/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Februars bedste vittighed.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 2123 gange
200 point
Dato : 20-01-05 09:08

Så kører vi igen.

Alle indlæg skal være skrevet med dato 17 feb. eller tidligere.

Alle kan deltage i afstemningen.

Alle har èn stemme, og må ikke stemme på eget indlæg.

Jeg er dommer, hård men retfærdig.

Lad os nu få endnu en sjov periode!

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 20-01-05 09:33

og hvor skrives de?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-05 09:55

Hej fh1dk

De skrives her i tråden, æ ou?!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-01-05 10:21

En ung mand farer vild i skoven, og efter lang tids søgen finder han et hus.
Han banker på døren og den bliver åbnet af en lille Kinesisk mand med langt gråt skæg.
- "Jeg er faret vild", siger den unge mand, "kan du give mig husly for natten?"
- "Selvfølgelig," siger den kinesiske mand, "men på en betingelse! Hvis du så meget som lægger en finger på min datter, vil jeg udføre de tre værste former for kinesisk tortur på dig!"
- "OK", siger den unge mand, og tænker ved sig selv, at datteren må være halvgammel, når hun har så gammel en far.
Under middagen kommer datteren ned fra 1. salen og hun er ung, smuk og har en krop skabt af guder.
Hun er desuden tydeligt tiltrukket af den unge mand, og kan ikke holde sine øjne fra ham under hele middagen.
Den unge mand ignorerede hende dog totalt, og går derefter tidligt i seng.
I løbet af natten kan han alligevel ikke holde sig, og sniger sig ind til en hyrdetime hos datteren.
Ved daggry lægger han sig udmattet men glad ind i sin seng, og håber, at den gamle kineser ikke har hørt noget.
Da han vågner føler han en trykken for brystet, og da han åbner øjnene ligger der en stor sten på hans bryst med en seddel på.
KINESISK TORTUR 1. TUNG STEN PÅ BRYST!
- "Det er da vist lidt tyndt," tænker han.
- "Hvis det er det bedste, den gamle kineser kan byde på, har jeg vist ikke det store at frygte."
Han samler stenen op, går hen til vinduet og smider den ud. Da opdager han endnu en lille seddel.
KINESISK TORTUR 2. STEN BUNDET TIL VENSTRE TESTIKEL.
- "Et par brækkede knogler er bedre en kastration," tænker han, og hopper ud af vinduet.
Pa vej mod jorden ser han et stort skilt, hvor der står:
KINESISK TORTUR 3. HØJRE TESTIKEL BUNDET TIL SENGESTOLPE.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 20-01-05 10:48

Ok- så tager vi en her:

Jeg kom til at tænke på en ting.... Han må have været sulten, ham som opdagede, at de hvide kugler der kommer ud af hønens røv kan spises.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-01-05 11:19

d.20/1-05

En blondine bliver stoppet af en motorcykelbetjent....
Betjenten: "De kørte for stærkt frue, må jeg se Deres
kørekort?"
Blondinen: "Ups...det har jeg glemt hvor er."
Betjenten: "Er det din bil?"
Blondinen: "Ja, det tror jeg da nok."
Betjenten: "Jeg bliver nødt til lige at checke med centralen.
Hallo central? Jeg har standset en ung kvinde der ikke er helt
sikker på om det er hendes egen bil hun kører i."
Centralen: "Den unge kvinde...Er det en blondine med blå
øjne og store tasker i en rød BMW?"
Betjenten: "Øhhh...ja hvorfor?"
Centralen: "Gå tilbage til hende og smid dine bukser..."
Betjenten: "Hvad?!? Det kan jeg da ikke."
Centralen: "Gør det nu bare...stol på mig."
Betjenten går tilbage til blondinen, kigger på hende et kort
øjeblik, og smider derefter bukserne.
Blondinen: "Åh nej, skal jeg nu til at puste i ballon igen?"

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-01-05 11:28

d20-1-05
Overlæge Jensen er på stuegang på tosseanstalten.
Han kigger ind til Sørensen og ser, at Sørensen har lavet et
utroligt dejligt dukkehus. Jensens datter har snart fødselsdag
og Jensen tænker, at det er den helt perfekte gave til hende.
Han spørger Sørensen, hvor meget han skal have for
dukkehuset.
"50.000 kr", lyder svaret prompte.
"50.000 kr. - nej, nej - selv om du er tosset, må du da indse,
at det er alt for dyrt.", siger Jensen.
Men Sørensen er hverken til at stikke eller hugge i, og han
holder fast på de 50.000 kr.
Jensen forsøger en anden dag med samme resultat.
Da han kommer ind på stuen den tredje dag, er dukkehuset
væk og han spørger derfor Sørensen hvad der er blevet af
huset.
"Nåh - det har jeg solgt til Johansen på stue seks.", lyder svaret.
"Du skal ikke bilde mig ind, at Johansen havde 50.000 kr.",
siger overlægen.
"Næh det havde han ikke, men han havde to kanariefugle til
25.000 kr. stykket."

nummer 3.

To fiskere sad og fiskede, da der kom en speedbåd forbi med
en mand, der stod på vandski.
Pludselig forsvandt vandskiløberen, og de to fiskere sad og
gloede i et stykke tid, men vandskiløberen kom ikke op igen.

Så begyndte de to fiskere at blive urolige, og de besluttede
sig for at tage en lille båd ud og se hvor han var.

Den ene af fiskeren hopper i vandet, og kommer op lidt
senere og råber "Her er han, jeg har fundet ham!"
De hiver manden op i båden og den ene råber:
- "Mund til mund! Mund til mund!"

Den anden begynder at give mund til mund, men udbryder
lige pludseligt: "Puuuhh hvor har han dårlig ånde!"
Den anden fisker: "Der er da også noget galt, han har skøjter
på!"

nummer 4.
Bankrådgiveren havde indkaldt Hansen til et krisemøde.
- "Nu har du overtræk på din konto igen. Vi havde en fast
aftale sidst om at det ikke måtte ske igen.", sagde
bankrådgiveren surt.
- "Jeg ved det, men det er min kone, der bruger pengene."
-"Hvorfor giver du hende så lov til det?"
-"Jeg vil hellere være uvenner med dig end med hende.

nummer 4.
En kvinde har en elsker i dagtimerne mens hendes mand er
på arbejde.

En dag kommer hendes søn uventet tidligt hjem og hun tager
derfor sønnen og skubber ham ind i klædeskabet.
Umiddelbart efter kommer også hendes mand hjem så hun
skubber også elskeren ind i skabet.

Der står de to så - sønnen og elskeren.

Drengen bryder stilheden og hvisker:
- Mørkt herinde hva'?"
- Ja, det må man sige."
- Jeg har en fodbold."
- Det var da fint."
- VVil du købe den?"
- Nej, tak."
- Husk at min far står udenfor."
- Ok, hvor meget?"
- 500 kr."

2 uger efter sker det samme. Igen står elskeren og drengen i
klædeskabet.

Drengen starter igen og hvisker:
- Mørkt herinde hva'?
- Ja, det må man sige.
- Jeg har et par målmands handsker.
Elskeren husker sidste gang og spørger: "Hvor meget?"
Drengen: "1000 kr."
Elskeren irriteret: "Ok..."

Et par dage senere kalder faderen på drengen: "Hent din
fodbold min knægt og lad os gå ud og sparke lidt på mål."

Drengen må indrømme at han desværre har solgt både
fodbold og handsker. Faderen er chokeret og spørger:
-Hvor meget solgte du tingene for?"
-1500 kr ialt."
- 1500 kr? Det er jo at snyde folk at kræve så meget. Jeg
må hellere tage dig med i kirke så du kan bekende dine
synder."

Faderen slæber ham ned til kirken, skubber ham ind i skrifte
boksen og lukker døren.
Efter et minuts total stilhed rømmer præsten sig let. Drengen
er overvældet af dårlig samvittighed og ved ikke rigtig
hvordan han skal starte, men siger så hviskende: "Mørkt herinde hva'?"
Præsten: "Så er det nok. Nu stopper du dælme!"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-05 12:16

Efter at de havde haft sex, kælede hun for hans lem. Vil du have sex igen? Spurgte han.... Nej, Jeg beundrer bare din pik, sådan en havde jeg også engang!!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-05 12:18

Hvorfor gå til bankospil og vinde en halv gris
når man kan tage på værshus og få en hel ko med hjem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 14:59

Præsten sad en hyggelig lørdag aften i sit studerekammer og arbejdede med søndagens prædiken. For hyggens skyld sad han kone hos ham og løste krydsord. Hun siger: Skat, ende på 3 bogstaver med ø i midten? Efter en kort tænkepause siger præsten så: Det må vist være "død". Nå ja siger fruen, ræk mig lige viskelæderet!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 15:02

Søndag morgen da præsten sidder og læser morgenavisen, ser han til sin overraskelse sin egen dødsannonce. Han ringer staks til Provsten og siger: Har du læst morgenavisen? Hvortil Provsten svarer: Ja, hvor dælen ringer du fra?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 15:49

Apropos valget: Mange politikere glemmer hurtigt at de valgt, og tror de er udvalgt!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-02-05 03:32

Til Lord AJ
7.katoffel række
Østerbundløse

Magistraten skønner nu, at du er så højt op i alderen, at du ikke mere kan
formodes at være til nogen nytte og gavn for menneskeheden, og da
samfundsetiketten mener at kunne høste mere fordel af deres død, og da deres
menneskesyn ærgrer deres medmennesker, anmodes de herved, ifl. lov af 14
nov. 2003, par. 113, stk.4, litra B, sidste afsnit med herunder hørende
tillægslov og ekstraændringer m.v. om førstkommende søndag, kl. 11. at
henvende dem på Bispebjerg Krematorium, ved ovn nr. 9. for at få deres
sørgelige rester brændt.

