/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VobSub-undertekster på en brændt cd?
Fra : silicon
Vist : 299 gange
200 point
Dato : 19-01-05 22:13

Hejsa..
Mit problem er som følger:
VobSub kører fint med film der ligger på min harddisk. Det kører også fint med sammen med film der er brændt ud på en cd.
Men ligger der flere video-filer på cd'en virker underteksterne til den SIDSTE fil ikke.. Det virker fint når man brænder den alene, men
lige præcis den SIDSTE på cd'en vil ikke vise undertekster - HVER gang jeg brænder... Er der nogen der kan hjælpe med en forklaring og/eller en afhjælpning på dette?

Det ville være dejligt!!!

/Silicon

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 20-01-05 01:38

har nu ikke forsøgt mig meget med undertekster osv. men prøv at kigge på denne side:
www.dvdrip.dk
ved godt at du snakker om brænding af en CD med filmklip på, men giv det et forsøg da jeg har ladet mig fortælle at de har en del gode guides til sådanne ting

Håber det hjælper