/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hårfjerning
Fra : Trinethk
Vist : 841 gange
50 point
Dato : 19-01-05 19:05

Hvis man har et enkelt hår på kinden eks. kan man så få det fjernet ?
Vil det komme igen eller er det væk for evigt ?
Er det dyrt og gør det ondt ?
Jeg har hørt noget med laser ??

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 19:23

hmpf.... der er 362 beruger on-line...og jeg er den eneste med et hår på kinden ??
Haaaalloooooo !!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-01-05 19:32

Hej Trinethk

Jeg spurgte lige min kone. Hun er lige ved at undersøge det, men det kan lade sig gøre.

Indtil videre kan du læse her:

http://www.medica-klinik.dk/HairRemoval/default.htm

mvh
Frank

Jeg vender tilbage

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-05 19:41

Hej Trinethk

Du får lige et link mere, med priser:

http://www.laserclinic.dk/haarfjerning/

Det min kone fik foretaget, også i ansigtet, var den metode der er omtalt (Diametri - se forklaring nedenfor) i det første link jeg sendte dig. Det fik hun foretaget hos en hudspecialist her i Odense.

Diametri er den teknik hvor hårroden "brændes" og dermed ødelægges. Teknikken har den ulempe, at den dels er smertefuldt og dels er meget tidskrævende. Herudover kræver teknikken stor præcision idet nålen let rammer ved siden af hårroden - og dermed ikke ødelægger denne.

Som der står i linket, er metoden ikke helt sikker første gang. Min kone fik oplyst af lægen, at der var 70% chance. Så hvis du selv kun har et enkelt uønsket hår, må det jo kunne lade sig gøre.

Jeg håber du kan bruge mit svar. Ellers kom igen

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : babee

Dato : 19-01-05 19:43

et enkelt hår. det skal der ikke laser til. er det ikke det man kalder heksehår? min mor har det også hun er 53 år og har haft det en del år.det kommer med aldren. og det skal bare tages med et pencet
det kommer igen men efter et stykke tid med pencet tager du jo roden med ud

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-01-05 20:33

Hej Trinethk

Haaaalloooooo !!! Hvor er du selv blevet af? Jeg skyndte mig lidt for at svare på dit: Haaaalloooooo !!!
Satte også konen igang.

Hej med dig - SMIL
Frank

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-05 21:26

Ja undskyld Trine, men jeg siger ligesom babee. Hvis der virkelig kun er tale om et enkelt hår, hvorfor trækker du den så ikke bare ud med en pincet?!

Det er sq da vildt, at bruge penge på at få fjernet et enkelt hår, når du selv kan gøre det på mindre end 5 sekunder.

Er det et hår på størrelse med en træstamme sorry, jeg joker bare

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 22:13

Tak for svaret Franksp.
Undskyld... men jeg faldt i søvn.
Men mange tak for linkene, jeg kan forstå at det ikke er nogle hel nem procese.