De bedes medbringe:
1 bundt optændingsbrænde (tørt)
1/2 hl kul (prima)
1 skål til fedtegrever
1 stort indpakningspapir til knoglerester

Mangler De noget af overnævnte affekter, vil det blive beregnet til dem
efter gældende dagspris efter tariffen.
De beordres straks efter modtagelsen af denne skrivelse at ophøre med deres
enorme spiritusforbrug, således at forbrændingen af deres trøstesløse rester
ikke indebærer fare for eksplosion. Såfremt De lider af vand i hovedet,
knæene og lignende steder, bedes De aftappe det forinden, da dette ellers
kan vanskeliggøre forbrændingen. Da vi i øvrigt er underrettet om at De går
rundt med sure tær, anmoder vi dem høfligst men bestemt, at vaske disse meget
grundigt, da der ellers vil dannes løbesod i skorstenen.

Skulle de mod forventning ikke indfinde dem præcis kl.11, vil magistraten se
sig nødsaget til at afhente dem ved politiets hjælp. Kørsel med politiets
transportvogn, leje af spændetrøje og håndjern mv. vil af skifteretten
debiteret deres insolvente bo.

Med tidens agtelse:

Fyrmesteren,
Bispebjerg Kirkegård,
Krematoriet,
Forbrændingsanstalten,
Frederiksborgvej 14,
København NV.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-02-05 03:35

AJ besøgte sine slægtninge på landet for første gang og ankom, mens de havde meget travlt på gården.
"Det er et dejligt vejr i dag." Sagde hans onkel. "Hvorfor tager du ikke mit jagtgevær og går ud med hundene og skyder lidt?"
Da AJ kom tilbage en times tid senere, spurgte onklen: "Nå, hvordan gik det så?"
"Fantastisk," sagde AJ, "har du flere hunde?"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 15:41

Hmm; så stemmer jeg på natmadens den sidste 17-02-05 03:35.
Den virker så reel og helt igennem troværdig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 15:45

http://www.kandu.dk/dk/spg/60749 17-02-05 01.41

[citat]
I denne tråd har du bevist at min klage over dig er fuldt berettiget
[/citat

Det er da humor i klasse A1 - Tak Storearne.... du kan bare det der LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 15:46

Nå da ... koks i paranteserne hehehehe - men go' er den altså

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-02-05 15:55
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 15:57

mulberry.

Er det Storearne der er afbilledet????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 17-02-05 16:20

Emesen kom til gaarden og skulle tale med AJ.
Han bankede forsigtigt på og fru AJ lukkede op.
"Er AJ hjemme", spurgte Emesen.........."jow", sagde fru Jacobsen "han går ude i svinestien, og du kan ikke tage fejl, - det er ham med gummistøvlerne".

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-02-05 16:24

Citat
En hvid kvinde kom ind og sagde: "Jeg vil gerne kigge på en dildo - hvor meget koster den sorte derovre?
Ekspedienten svarer: "300 kroner."
"Så lad mig få den jeg har aldrig prøvet en sort før!"
Senere samme dag kommer en sort kvinde ind:"Jeg vil gerne kigge på en dildo hvor meget koster den hvide derovre?"
Ekspedienten svarer: "300 kroner."
"Så lad mig få den jeg har aldrig prøvet en hvid før!"
Lidt senere kommer en ældre kvinde ind: "Jeg vil gerne kigge på en dildo - hvor meget koster den ternede derovre?"
Ekspedienten svarer: "800 kroner."
"Så lad mig få den jeg har aldrig prøvet en ternet før!"
En time senere kommer chefen ind og spørger ekspedienten: "Nå, har du så solgt noget mens jeg har været væk?"
"Ja," siger ekspedienten, "jeg har solgt en sort dildo til 300 kr, og en hvid dildo til 300 kr. og så har jeg i øvrigt også solgt din thermokande for 800 kr."

Citat
En mand kommer ind i en våbenhandel for at købe et kikkertsigte.

Våbenhandleren viser ham et, men manden er ikke helt tilfreds.

Så tager våbenhandleren et kikkertsigte ned fra væggen og siger:
"Dette er mit fineste og dyreste kikkertsigte. Prøv en gang at kigge ud af vinduet med det. Det hus du kan se langt derovre er mit, og du kan se lige ind i stuen med det her kikkertsigte."

Manden prøver kikkertsigtet, og ganske rigtigt kan han se lige ind I våbenhandlerens stue.

"Du-eh", siger han til våbenhandleren, "der løber en nøgen kvinde og en nøgen mand rundt i din stue."

Våbenhandleren flår kikkertsigtet fra manden og bliver så helt bleg, snurrer rundt og tager et gevær ned fra væggen sætter kikkertsigtet på og lader det med 2 patroner.

Så vender han sig mod manden og rækker ham geværet. "Det er min kone der bedrager mig med min bedste ven. Dette er mit fineste gevær og mit fineste kikkertsigte. Geværet og kikkertsigtet er dit, hvis du kan sætter den ene patron I hovedet på min kone, og den anden patron lige i nosserne på min ven".

Manden accepterer, tager meget omhyggeligt sigte og siger så:
"Du, jeg tror godt jeg kan nøjes med een patron".

Citat
Don’t panic – Write a report…

The following report from a ship’s Master is reproduced by kind permission from the anonymous author who appears to be gifted with remarkable “sang-froid”.

It is with regret and haste that I write this letter to you, regret that such a small misunderstanding could lead to the following circumstances, and haste in order that will get this report before you from your own preconceive opinions from reports in the world press, for I’m sure that they will tend over-dramatise the affair.

We have just picked up the pilot, and the apprentice had returned from changing the “G” flag up for the “H” and, it being his first trip, was having difficulty in rolling the “G” flag up. I therefore proceeded to show him how. Coming to the last part, I told him to “let go”. The lad although willing, is not too bright, necessitating me having to repeat the order in a sharper tone.

At this moment the Chief Officer appeared from the chart room, having been plotting the vessel’s progress, and, thinking that it was the anchors that were being referred to, repeated the “let go” to the Third Officer on the forecastle. The port anchor, having been clearly away but not walked out, was promptly let go. The effect of letting the anchor drop from the “pipe” while the vessel was proceeding at full harbour speed proved too much for the windlass brake, and the entire length of the port cable was pulled out “by the roots”. I heard that the damage to the chain locker might be extensive. The breaking effect of the port anchor naturally caused the vessel to sheer in that direction, right towards the swing bridge that spans a tributary to the river up which we were proceeding.

The swing bridge operator showed great presence of mind by opening the bridge for my vessel. Unfortunately, he did not think to stop the vehicular traffic, the result being that the bridge partly opened and deposited a Volkswagen, two cyclists and a cattle truck on the foredeck. My ship’s company are at present rounding up the contents of the latter, which from the noise I would say are pigs. In his efforts to stop the progress of the vessel, the Third Officer dropped the starboard anchor, too late to be of practical use, for it fell on the swing bridge operator’s cabin.

After the port anchor was let go and the vessel started to sheer, I gave a double ring Full Astern on the Engine Room Telegraph and personally rang the Engine Room to order maximum astern revolutions. I was informed that the sea temperature was 53 degrees and asked if there was a film tonight; my reply would not add constructively to this report.

Up to now I have confined my report to the activities at the forward end of the vessel. Down aft they were having their own problems.

At the moment the port anchor was let go, the Second Officer was supervising the making fast of the after tug and was lowering the ship’s towing spring down onto the tug.

The sudden braking effect on the port anchor caused the tug to “run under” the stern of my vessel, just at the moment where the propeller was answering my double ring Full Astern. The prompt action of the second Officer in securing the inboard end of the towing spring delayed the sinking of the tug by some minutes, thereby allowing the safe abandoning of the tug.

It is strange, but in the very same moment of letting go on the port anchor there was a power cut ashore. The fact that we were passing over a “cable area” at that time might suggest that we may have touched something on the riverbed. It is perhaps lucky that the high tension cables brought down by the foremast were not live, possibly being replaced by the underwater cable, but owing to the shore black-out, it is impossible to say where the pylon fell.

It never fails to amaze me, the actions and behaviours of foreigners during moments of minor arises. The pilot, for instance, is at this moment huddled in the corner of my day cabin, alternately crooning to himself and crying, after having consumed a bottle of gin in a time worthy of inclusion in the Guinness Book of Records. The tug captain, on the other hand reacted violently, and had to be forcibly retrained by the steward, who has him handcuffed in the ship’s hospital, where he is telling me to do impossible things with my ship and my crew. I enclose the names and addresses of the drivers and insurance companies of the vehicles on my foredeck, which the Third Officer collected after his hurried evacuation of the foredeck. These particulars will enable you to claim for the damage that they did to the railings on No. 1 hold.

I am closing this preliminary report, for I am finding it difficult to concentrate with the sounds of police sirens and their flashing lights.

It is sad to think that had the apprentice realised that there is no need to fly pilot flags after dark, none of this would have happened.

For weekly Accountability Report, I will assign Casualty Numbers T/750101 to T/750199 inclusive.

Yours Truly…. xxx

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-02-05 16:38

CLAN, din vits om manden hos våbenhandleren, bør helt sikkert vinde

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 16:42

Jeg synes også den er rigtig god dova. Så husk at vi stemmer efter midnat og de næste 2 dage.
Stemmer afgivet før 18 feb. kl. 00:00 er ugyldige. Sådan er reglerne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-02-05 16:43

Citat
Brev fra Spejderlejren
--------------------------------------------------------
Kære Far!

