/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hvordan kan jeg begranse adgang til min ~
Fra : 090671
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 20-01-05 12:07

Jeg vil gerne lave password kun til min indbakke. ved nogen er jer hvordan? Min kærste modtage nogle gang mail, når han er på besøg( et par dage eller en uge af gang), men jeg vil ikke at han læse alle mine mail, da det er tit vedr. min job el.lign...Jeg har klikket på ikonen hvor det vise kun ulæste mail, men det er ikke nok, da han laver det om for at læse osv... jeg ved ikke hvilken muligheder jeg har...Men jeg vil ikke være uhøflig, at forbyder ham at opne og modtage hans e-mail...Kan I hjælpe mig??

Med venlig hilsen Pernille.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 12:22

du kan sørge for at oprette din mail - jeg går ud fra at du bruger outlook express - således at i har hver sit. Det kan du gøre ved at have to idenditeter og så sætte kodeord på begge - så du ikke kender hans og han ikke kender din.
Du skal så lige ind på din webmail og sørge for at de forskellige konti ikke render ind alligevel - der er vejledning til det hos de fleste udbydere. Men hovedreglen er at du skal sørge for at post til dit navn ikke kommer til ham og omvendt

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-01-05 13:12

Jeg kan da ikke se problemet, han respekterer åbenbart ikke dit liv og læser dine mails selvom du ikke vil have det, hvordan kan du lade ham få adgang til din computer????????

Kommentar
Fra : 090671

Dato : 20-01-05 14:01

Tak for jeres svar..
Miritdk-tak..og jeg prøver det om lidt..
Better-han spørger hvert gang at det er ok han gå og modtage mail( fordi han måske venter på et eller andet svar eller har videresendt hjem til mig)..men jeg vidste ikke han læste, da et par gang( lige kort tiden efter) var jeg selv for at modtage mail og det i indbakke har vist alle, både dem nye og det gamle..På denne måde vidste jeg at han læse og tjekke alle, men jeg har lavet hvert gang om at det skal vise kun det ullæste...

Det er lille bagatel, men lidt irriteret...

:)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 14:51

Better_performance...... et et eller andet sted har du nok ret i at man skal stole på hinanden og respektere hinanden - men det er jo op til brugere

090671..... har du fundet ud af det ????????? Har du måske tænkt over at ikke læste mails kan se ud som om de er læst pga indstillingerne der måske er sat til at vise som læst efter ganske kort tid ???

Kommentar
Fra : 090671

Dato : 20-01-05 14:56

Miritdk.. jeg har virkelig prøvet at se ( jeg har outlook) men kan ikke finde det ud. Og det at min kære kærste har læst, det er sikkert da jeg har optaget det selv også han nogle gang spørger hvorfor et eller andet skriver stadigvæk til mig osv... Jeg har generelt ikke noget at skjule men det irriterende...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 15:03

ok ok - jaja livet er ikke altid som man forventer

nå - jeg gik ud fra at du brugte outlook express og ikke outlook - men så vidt jeg kan se sådan umiddelbart er det sag samme.

Hvilken udbyder bruger du ?????????????

Kommentar
Fra : 090671

Dato : 20-01-05 15:05

cybercity..
min e-mail: dsl158976@vip.cybercity.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 15:09

åhh - det var jo ikke din mailadresse jeg spurgte om - men ok - cybercity er din udbyder
hvis du logger ind her : https://selfcare.cybercity.dk/index.php#ppsd431
så kig under mailopsætning så kan du se hvordan du gør

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 16:44

Miritdk - kan e-mail fra cipercity hentes via Outlook Express.
Så vil jeg fortælle hvordan det kan gøres.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 17:39

emesen ja og det kan spørgeren læse på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 17:42

ville jo nok anbefale outlook express - synes den er langt nemmere at have med at gøre