/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LG U8120
Fra : dragoneyes
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 20-01-05 01:01

Er der nogen her inden der kan fortælle mig hvordan man kan få en LG telefon fra 3G til at overføre musikfiler fra min pc til min mobiltelefon ??? på forhånd tak håber der nogen der kan hjælpe mig jeg har intallert at programmer der førgler med og alt det der men problemet er at når jeg så endelig trykker på forbind så skriv den at der ikke er noget forbundet i com porten og den er jo tilsluttet via USB 2.0 så hvad kan der være galt

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 20-01-05 10:05

Hey prøv at starte Lg sync manager op. Så får du et grønt igon på din proceslinjen, den højre klikker du på, vælg konfigurer synkronisering der vælger du kommunikationsindstilling ----se om kommunikationsmetode står på usb/serial hvis så ok. Højre klik på igonet igen vælg synkronisering, når synkronisering er færdig . Prøv så at starte Lg phone manager op og tilslutte. Så håber jeg det virker.
Mvh ole

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 20-01-05 12:20

det virker stadig ikke den skriver tjek com portet og tilslut igen i den inaktive skræmbilled ???? Når jeg prøver at tilslutte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 15:16

ring til kundeservice - de er til at tale med og guider dig gerne igennem

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 20-01-05 15:48

Generalt er LG U8120 en meget dårlig 3G telefon. Der er rigtigt mange fejl på den,det kan man jo også se på prisen (1kr)

Hvis du så Kontant forbruger magasin på DR1, for lidt tid siden, kan du se at de havede simpelthen så mange fejl de 3G telefoner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-05 16:30

lg u8120 havde fejl i de første telefoner - 3 butikkerne erstatter dem der gik fra dengang - jeg har selv og ingen problemer med den overhovedet.

kan det tænkes at du glemmer at den skal "genstartes" som en pc - og at du ikke sletter cookies og får den opdateret ??????

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 21-01-05 09:15

Har selv en og har ingen problemer med den overhovedet. Dragoneyes prøv at åbne, Lg phone Manager kan du se om der er markering på en af porten (5*) Under indhold-overfører-angiv Com port---
Mvh Ole

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 22-01-05 01:34

jeg kan godt se at der står porte fra 2/3 til 200 et eller andet men der er ikke på nogen af dem *

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 22-01-05 08:19

Kan du hører om den bliver sat i usben. prøv evt. en anden usb, husk den skal værer tændt. Eller så skal du nok prøve, at gører som miritdk siger, tage kontakt med support.
70113113 eller en mail her, http://www.3.dk/templates/Sporg3_01.aspx?id=2877.
Mvh ole