Vores tropsfører har sagt vi skal skrive til vores forældre, i tilfælde
af at I havde set noget om springfloden på fjernsyn, og var bekymrede.

Vi har det godt. Kun et af vores telte og to soveposer blev skyllet væk.
Der var heldigvis ingen der druknede, men det var fordi vi var oppe i
bjergene og lede efter Flemming, da det skete. Hils hans far og mor.

Han kan ikke skrive, pga. gipsen. Jeg fik lov til at flyve med i en
af redningshelikopterne, Det var fedt. Vi havde nær aldrig fundet ham i
mørket, hvis det ikke var for alle lynene.

Tropsføreren blev sur på Flemming, fordi han tog på blaffetur, uden
at fortælle nogen om det.
Men Flemming svarede, at han havde sagt det, men da det var samtidig med
at vi var ved at slukke ilden, så der var nok ingen der havde hørt ham.
Vidste I at hvis man stiller en dåse med gas, ind i et bål, så eksplodere
den.
Alt det våde træ ville stadig ikke brænde før tropsføreren hentede
reservedunken fra bilen.
Han skulle nok have kontrolleret at den var helt tæt først.
Men vi var smadderheldige, det var kun et af vores telte og noget
af vores tøj, der brændte.
Jytte kommer til at se underlig ud, indtil hendes hår vokser ud igen.

Vi er hjemme igen lørdag, hvis tropsføreren får lavet vores bil.
Men det var ikke hans skyld den blev smadret.
Bremserne virkede næsten OK, da vi kørte, og som tropsføreren
har sagt: " Med sådan et gammelt lig, må man forvente at der
er noget der går i stykker, fra tid til anden"
Det er nok derfor han ikke kan få den forsikret.
Vi synes det er en fed bil. Jeg vidste ikke at man kunne bruge en
gammel taxa til spejdere. Der er taxameter og alting i endnu.
Men tropsføreren siger at den skifter farve om natten.
Han siger den kører i sort, eller sådan noget.
Han skælder ikke spor ud hvis den bliver snavset,
Dem der ligger i bagagerummet, må bare ikke drikke af hans flasker,
og passe på de ikke stikker sig på kanylerne.
På vej herop, fik vi lov til at køre i traileren på skift.
Lige til ham panseren stoppede os, og gav os en bøde.

Tropsføreren er en fed fyr. Bare rolig, han kører smaddergodt bil.
Når han er ædru, lader han Peter køre, så han kan lære det.
Men han lader ham kun køre når der ikke er anden trafik på vejen.
Men på disse smalle bjergveje, er der ikke plads til andre end os,
så det er ret heldigt.

I morges badede de andre fra klipperne og svømmede i søen.
Tropsføren ville ikke lade mig bade, når jeg ikke kunne svømme, og
heller ikke Flemming, pga. gipsen, for den ville nok tynge ham for meget
ned.
I stedet fik vi lov til at tage en kano og sejle tværs over søen.
Man kan stadig se alle træerne på bunden, efter springfloden.
Tropsføreren er virkelig fed, ikke så pivet som den forrige.
Han blev ikke engang sur over vi havde glemt redningsvestene.
Kun over at kanoen blev lidt skrammet, der hvor bjørnen satte
tænderne i.
Flemming har for øvrigt ikke flere rene bukser, så han må gå uden.
Tropsføreren har sagt at det er så synd for ham, så Flemming må
sove i samme sovepose som ham resten af turen.

Gæt hvad??
Vi har allerede fået vores duelighedstegn i førstehjælp.
Da Knud dykkede i søen og skar sig på nogen rustne søm, lærte vi
hvordan man årelader folk, og opererer med en dolk.
Og Nikolaj og Lise har kastet op i en uge Tropsføreren siger at
det nok er madforgiftning, fordi de spiste den grillkylling der lå i
handskerummet i bilen.
Tropsføreren siger at den kun var 14 dage gammel, så den var da god nok.
Den var jo pakket ind, så han har sikkert ret. Findes der også
grønne kyllinger??
Tropsføreren siger at det var de altid i fængslet, da han sad inde.
Jeg er så glad over at han brød ud, og blev vores tropsfører i stedet.
Er livstid lang tid at skulle sidde i fængsel??
Han bliver ved med at sige at tingene har forandret sig meget
siden han sidst var ude.

Jeg må slutte nu. Phillip og mig skal blaffe ind til byen, for at
sende vores breve og købe flere patroner til tropsføreren.
Han har også bestilt noget glidecreme, men han har ikke sagt til hvad.

Bare rolig, vi har det godt.

: ) Emma

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 17:59

Troede ellers der var lukket for flere jokes - og vi kun måtte stemme!

Nå men here goes!

Citat
Her er nogle observationer, som I måske også har været ude for!
Spøgelses Bæ: Det er den hvor man mærker bæen komme ud, der er bæ på toiletpapiret, men når man kigger er der ingen bæ i lokummet.

Den rene Bæ: Man skider en bæ, ser den svømme i lokummet, men der er ingen bæ-rester på toiletpapiret.

Den våde Bæ: Man tørrer røven mindst 50 gange, og den føles stadig våd. Derfor lægger man toiletpapir mellem balderne og underbukserne for ikke at ødelægge dem med bremsespor.

Tvilling Bæ: Det sker når man er færdig med at skide, man har trukket bukserne op til knæene, og så skal man skide igen.

Presse-ve Bæ: Man presser så hårdt for at få bæen ud, at man næsten mister bevidstheden.

Isbjerg Bæ: Bæen er så lang, at en tredjedel af den stikker op af vandet.

Hvidovre-kur Bæ: Man skider så meget, at vægttabet er mindst 50 pund.

Majs Bæ: Det siger sig selv.

Træstamme Bæ: Man laver en bæ som er så stor, at man frygter lokummet splintres medmindre bæen deles op et par gange med toiletbørsten.

Fuldemandsbæ: Det er den bæ man laver dagen efter en ordentlig druktur. Det mest karakteristiske med bæen er den trådlignende stribe som efterlades på bunden af lokummet.

”Bare jeg dog kunne”-Bæ: Man sidder på lokummet og prøver at skide, men kan ikke. Det eneste der kommer er et par trompetlyde.

Mareridt Bæ: Det er den bæ der gør så ondt at skide, at man ville have væddet på den kom ud sidelæns.

”Dunke”-Bæ: Det er den bæ man skider så hurtigt, at røvbalderne bliver plaskvåde af toiletvand.

Sandpapir Bæ: Den gul/brune bæ-substans man skider sprøjter ud som en vandballon der eksploderer, alt imens det føles som om nogen har skoddet en cigaret i røven.

Råddenmave Bæ: Lugten fra en bæ der sniger sig ud på gangen og breder sig i hele bygningen, således at hele bygningen bliver syg eller evakueret af sikkerhedsfolk.

Yo-yo Bæ Den bæ: der kommer halvt ud, da der træder en anden person ind på toilettet, så man må trække den tilbage for ikke at skræmme den fremmede med det store plask det giver når den rammer vandet.

Fundet på nettet - og er således ikke selvoplevet....øhh jo, nogle af dem!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 18:03

Creamy. Vittighedstråden er altid åben til d. 17 kl. 24:00 derefter afstemning i 48 timer. Din allerede afgivne stemme er ugyldig, men efter kl. 24:00 i aften kan du ligesom alle andre afgive én stemme på én vittighed. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 01:10

Og her gik jeg og troede at det var efter kl 00:00 den 18 feb.
fh1dk Dato : 20-01-05 09:33 er god.
fh1dk Dato : 20-01-05 10:48 er bedst

og en masse andre kunne fortjene point, Creamy's er udprintet og skal hænge på gæstetoilettet !
Men : CLAN Dato : 17-02-05 16:24 med dildoerne, den griner de stadig af oppe på plejehjemmet i
morgen kan de ikke huske den, og kan så grine en gang til
Jeg giver alle mine stemme på , den ternede dildo.

Tak til alle, for de mange timer med gode grin, (de skal da viderefortælles)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 01:14

Natmaden: Stem på én vits, NU ellers dømmer jeg dig ude. Du har været med længe så du ved godt hvordan man gør. GØR DET ELLER GLEM DET

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 01:21

Jeg har da nok at lave for pokker natmaden, jeg skal da ikke sidde og læse alle vittighederne igen? CLAN kommer med 3 vittigheder i samme tråd. Så må du sende 17-02-05 16:?? NR. 1 2 eller 3. Kandu ikke finde ud af det? Du får én chance mere for at stemme. Gør det så ordentligt næste/sidste gang.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 01:28

Natmaden har stemt på CLANS vittighed nummer 1. Den med dildoen. Hvor svært kan det være AJ?!

Min stemme ligger stadig på natmadens 17-02-05 03:35.

