/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Denne Mappeindstilling Brugerkonto forsv~
Fra : Strandkro
Vist : 904 gange
38 point
Dato : 20-01-05 04:33

Jeg oprettede en brugekonto i mappeindstilling.
Pludslig forsvandt min gl brugerkonto (alle data er i EDB - så de er ikke slettet.)
Jeg prøvede at taste mig ind i Denne computer - kontrol panel - Bruger konti
men det er kun den ny er tilbage !
Jeg prøvede at lukke computeren for at skifte til anden bruger - det hjælp heller ikke !

Engagementet har påvirket minn CONCORDE 4,32 - da jeg kan ikke komme ind i programet- Den blokerer med følgende fejlmeddelelse: Concorde blev afbrudt midt i en vigtige opdatering systemet er ud af balance.
tag derfor deres sidste sikkerheds kopi i brug og start igen.

(jeg ved ikke om det har noget med det at gøre at jeg har indlæse kode til NAVISION C5 som jeg fik anvist i min anden spørgsmål . (Jeg regner ikke med at der er sammenhæng !)

Hvordan får jeg min gammel bruger konto tilbage.

MVH
Strandkro

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-05 14:03

Hvis det er XP - så systemgendan den et par dage tilbage.

Husk lige at fjerne din NAVISION-kode inden (selvom jeg ikke tror det betyder noget)

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 20-01-05 14:55

hvordan systemgendanner jeg det ?
Jeg har glemt det !

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 38 point
Dato : 20-01-05 15:57

Du har et icon i din START til systemgandannelse.

Ellers er her den direkte vej : C:\WINDOWS\system32\Restore\rstrui.exe

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 24-01-05 15:14

Tak for svaret refi.
Hej
Det lykkedes med system gendannelse - men jeg kan alligevel ikke komme ind i min concorde version 4,32
Den oplyser blot at jeg har ikke regnskaber -men filerne ligger i mappen.

Derefter slettede jeg den deffekte concorde og lavede en ny system omdannelse - hvorefter kopierede jeg fra en tidligere sikkerhedskopi programet påny i harddisken, men det hjælp heller ikke. der komme den samme meddelelse
om "at ingen regnskaber findes (henviser til en manglende fil " "Sysoplyssyso" - men det kan ikke passe.

Om ikke andet så har du lært mig "system gendannelsen - det siger jeg tak for !
Men den store problem med at komme ind i concorde er desværre stadig tilbage !

Med venlig hilsen
Strandkro

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-05 00:30

Selv tak.

Beklager det ikke løste problemet med concorde.

Det kunne måske skyldes at du tidligere har stået som systemadministrator, men nu kun står som bruger.

Prøv at tjekke at DU stadig er systemadministrator.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 25-01-05 11:23

Hej Refi
Det er korrekt.
Jeg var systemadministrator tidligere
Hvordan kan jeg finde ud af det at jeg er bruger og hvordan kan jeg ændre det bagefter at jeg igen blive systemadministrator så jeg kan få adgang igen til regnskberne i concorde

mvh
Strandkro

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-05 11:48

Gå ind i "indstillinger" kontrolpanel og brugerkonte der står det