|
|
det virker stadig ikke den skriver tjek com portet og tilslut igen i den inaktive skræmbilled ???? Når jeg prøver at tilslutte
| |
| Kommentar Fra : Telmore |
Dato : 20-01-05 15:48 |
|
Generalt er LG U8120 en meget dårlig 3G telefon. Der er rigtigt mange fejl på den,det kan man jo også se på prisen (1kr)
Hvis du så Kontant forbruger magasin på DR1, for lidt tid siden, kan du se at de havede simpelthen så mange fejl de 3G telefoner.
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 20-01-05 16:30 |
|
lg u8120 havde fejl i de første telefoner - 3 butikkerne erstatter dem der gik fra dengang - jeg har selv og ingen problemer med den overhovedet.
kan det tænkes at du glemmer at den skal "genstartes" som en pc - og at du ikke sletter cookies og får den opdateret ??????
| |
| Kommentar Fra : o_k |
Dato : 21-01-05 09:15 |
|
Har selv en og har ingen problemer med den overhovedet. Dragoneyes prøv at åbne, Lg phone Manager kan du se om der er markering på en af porten (5*) Under indhold-overfører-angiv Com port---
Mvh Ole
| |
|
jeg kan godt se at der står porte fra 2/3 til 200 et eller andet men der er ikke på nogen af dem *
| |
| Kommentar Fra : o_k |
Dato : 22-01-05 08:19 |
|
Kan du hører om den bliver sat i usben. prøv evt. en anden usb, husk den skal værer tændt. Eller så skal du nok prøve, at gører som miritdk siger, tage kontakt med support.
70113113 eller en mail her, http://www.3.dk/templates/Sporg3_01.aspx?id=2877.
Mvh ole
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|