Ok, du store mand med den lille slidte og forældede retstavningsordbog

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 01:36

Jeg ville gerne have stemt på en af Rotw vittigheder, desværre lægger han mange i samme tråd og kan ikke finde ud af at nummerere dem. Det gør det umuligt at placere en stemme. Derfor er Rotw's vittigheder
Fra : rotw Dato : 20-01-05 11:28

IKKE valgbare. De er gode Rotw. læg dem ind i næste måneds tråd.
Sorry men sådan er det. Lad være med at stemme på dem, stemmen vil være spildt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 01:39

Du er bare for meget AJ...rofl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 01:50

Creamy - Din stemme er ugyldig. Den kom før kl. 24:00. Kan Du ikke fatte alm. regler?
Og i mine vittighedstråde er det mig der er dommer ikke dig. Så skrup af Creamy, eller lær reglerne. En stemme skal være klar, entydig og nem at fortolke. Når jeg skal opgøre stemmerne gider jeg ikke at læse lange indlæg og så skulle finde ud af hvad folk mener? Natmaden ved det godt. Han har været med før. DU Creamy er nybegynder i disse tråde. Så lær at holde din kæft. Dette er MIN tråd. Kan du ikke lide det, så bliv væk og hold din mund. Hvorfor kommer du ind i en serie af vittighedstråde bare for at lave ballade? Du skal ikke svare. Bare hold din mund og overlad tråden til de der er interesseret i vittigheder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 02:07

Det er jo næsten som et folketingsvalg med alle de stemmer, der skal tælles op *LOL*

arne.jakobsen

Hvorfor skal en bruger lukke et spørgsmål, der ikke er besvaret tilfredsstillende.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 02:10

Jeg kommer nøjagtig hvor det passer mig AJ...Husk det, og glem det aldrig..
Du kommer aldrig nogensinde til at skal bestemme over mig - og i hvilke tråde jeg optræder i.

Og pas nu på blodtrykket AJ - du ved jo godt, at kandu ikke for evigt kan lade en mand som dig huserer rundt og verbal spanke Gud og hver mand, der ikke kender DINE Arneregler.

Apropos regler! du ugyldigegjorde min første stemme, men udtrykte klart at jeg kunne stemme igen efter kl 24.00.
Det har jeg nu gjort, men den stemme afviser du sq også. Sig mig AJ, hvad er det for en redelighed?! - og hvorfor egentlig åbne disse vittighedstråde, når det alligevel altid ender med, at du skændes med enten en tråddeltager eller dig selv..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 02:13

ans - det er såmænd ikke så svært. Det skal jeg hurtigt klare. Dit spørgsmål skal vi ikke snakke om her. Du har jo åbnet en tråd til formålet. Hold nu dit spørgsmål til mig adskildt fra denne tråd, hvor det jo ingen relevans har.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 02:24

Jamen arne.jakobsen ser du ikke, at jeg er begyndt at følge dine uskrevne regler.

Du kommer jo selv med indlæg i andre tråde, som intet har med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 02:26

Creamy - Du har afgivet en stemme FØR d. 18. Og det gør den ulovlig. Du har sagt en masse vrøvl, men det er ikke en stemme. Men hvis du var en Vittigheds-elsker og havde fulgt disse tråde, ville du som alle andre kende reglerne. Det gør du ikke. Jeg skændes KUN med folk som dig, der KUN har et mål i livet, nemlig at skændes med andre Kandu'er. Jeg siger det gerne igen: Creamy skub ud af min tråd. Hvor svært kan det være. Jeg har set din BÆ-vits, og den kan alle stemme på. Men at du ikke kender reglerne, og afgiver din stemme d. 17. Er jo KUN din fejl.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 02:26

Creamy - Du har afgivet en stemme FØR d. 18. Og det gør den ulovlig. Du har sagt en masse vrøvl, men det er ikke en stemme. Men hvis du var en Vittigheds-elsker og havde fulgt disse tråde, ville du som alle andre kende reglerne. Det gør du ikke. Jeg skændes KUN med folk som dig, der KUN har et mål i livet, nemlig at skændes med andre Kandu'er. Jeg siger det gerne igen: Creamy skub ud af min tråd. Hvor svært kan det være. Jeg har set din BÆ-vits, og den kan alle stemme på. Men at du ikke kender reglerne, og afgiver din stemme d. 17. Er jo KUN din fejl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 02:26

Nej det ved Gud at AJ IKKE gør - hvad er det for noget vrøvl Ans
AJ er ikke mindre end en helgen blandt rosset..lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 02:41

Pas nu på jeg ikke sender linket til denne tråd til kandu.dk med en klage over at du beder mig skrubbe af. Tror du ikke, at de gerne selv administrere hvem hulen der skal have lov til at deltage på DERES site?! Tænk dig nu grundigt om AJ

Desuden er jeg træt af, at du ikke fortæller reglerne så de er tydelige for enhver.
Kl. 15.41 den 17/2 afgav jeg en stemme som du skoddede kl. 18.03 den 17/2 med begrundelse i, at afstemningen først startede i aften kl. 24.00.

Citat
Din allerede afgivne stemme er ugyldig, men efter kl. 24:00 i aften kan du ligesom alle andre afgive én stemme på én vittighed. Hilsen Arne

18-02-05 01:28 stemmer jeg derfor igen, men hvad sker der?! Du afviser igen min stemme. Kan du selv finde ud af det?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 05:06

Creamy: Jeg fortæller ikke alle reglerne hver gang jeg åbner en ny Vittigheds-tråd. Det er nok en fejl fra min side. Men i hvertfald Kandu'er der har været med så længe som dig, burde kunne finde ud af tingene selv. Det der d. 17/2 lokkede dig her ind var mit spørgsmål til 1 point der kun skulle henvise og erindre folk om trådens tilstedeværelse.
Dette er 4'de vittigheds-tråd. At DU først opdager den nu og er den eneste der, ikke kan finde ud af reglerne, kandu da ikke bebrejde Mig. At du ikke kan læse/forstå er heller ikke min skyld. I mit henvisnings-spørgsmål, var det tydeligt hvad jeg mente. At du ikke kunne læse/forstå denne er igen ikke min skyld.
Uanset hvad du synes Creamy, så er din såkaldte stemme 18-02-05 01:28 IKKE en stemme. Det er en politicerende og debatterende omgang Crap. Hvis du vil være med i min tråd og have NOGEN inflydelse på valget, Så STEM. Denne tråd skal ikke bruges til din form for mudderkastning. Stemme afgivningen lukkes d. 19 feb. kl. 24:00 for ALLE. Men hvis DU Creamy ikke finder ud af hvordan man stemmer, afsluttes den meget tidligere for dig. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 05:15

Jeg ombestemmer mig, jeg vil stemme på creamey's bæliste.
så stiller jeg termokanden ud på toilettet i stædet for,
hvis det altså er i orden med dig Lord AJ.
Det var nu heller ikke nemt tidligere da jeg skrev at jeg stemte på termokanden.
Og AJ du må da ikke tro at det kun er svært for dig.
Tænk, jeg har læst hele tråden en 5-6 gange i løbet af måneden.

Og jeg aner simpelt hen ikke om jeg skal syntes, at det er synd for dig !
Men mest af alt så minder du mig om en fejlpladseret pædago, der stå midt på legepladsen og råber af ungerne,
fordi at de morer sig uden at pædagoen må være med i snadkassen.
syntes ellers at du har været sød i en tid, og tænker at det var efter at jeg mindede dig om, at du skulle huske at tage dine piller.
Det er jo ikke for sjovt at du skal huske dem.

Husk en flaske er aldrig mere tom end at den er proppet med ingenting.
Ingenting kan kun sanses fordi det har gemt sig i flasken,
fjerner du flasken vil ingenting blive væk, i en uendelig stor klat ingenting, og man finder det aldrig igen.

I denne tråd er vi deltagere flasken. .... Now u see, Now u don't`!
Kan du se det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 05:41

Natmaden. Du har mange gode vittigheder og det er det, denne tråd drejer sig om. Lad være med at komme med politiske standpunkter og Hade-ord imod mig i denne tråd. Det kandu gøre andre steder. At du kalder ALLE dine uheldige personer op efter mig, er OK. Lidt barnligt men OK. Det blander jeg mig ikke i. Det skulle jo gerne være en sjov tråd.

Du har ikke afgivet din stemme endnu. Hvis du mener at:
Citat
Jeg giver alle mine stemme på , den ternede dildo.

Så er du ikke klar over hvordan man stemmer.

Du har KUN én stemme, og den afgiver du nemmest ved at henvise til f.eks: Dato : 20-01-05 10:48

Hvis du vil stemme på CLAN's vittighed om den ternede dildo, ser din stemme sådan ud:

Jeg stemmer på Dato : 17-02-05 16:24 nr. 1.

Se nu at få stemt (ordentligt), så svær kan det da ikke være?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 06:59

Kan du ikke lige fortælle mig hvor at det barnlige ligger, så at jeg kan blive der
Syntes mere at jeg har det som klods-hans.
Cykler rundt på en gammel ged, med en krage på slæb,
og tror på princesser på hvide lagner.

Jeg stemmer på CLAN's vittighed med den sorte dame på kandu.dk Dato : 17-02-05 16:24
den er tildelt nr. 1. i citatboksen, og efter kandu's index, er den pladseret her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/58810#645510
Det kan ikke uddybes mere. men nu bliver jeg vel disket. Jeg har jo stemt på den 2 gange.

Det er jo så anden gang, det var med vilje, at jeg ikke gav den et nummer,
da det var min opfattelse, at det var for svært, at regne den ud!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 08:02

Men jeg ville nu også have stemt på Creamy's bæliste !
Ja og din egen http://www.kandu.dk/dk/spg/58810#628895
kan man jo ikke stemme på så den vil jeg ikke nævne.
Men skulle du en dag lave en oldies joketråd ville jeg klart anbefale denne.
http://www.kandu.dk/dk/spg/53814#563798 skrevet af Flash77 - Dato : 14-11-04 23:02
her kort citeret
Citat
Arne - DU er den bedste vittighed i December. Og husk D i vittighed....

