:12

beklager, havde ikke flere point... det er første gang jeg er på!

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 30 point
Dato : 20-01-05 14:18

ok.. det skal der jo også være plads til.. men jeg kan desværre ikke hjælpe dig... det er lige lidt for avanceret til mig..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-05 14:47

Det var da flot CCjunior.

Nu gik du ind i et sp, som du skriver at du ikke kan svare på, og brokker dig samtidig over at der kun er 20 point på højkant. De 20 point er jo dig uvedkommende, da du ikke kan svare, men du forhindrede samtidig deigaard2 i at flytte sit spørgsmål til en for spørgsmålet relevant kategori.

Godt gået smarte bare fordi du skulle ind og sige NUL

Kommentar
Fra : deigaard2

Dato : 20-01-05 15:41

UPS... ja, har vist lagt det ind et forkert sted!

Godkendelse af svar
Fra : deigaard2

Dato : 22-01-05 17:04

Tak for svaret CCjunior. det var godt nok elendigt, men fandt ud af det på skolen!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 21:00

Loool.. tak for mine velfortjente point. du burde nu nok ha giet dem til klumme..ser ud til at han er mopset...