Ja-Ja AJ, din ide med din vittighedstråd er da god nok, men du er selv skyld i hvordan det ender, næsten hver gang.
Det kan da ikke være svært at nedskrive dit reglsæt for deltagelse, vel ?
klummes link til en tråd hvor du optræder, viser da tydeligt for mig, at du ikke gør, som du selv ønsker andre skal gøre.
Derfor ender dine egne tråde tit i ligegyldigt mudder.
Så et pænt sprog, og en pænere adfærd i andres tråde, ville nok hjælpe dig.
Ellers ser jeg dig for mig, som et rødglødene ansigt, stående med Patsy, i svinestalden, kun iført emesen's gummistøvler.
Og det er nok til at jeg har en god dag, hav du også det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 08:50

Lillearne.....Egentlig ville jeg ha' droppet den tillægsbetegnelse, men din fortsatte ynkelige og frastødende adfærd taget i betragtning, så er det den mest betegnende beskrivelse af dit mentale vid

Du er jo fyldt med løgn. Du skriver i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/59955

Citat
Jeg kan nemlig stave

og senere i denne tråd 18-02-05 kl. 02.13

Citat
Hold nu dit spørgsmål til mig adskildt fra denne tråd

AJ - Det er en "underskolestavefejl" at skrive d i skilt (adskilt), og det er tydeligvis IKKE en slåfejl - og kan IKKE staves på begge måder - så lad være fremover at gøre dig bedre end andre, for det er du ikke........ LANGTFRA.........TVÆRTIMOD

Så ud over dit bedrevidende, opstyltede og frastødende og modbydelige væsen, så er du altså beviseligt osse fyldt med løgn.

**************************************

Nå men jeg vil da osse stemme på en vittighed (selv om det jo egentlig ikke er en vits)

Jeg stemmer på emesens fra d. 17-02-05 16:20 som på en hylende morsom måde fortæller noget om AJ LOOOOOOL

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 09:18

tror at jeg fandt(<--med d) Patsy. http://sannie.dk/flash-toon-game//cow.swf

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 11:41

AJ.

Ser lige at du længere oppe skriver.

Citat
Jeg skændes KUN med folk som dig, der KUN har et mål i livet, nemlig at skændes med andre Kandu'er. Jeg siger det gerne igen: Creamy skub ud af min tråd.

De andre kanduer du hentyder til. Hvem er det?!
Jeg skændes med DIG og IKKE andre. Pudsigt at lige siden jeg sagde min mening om dig, så har du nedgjort alt hvad der har med mig at gøre. Du er et slet menneske AJ, som prøver at tvære din egen lousy adfærd over på andre..

Husk nu og glem det ALDRIG:

Det er DIG AJ, der ikke kan opføre dig ordentligt.

Det er DIG AJ, der sviner andre til hvis de laver stavefejl.

Det er DIG AJ, der konsekvent slynger ud, at vi andre ikke er stand til hverken at læse, skrive eller forstå.

Det er DIG AJ, der beder andre andre om at skubbe af. Ikke blot fra DINE tråde, men også fra DERES egne.

Det er DIG AJ, som kalder andre kanduer for fissehøg, Dumme lille lort, spytslikker, krampeonanist, syge lille skiderik, kerneidiot forbandede halvhjerne, dum i roen, hjernelamme, liderlige, snotdumme.. osv.

Det er DIG AJ, der hele tiden og så igen springer på en tråd og belærer andre om god og anstændig opførsel.

Det er DIG AJ, der udstikker egne opfundne regler, som vi andre bare har at følge.

Det er DIG AJ, der ikke en gang kan efterleve de regler du forlanger at andre skal følge.

Det er DIG AJ, der hvis du klarer dig dårligt stikker en trussel ud om personlige oplysninger.

Det var DIG AJ, der følte dig krænket, da en anden kanduer stak en personlig oplysning ud om dig.

Ergo Arne.Jakobsen tror jeg at alt dit had i bund og grund handler om hadet til dig selv. Mon ikke du snart har brug for en kandu pause. Kandu har i hvert fald brug for en pause fra dig.

Og derudover jeg stadig IKKE fået en forklaring på, hvorfor min stemme 18-02-05 01:28 blev disket.

Nu stemmer jeg i stedet på Natmadens skidende ko. Nej vent...det skal i stedet være rotws vittighed nummer 4...Åhh nej, han er jo disket. Jamen så må det blive den fra Ans. Ej silly me...hehe! Ans har jo slet ikke lagt en vittighed - så nu er jeg forvirret - og det er DIN skyld AJ...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 11:50

Hej.
Jeg har smidt et indlæg i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/60836 men synes det skal spredes til relevante tråde. Derfor en kopi her.

******************************************

Lillearne.

Du skrev i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/46262 1-8-04 kl. 20.33

Citat
Til alle læsere af denne tråd. http://www.kandu.dk/dk/spg/46262 1-8-04 kl. 20.33Jeg har lige modtaget oplysning om at Jernladyen har indtastet et tip. Har været inde og læse det. DET ER IKKE ET TIP, DET ER ET POLITISK STATEMENT!. Om jeg er enig eller ej, er sagen uvedkommende. Men hvis noget sådant forekommer på denne side og KANDU.dk IKKE er i stand til at dæmme op for det, så forsvinder jeg lige så hurtigt som jeg kom pludseligt! Sørgeligt men sandt.

2 datoer jeg hæfter mig ved er 9/11 2001 og 1/8-2004, og handler begge om terrorisme, og d. 1/8- 2004 - Du havde været på Kandu i knap 48 timer, og lagde grunden til din modbydelige, nedværdigende, bedrevidende, oppustede, selvhævdende svinske stil i den tråd, og har siden utrætteligt og uforbederligt fulgt den linie. Dette på trods af, at adskillige velmenende, velanskrevne, seriøse brugere, på hver deres måde har gjort dig opmærksom på at din stil er uønsket på Kandu

Du starter i den allerførste tråd du deltager i, med at korrekse en bruger på et fuldstændig latterligt og helt urimeligt grundlag. Efterfølgende skriver du i den sidste sætning i dette indlæg, at hvis Kandu ikke stopper dette, så vil du øjeblikkelig forlade Kandu.

Fortæl mig lillearne, hvorfor helvede du ikke indfriede dit eget statement? ALLE uden undtagelse ville ha' været tjent med dette.

Jeg har aldrig klaget over dig til Kandu, men håbede at du skred af dig selv, når du blev "mandsopdækket", men det preller af som vand på en gås. Jeg fornemmer dog stærkt, at der er blevet klaget over dig fra flere sider, og håber ved Gud, at Kandu snart smider dig ad helvede til. Du er kort sagt den inkarnerede modbydelighed...... en pestilens.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 12:01

Gosh! Minder om politisk debat
Min stemme går til Emesen 17-02-05 16:20
(mest fordi min bedre ½-dels blonde veninde IKKE har fattet den endnu... trods flere forklaringer)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 12:07

Kinesisk ordsprog... og IKKE noget med vittigheder at gøre, men riiimelig aktuel på denne tråd (lige nu)
- Den som tror at vide alt.
- Ved slet ingen ting.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 12:11

AJ ... skid* være med det der om at ku' stave
Citat
Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 12:11

Det første der springer mig i øjnene i Klummes citat er:

Citat
Men hvis noget sådant forekommer på denne side og KANDU.dk IKKE er i stand til at dæmme op for det, så forsvinder jeg lige så hurtigt som jeg kom pludseligt! Sørgeligt men sandt.

Hvem siger det behøver at være sørgeligt?!

ps. Nu stemmer jeg på CLANS Kinesisk ordsprog. Håber ikke det er for forvirrende AJ!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-02-05 12:11

Min stemme går til Emesen 17-02-05 16:20

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 12:14

Baah, nu kokser det! Ret lige min stemme til CLANS 18-02-05 12:11
Der er jo tid endnu ik?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 14:13

Jeg stemmer på CLAN's vits om manden hos våbenhandleren

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 14:25

Øh, for god ordens skyld

CLAN's vits om våvenhandleren,
nr. 2 i indlægget fra 17-02-05 16:24

dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 14:37

Dova

Du er diskvalificeret.... våvenhandleren LOOOL

Du stavede ikke rigtig, så nu kan den rigtige vits ikke findes (af lillearne)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-05 15:07

Det er simpelthen for groft, men alle de altfortidligstemmeforsøgsluskere.
Jeg aner ikke hvad klokken er slået og hvad dag vi har, så det må regnes for farligt at forsøge med en enkelt stemme (på mig selv)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 15:10

Du kan jo tage dine ludostøvler på Emme. Tror du så ikke det går?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 15:24

I har netop hen til click herovre til den bevis data kontrol fri ret til tillade jer hen til spille nemlig den til sjov dobbelt og mig og alle andre og Kandu en til fra torsk med meget ubehageligt. Så kan det forstå være uegennyttigt måske personligt.

Mvh Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 15:25

Ups, forkert tråd. Undskyld AJ

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 15:59

Ihhh guder, den her tråd er ved at være hen a'la'...
Citat
Solformørkelse - ad kommandovejen

Fra "Army" bringes dette lille praktiske eksempel, på hvorledes kommunikationen kan tænkes at foregå:

Oberstløjtnanten til sin adjudant:
I morgen kl. 09:00 vil vi kunne iagttage en solformørkelse, hvad der som bekendt ikke er tilfældet hver dag. Befal kompagnierne til at træde an på deres stillepladser i drejlstøj, så de kan se dette sjældne fænomen, som de vil få nærmere forklaret. Regner det, vil vi jo intet kunne se, i så tilfælde kan de bruge tiden til at gøre gymnastik.

Adjudanten til chefen for 1'ste kompagni:
Efter oberstløjtnantens ordre vil der i morgen kl. 09:00 være solformørkelse. I tilfælde af regn vil man ikke kunne se den fra kompagniets stilleplads, hvorfor solformørkelsen vil være arrangeret i gymnastiksalen - i drejlstøj - noget der ikke sker hver dag.

Kompagnichefen til næstkommanderende:
Oberstløjtnanten har - i drejlstøj - givet ordre til en indvielse af solformørkelsen i morgen kl. 09:00 i gymnastiksalen. Oberstløjtnanten vil i tilfælde af regn selv ordne sagen, noget der ikke sker hver dag.

Premierløjtnanten til ældste sergent:
I morgen kl. 09:00 vil oberstløjtnanten - i drejlstøj - formørke solen i gymnastiksalen, som det er tilfældet hver dag, når der er klar himmel. I tilfælde af regn, på kompagniets stilleplads.

Sergenten til ældste korporal:
Kl. 09:00 i morgen vil oberstløjtnanten formørkes i drejlstøj ved hjælp af solen. Hvis det regner i gymnastiksalen, noget der ikke sker hver dag, skal kompagniet træde an på stillepladsen.

Kontorordonansen til føreren for køkkenvognen:
Hvis det bliver regn i morgen, vil solen formørke oberstløjt-nanten i gymnastiksalen. Det er ærgerligt, det ikke sker hver dag.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 16:05

Shame on you CLAN. Har du ikke fattet, at du ikke længere må skrive vittigheder i denne tråd. Det sluttede for snart 16 timer siden

PS. Nu stemmer jeg på CLANS den sidste 18-02-05 15:59.
Håber ikke det er for forvirrende AJ

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 16:10

Oki Doki, hvis CLAN alligevel bryder reglerne så gør jeg også...hehe

Citat
En mand (AJ) går tur gennem en skov. Pludselig ser han en ung pige,
der er bundet til et træ.
- Hvad laver du her?, spørger AJ
- Min kæreste har overfaldet og voldtaget mig, græder den
unge pige.
- Har du råbt om hjælp?
- Ja, mange gange.
- Og ingen har hørt det?
- Nej.
- Ja, min søde pige, siger AJ grinende og trækker bukserne ned,
- det er sandelig ikke din dag i dag.

god weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 16:11

Må man stemme på sig selv?! ..lol

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 16:47

'det var IKKE ment som en vittighed.... men nærmere en griner-version af denne tråd
Den er så'gutte til at holde styr på / gennemskue længere... eller er det bare fredagsøllerne der er ved at nå til min tagetage.
Som kvinderne udbryder: Ga'da'nuuede' = skal jeg sluge det
(det er heller ikke liiige til at fatte, selv om man godt ved hvad det går ud på)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-05 17:39

Fra : creamygirl Dato : 18-02-05 16:10
>>du skal råbe lidt højere ellers kommer der ikke flere<<

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-05 00:40

her troede jeg at jeg viste alt,
såkom Creamy med emesens ludostøvler,
og nu ved jeg så ingenting
Google vil ikke hjælpe, og spørger om jeg ikke mente læderstøvler.
Creamy frels mig fra en søvnløs dag, hvad hulen er ludostøvler, for nogen dimser ,, meget

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 11:41

.................Ludostøvler er et Københavner/brh. udtryk.
Da man til forskellige sports og spille - grene bruger forskelligt udstyr, er det vel nærliggende også at benytte disse særlige ludostøvler. Tag endelig ikke fejl af de mere hårdføre whiststøvler (makker-es) med lange skafter, som tåler de mange spark.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-05 14:22

Hmm! nu kan jeg bedre se en klaverbokser, for mig!
AJ kan du ikke lige forhøje pointne, og stikke dem til emesen.
Han gør da en indsats, for at os næsevæskedumme kandusser kan få stå.
Og så staver han vist meget godt

Emesen er klogere end google

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 14:26

natmaden - giv mig de point du synes jeg skal forhøje med. Men om det bli'r eme der får dem afhænger jo af valgets udfald. Du kan jo også bare selv oprette en gavebod.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-05 14:41

ok så mangler jeg bare lige dit kandubankkontonr. Så overføre jeg lige en håndfuld poæn.
Er du hurtig AJ så er der vist også lidt ekstra lommepoæn til week-enden
http://www.kandu.dk/dk/spg/60937

Hilsen poænbagmanden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 14:48

Åben en tråd med titlen "Til Arne". Det er vist sådan man plejer at gøre. De seneste 4 mdr. har jeg ødslet 800 point ud på disse vittighedstråde. Nu må en anden tage over. Var det ikke noget for dig natmaden?
Så kandu også selv sørge for at forklare DINE regler samt holde tråden fri for snot.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 14:50

Hvornår skal vi så til at bytte renter, eller bare smadre Kandu's åndsforsnottede point-system
Jeg "vader" rundt i point's som let ku' blive til bytte, bytte købmand
(bare i ren provokation)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 14:55

NB: Bare for at rette evt. misforståelser... så er der ikke noget i vejen med Kandu som forum, kun point systemet (min mening).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 15:05

Det er altid sjovt at læse vittigheder. Men min ide med en månedlig afstemning synes ikke at finde genklang. I denne måned er der kun afgivet 6 stemmer (lovlige), nogenlunde det samme har været tilfældet de seneste 3 gange. Men hvis man ikke på én eller anden måde får lukket vittighedstråden ca. én gang i måneden, vokser den sig hurtigt ubehageligt stor og dermed langsom. Men det er jo ikke længere mit problem. Som sagt: Nu må en anden tage over. Hilsener AJ.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 15:11

AJ... jeg kan sagtens følge din tankegang / følelse, og tro mig du er ikke den 1'ste
Ja "tråden" kan hurtigt blive lang. Den længste jeg har været med på lå på 98, da jeg "meldte mig ud"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 15:13

Vittighedstråde er ok og en befriende afslapning AJ.

Det med alle de regler er bare noget fis. Hvorfor ikke bare åbne en tråd hver måned -og så selv bestemme, hvem du mener bør vinde?!
Det er jeg sikker på vil gøre det lettere - og du er på denne måde også fri for at blive så indædt vred en gang i måneden, fordi fjolser som mig ikke kan finde ud af det..hehe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 15:16

Creamy - Din første stemme blev afgivet før afstemningen var startet. Derfor dømte jeg den ugyldig. Din næste stemme var gyldig og blev noteret. Alle dine senere stemmer er læst men altså igen ugyldige, da hver person KUN har én stemme.
Hvis der ikke var regler i en sådan tråd ville Anarkien herske. Vittighedstrådene har nu eksisteret i 4 måneder, har du endnu ikke lært reglerne at kende, kandu kun bebrejde dig selv. Du KUNNE jo også bare gå tilbage og læse de gamle tråde, der er alt forklaret. De eneste der ikke kan finde ud af reglerne er dig og Klamme.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 16:03

Der er nu altså flere fjollede Kandu'er som ikke kan finde ud af noget som helst - og da slet ikke vittighedstrådregler. - det er næsten til at grine af.
Dette er et vidensdelingsforum - men hvordan deles en manglende viden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 16:12

Sikke noget lal at lukke ud AJ.
Jeg har set flere af dine vittighedstråde og der er adskillige andre du giver skældud, fordi du mener de er dumme og uvidende og ikke kan finde ud af at læse dine skide regler - så den med at du absolut VIL have, at der er skal være specielle regler, (som ikke er til at finde ud af) - kan kun betyde at du ikke er i stand til at føle dig i live uden at være i konstant konflikt med andre mennesker.

Min første stemme i denne tråd var måske nok ugyldig, men det var den anden fiseme ikke. Alligevel valgte du at skøjte hen over min stemme, samt bede mig om at skrubbe af.

Citat
Kan Du ikke fatte alm. regler?
Og i mine vittighedstråde er det mig der er dommer ikke dig. Så skrup af Creamy, eller lær reglerne.

Man skulle dælme tro, at du kun var fire år AJ. Det er en vittighedstråd for pokker - og ikke en kamp på liv og død.
Forøvrigt er på denne måde din egen skyld, at der ikke er flere der gider stemme. Det er jo næsten umuligt at få lov til...ik?!?

Just for the fun of it!

Citat
Lad os nu få endnu en sjov periode!

Ja godaw do. Det var sq godt nok sjovt hva' AJ?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 16:14

Emesen - Man kan vel ret beset ikke kalde Vittigheder for viden? Dette emne hører vel som Smalltalk hjemme i en Kategori der kunne kaldes "Sjov og ballade for Uvidenskabelige børn - og andre glade/gale sjæle"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 16:18

Øhhhh llllearne - Kan jeg nå at lave min stemme om.... pleaseee - Vær nu en rar DOMMER, som jeg ved du kan være. Bare denne ene gang

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 16:30

Hvis man ved noget, så haves der en viden.
Hvis jeg har hørt/læst en vittighed, og ellers kan huske den, så
har jeg viden om denne vittighed.
Nu fortæller jeg denne vittighed ::::::::::::::::::::::vidensdeling.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 16:32

Det er snyyyyyyyyd hvis klumme får lov til at flytte sin stemme.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 16:43

Kan jeg også nå at flytte min?!
Nå nej, jeg må jo slet ikke stemme - jeg er alt for dum til det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 16:45

NIXEN Emesen - Det er kendskab og det må ikke forveksles med viden. Og selvfølgeligt får INGEN lov at flytte en stemme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 16:53

Så erklærer jeg hele konkurrencen ugyldig, med den begrundelse, at dommeren er utilregnelig, ubehagelig og med en manio-depressivlignende adfærd, som gør ham komplet uegnet til at færdes i offentlige fora, og formentlig osse i offentlige rum

BASTA

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 16:53

Nåe ja - det tænkte jeg ikke på............

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 16:56

Ja jeg morer mig nu kosteligt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-02-05 16:57

Hej Arne.

Du har ikke disket min stemme.. vel piwww - Jeg synes nemlig du gør det her rigtig godt, og er rigtig god til at få folk til at more sig. Det er ikke noget jeg bare siger, for at du skal lade mig vinde... jeg mener det altså

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 16:59

Creamy - Såvel din som Klummes stemmer ER allerede registreret. Kan selvfølgeligt ikke ændres.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-02-05 16:59

Hej Arne

Jeg lukker tråden nu, så du ikke skal høre på mere på de ondskabsfulde møgbrugere

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-02-05 17:00

Nåååå nej - Det kan jeg sgu da ikke. LOOL Guud hvor åndsvagt LOOOL Det er jo dig der er trådejer

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-02-05 17:02

Det må du altså undskylde Arne - Jeg er bare ikke så intilligent LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:04

Nu fatter jeg da ikke en hat...lol
Har jeg alligevel fået lov til at stemme?! jamen, hvorfor blev jeg så bedt om at fise af?! - og hvorfor har du ikke bare sagt det noget tidligere?!

Jeg opgir´
Det er værre end muppet show!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:05

Total grineren
Krummen...skrub hellere af inden du får tæsk!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 17:05

Nej Krumme - Det behøver du fan.. ikke fortælle os - Og hvis du vil smøre lillearne op og ned ad ryggen, så for min skyld ingen alarm, men vil nok anbefale dig at skylle munden i noget desinficerende bagefter - Vor herre bevars'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:06

Jeg ved godt hvem Gonzo er...hehe!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 17:07

Krummen - Vel er du da så, du er bare ikke så erfaren på Kandu. Men det kandu da nå at blive. Keep up the god work.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 17:08

Hvad fanden..... Der er en eller anden Krummenar der har hacket mig - Jeg skriver til Kandu NUUUUUUUUUUU Shit - Skrid Krumme din satans krampeonanist, eller jeg pudser 800 kg. dullermaren på dig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-05 17:08

hak of

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:09

Det er bedre end lørdagsslik

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-02-05 17:11

Tak Arne - Det er altid rart at blive hjulpet af erfarne folk - Jeg synes ikke rigtig om tonen her på Kandu - Kan der gøres noger ved det?? Jeg er sikker på, at du med dine evner til at formulere dig kan gøre noget ved det

Mvh
Krumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:13

Kan du komme til - din fedterøv?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 17:14

Jeg har ikke mere tid til at høre på en der Krummes fedterøveri - Jeg skal ud og plukke en høne, men kigger nok ind senere LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:16

Hyg dig Klummermikkel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 17:17

Hvem fanden er Gonzo??? Er det en ostetype??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 17:20

Gonzo er ham med den lange næse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 17:23

Nåååå ham LOOOL - Troede sgu det var noget italiensk blåskimmel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 18:29

Nå da, da... så'n ca. 132 indslag på denne streng ind til videre - gu' ved hvornår Kandu's database ikke kan "trække" det mere
Klumme... den Italienske blåskimmel hedder Gorgonzola

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 18:43

Kandu se hvad jeg sagde Sren ? Den bli'r hurtigt for lang.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 18:58

Hwa' for en... konen ligger inde i sengen med ondt i halsen
(jow' jow, jeg ved godt hvad du mener)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 19:21

OK Sren. Du er sluppet for ansvaret for vittighedstråden i marts. A hår lawet jen mer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 19:34

Hwor' hår do gjemt djen hen'?
Jeg har kun fundet frem til http://www.kandu.dk/dk/spg/60941
Min HD er fyldt med selektive vitser (min smag) - noe'n bedre end andre

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 19:43

Hvad pokker skal du så få natten til at gå med Clan?!
Jeg mener, hvis fruen har ondt i halsen (det er vel for alvorligt) til at du så kan forvente hende komme med tilbudet:

'Care for a Quicky Darling'

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 19:44

Jam'n det er OK Søren. Du er velkomen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 19:45

Og med tanke på hvad du ligner lige nu, så er det vel helt umuligt?!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 19:53

creamygirl... Nahhh! 'det er nok ikke liiige aktuelt. Feber og ondt i halsen gør jo nok ikke lige "fruen" i huset lettere "kælen", så jeg fortsætter mit egoistiske hygge-nygge med de sidste julebajsere + kvæler nok den sidste slat i rødvinsdunken - inden jeg kravler ind på høkassen (meget senere).

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 19:55

AJ... jeg har tæppebombet med et par indslag i marts. Der er jeg i øvrigt ude på job i Nordsøen (1'ste ½-del af marts)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 19:58

Fik lige en skummel mistanke om, at Klumme kunne være din dobbeltprofil.
Samme humor - og altså ikke for at forklejne hverken den ene eller anden
Men sjov det er du sq...lol

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 20:08

creamy... nej, nej, NEJ! Hvordan ku' du dog få den tanke...
Jeg har været for længe på Kandu, til at i det hele taget gide, at have en dobbelt-profil + det al'tid generere problemer for dem, som gør det... før eller siden. Sidst men ikke mindst, så er jeg ABSOLUT ikke bange for, at stå ved hjem jeg er.
Du kan bare tilspørge vores fælles bekendte Molokyle - ham kender du jo
Hygge... og fortsat go' lørdag til jer alle zusammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 20:10

Altså jeg har kun EN profil = CLAN
(udspringer af vores nu voksne børns navne CLaus & ANita)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 20:14

hehe...Jeg ved sq da godt at du ikke er den samme som Klumme. Synes bare at din humor ligner hans - og det gør så absolut ikke noget

Selvhygge

Og ja jeg kender Molo, men ikke for noget godt...lol

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 20:19

Søren. Jeg har set/oplevet din tæppebombning. Glem det. Denne tråd lukkes kl. 24:00 og der er allerede startet en ny.

Såvel Creamy som Clan har afgivet deres stemme.

Jeg fortæller hvem der har vundet. Og i fremtiden må I så gå ind i den nye tråd. Ha Ha.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 20:26

OK! til dig AJ... så må vi jo daffet over i http://www.kandu.dk/dk/spg/60941 men ind til 24:00 kan vi jo lige så godt afbrænde de sidste tørre græsstrå på denne streng
AJ... det "farlige" i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/60941 kunne jo f.eks være at jeg kastede 50 vitser ind om dagen ind til sidste dag i marts
(bare rolig det gør jeg ikke... selv om jeg har nok til det)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 20:41

Søren, Det synes jeg squ er meget positivt. At dit Nick er skabt på dine børns forbogstaver, kan jeg rigtig godt lide.
Sød ide og tanke. Kan du have det godt, uanset hvor du er. Kærlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 20:47

CLAN (Alias Søren) Gør du bare det. Jo flere vitser, jo bedre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 20:47

CLAN (Alias Søren) Gør du bare det. Jo flere vitser, jo bedre.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 19-02-05 22:44

Hej Arne.
Dørmanden er squ da på overtid, eller hvad ?
hvordan stemmer (stemte) man på noget, så Dommeren kan (kunne) afsige sin hårde dom ?
Hvad fanden er sjovest her (altså af det indleverede materiale), ud over lukketiden?
Kan næsten ikke vente. :D
mvh halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 19-02-05 22:49

jeg er vidende om at mit kendskab til denne vittige linie, er kendt "videnom".
mvh halvdum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-05 22:50

halloe, kører vi på overtid, jeg troede det var den 18.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 23:05

Natmanden...
AJ himself 17-02-05 16:42

Citat
Jeg synes også den er rigtig god dova. Så husk at vi stemmer efter midnat og de næste 2 dage.
Stemmer afgivet før 18 feb. kl. 00:00 er ugyldige. Sådan er reglerne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 23:08

NB: Går ud fra der lukkes d. 19~20-FEB-05 da min kugleramme gi'r 17+2=19

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 23:28

Hej Alle. Kl. 24:00 kan der ikke længere stemmes på februars bedste vittighed. Straks derefter vil jeg lukke tråden og samtidigt fortælle hvem der vandt.
Så fortsættes vittighederne i marts-tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/60941

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 23:54

AJ har du modtaget en enkelt eller to mails fra http://www.kandu.dk/dk/spg/60941

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-05 00:03

Nu er det da lige lidt op over, jeg glemte næsten at placere min egen stemme: Den går til
Emesen's 17-02-05 16:20

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 00:07

Ja, ja så pyt da! Kandu's ur passer ikke - ellers havde du været 3 sekunder for sent på'n

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-05 00:07

Sren - Nej det har jeg ikke. En Kandutråd kan ikke sende emiler til mig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-05 00:13

Nå så pyt da: Der blev afgivet 7 stemmer. De 4 gik til Emesen's 17-02-05 16:20. Jeg stemte selv på den.

Jeg viser den lige:
Citat
Emesen kom til gaarden og skulle tale med AJ.
Han bankede forsigtigt på og fru AJ lukkede op.
"Er AJ hjemme", spurgte Emesen.........."jow", sagde fru Jacobsen "han går ude i svinestien, og du kan ikke tage fejl, - det er ham med gummistøvlerne".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-05 00:14

CLAN

Kan du ikke klokken, arne.jakobsen var da 3 minutter for sent på den, så hans stemme kan ikke tælle med *LOL*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 00:14

Øhhh du burde da få en besked på dit "spørgsmål", hver gang der indløber et svar, når det er dig, der har oprettet det - oder was?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 00:16

ans... mit solur er ikke helt tilregneligt på dette tidspunkt af dagen

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-05 00:19

Ja ja - du vandt din skiderik, du bli'r hængt ved lejlighed. I hate U 2.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 00:20

STORT til Emesen
Takker for en fornøjelig "tråd"
Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-05 00:28

Hvem fik de andre stemmer?

Ja ja, jeg ved godt at jeg selv kan begynde at tælle, men når din stemme, arne.jakobsen, tæller med fra kl. 00.03, så kan jeg ikke finde ud af reglerne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-05 01:11

ans. Helt ærligt, kan det så ikke være ligegyldigt?

Men OK:
17-02-05 (CLAN) nr. 1 fik 1 stemme
17-02-05 (CLAN) nr. 2 fik 1 stemme
17-02-05 03:35 (Natmaden) fik 1 stemme
17-02-05 16:20 (Emesen) fik 4 stemmer

Skal vi så komme videre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 01:16

[citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 20-02-05 00:03

Nu er det da lige lidt op over, jeg glemte næsten at placere min egen stemme: Den går til
Emesen's 17-02-05 16:20
[/citat]

Jamen er det ikke mageløst.

Manden der kræver regler, fastsætter normer, skriver uskrevne regler "en mas", forlanger demokrati og "ordnung muss sein", ro regelmæssighed og renlighed - Den blå vaskeklud til numsen og den røde til ansigtet, hader anarki, korrekser enhver som ikke danser og staver lige efter hans pibe, klager tl Kandu over enhver der siger ham i mod.....

HAN ER FANDME SÅ DUM - ja undskyld udtrykket, men der er ikke andet dækker, at stemme på en vits i den tråd hvor han forfægter nævnte dydigheder... 3 min....... T R E m i n u t t e r efter den af ham sidste frist for at stemme er passeret.

I guder....... Jeg har ikke ord for dette - Jeg græmmes

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 01:33

Nej lille arne - Det er edderbroderemig IKKE ligemeget - 95 % af det ævl der er med dig på Kandu, handler handler netop om, at de regler du råber og skriger om ikke blir overholdt (sidste 5 % handler om dit modbydelige sprog).

Skal det så være upåtalt ,at du i din..... DIN egen tråd hvor du netop skriger og hyler op om, at der skal være regler og at de fandme skal overholdes. Nej du kan tro nej dit fjols.

Her viser du netop dit sande grimme ansigt og dit begrænsede mentale råderum.
Du fattede heller ikke en skid af, at Krumme gik ind i denne DIN tråd, uagtet at du for kort tid siden brokkede dig over at Klumme benyttede sig af dobbeltprofilering. Dette på trods af, at det MEGET tydeligt er kommenteret i flere tråde, og at jeg i en tråd skrev til Creamygirl, at JEG netop ville oprette det nick.

Krumme snurrede dig rundt som en børnekarussel, og du fattede ikke en skid

Ojiiii hvor er du dog småtkørende sølle lillearne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 13:48

Uden for nummer i en heldigvis lukket tråd!!! (Kun til AJ)

Angående din påstand, at jeg gemmer mig bag en populær profil.....'Molo'
(hvor lille har man i grunden lov til at være i sin misundelse?! )

Jeg har tænkt lidt over det AJ - og er kommet frem til, at det skal du ikke have lov til at tvære ret meget rundt i - du har vist nok andet at tvære i.

Var det en idé, at jeg i min profil skriver, at Molo ikke længere er min cyberkæreste?! - Som du ved, så har Molo jo desværre den tendens, at han opdager det, hvis jeg blot sletter ham - og har tidligere forlangt, at jeg genindsætter ham. Skulle det ske igen, så kan jeg jo bede ham få en forklaring hos dig, eller hva synes du?!

Helt ærlig AJ! Hvad er der i vejen med dig?!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-05 14:51

Jeg takker for den store ære.
Og samtidig vil jeg da lige lykønske jer andre med den store beundring i nærer for min lille vits.
Det er dog ikke en jeg selv har fundet på.
Eyvind.

PS. Molokyle har da, som jeg er orienteret et par sjove ikkesnydeprofiler. [hør]
Men en tøseprofil tror jeg ikke han kunne gennemføre ret længe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 14:54

Den har du helt misforstået Eyvind. Men pyt med det - AJ ved hvad jeg mener

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-05 15:04

OK - men det var bare lige.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 15:05

..... emesen, du er "bare" emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-02-05 18:09

HMM ! Jeg smed 200 P til forhøjelse
Hvor fanden er de AJ
Svar ikke jeg forladen tråden meget sur

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-05 19:04

Natmaden de er fremkommet og lagt et bestemt sted, som jeg ikke ved hvor er.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 19:49

Tror du ikke, at AJ mente det var et tilskud til en ny tråd - og altså IKKE til forhøjelse af point i dette spørgsmål?!

Ja ja, man ved jo aldrig med disse arneregler, såååå!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-05 20:10

natmaden, det er hvad, der kan ske, når man handler i en svinesti

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:48

Ans for hede hule.... ehh, snot

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-05 23:54

Hov hov - der må ikke handles i min historie.
Ikke iflg. reglerne, og det er heldigvis for sent at stemme om.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 11:59

ans -> hov hov svinene kan jo ikke gøre for det, og de kan ikke lige forsvare sig.
Sjovt nok rykkede aj selv for poængene i den tråd, jeg oprettede.
Det ses da at de var bundet til denne tråd.
Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 14:26

natmaden - giv mig de point du synes jeg skal forhøje med. Men om det bli'r eme der får dem afhænger jo af valgets udfald. Du kan jo også bare selv oprette en gavebod.

1 Kommentar

Fra : natmaden Dato : 19-02-05 14:41

ok så mangler jeg bare lige dit kandubankkontonr. Så overføre jeg lige en håndfuld poæn.
Er du hurtig AJ så er der vist også lidt ekstra lommepoæn til week-enden
http://www.kandu.dk/dk/spg/60937

Hilsen poænbagmanden

tråd 60937
Citat
Vittigheder Spørgsmål Point : 201

Fra : natmaden Send til en ven Dato : 19-02-05 14:38

Spørgsmål : "Overførsel til Lord AJ"

Overførsel til Lord AJ !

Der er intet at kikke på, her.
Der vil ikke blive besvaret noget her.
Det er en privat transaktion til støtte for
http://www.kandu.dk/dk/spg/58810
Og den er hemlig, nemlig

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 14:49

????

mvh dova

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 14:50

Øv Det sku' være

1 Kommentar

Fra : mulberry Dato : 19-02-05 14:51

jaså

1 Accepteret svar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 14:52

Sorry natmaden, den havde jeg squ ikke lige set før du henviste til den. Men tak for støtten.

1 Kommentar

Fra : mulberry Dato : 19-02-05 15:10

se vitser om dengang AJ var ung :
http://hr-wegener.homepage.dk/gamle_damer.htm

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 15:20

mulberry - Rigtig go' side. Ha Ha.

Du skulle næsten bringe den som et Tip.

1 Kommentar

Fra : natmaden Dato : 19-02-05 22:01

Poænt til støtte overført til arne.jakobsen.

Ref. http://www.kandu.dk/dk/spg/58810#647143

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 22:03

natmaden - Luk nu denne tråd. Hvis du mener noget med det.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 22:03

natmaden - Luk nu denne tråd. Hvis du mener noget med det.

1 Kommentar

Fra : natmaden Dato : 19-02-05 22:08

mangler du tillid til mig

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 22:09

natmaden - Sorry at jeg lige nåede at komme med min kommentar, samtidig med at du sendte din sidste. Det kan man jo ikke forsikre sig imod. Som du sikkert har set, har jeg åbnet den nye vittighedstråd, efter Creamy's regler.
Så må vi jo allesammen se hvordan det går med det. Men som altid, er det mit ønske at vi får noget sjov ud af det allesammen. Tak for at du altid er er glad dreng. o.s.v.

1 Kommentar

Fra : natmaden Dato : 19-02-05 22:53

Vi får se AJ
Held og lykke !

Men det nu sjovt som Lord rimer på noget med BÆ !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-05 12:07

Så så Natmaden. Jeg HAR åbnet en tråd med point til eme.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 17:15

Det gik sq lidt trægt! - din nærrigrøv..
Ups, igen noget med røv Det må være natmadens snak om Lord, der får talen ledt hen på alt det bæ..lol

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 18:32

Jeg er sikker på at aj ved hvad han gør, han skammer sig, og kom på månedens top10 http://www.kandu.dk/dk/premie.asp
dog er han lidt i tvivl om jeg er CLAN eller Natmaden. http://www.kandu.dk/dk/spg/61065
Her hjælper ingen patzy

Men poæne er da godt givet ud, trådene er meget belastene, især som henvisninger, til næste gang aj folder sin næse ud,
i en tråd der ikke vedkommer ham 8

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 19:01

Det er muligt at arne.jakobsen skammer sig, men natmaden du dummede dig eller gjorde du ved at lukke dit spørgsmål til arne.jakobsen

Citat
Fejlen er at natmaden gav dig 200 superpoint.

Han skulle have ventet med at LUKKE spørgsmålet og givet point til den der vandt i februarvittighedstråden, men der blev jo rykket for lukning før resultatet forelå.

Er natmaden og arne.jakobsen nu begyndt at bytte point LOL

det var hvad jeg skrev i http://www.kandu.dk/dk/spg/61065

Vittigheder eller ej, så kan der godt være noget at more sig over LOL , men det er ikke alle der kan se det humoristiske.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 19:39

Jeg morer mig (meget), men er dog ikke helt ikke sikker på over hvad.
Måske fordi AJ lige scorede 20 point mere, fordi jeg var nysgerrig.. lol

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 21:34

ans - Håber da ikke at du tror at jeg mangler humor

AJ nu syntes jeg at du skal give pointne til Creamy

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-05 22:07

natmaden

Jeg tror ikke du mangler humor, men vi (alle) opfatter den på forskellig vis.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-05 22:33

Nemlig ans, humor så mange sider og kanter, så det kun, burde høre til, omkring et rundt bord !