/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
2 skærme
Fra : Spirillen
Vist : 599 gange
120 point
Dato : 23-08-02 14:17

Hej
jeg har to skærme jeg godt vil have til at køre på min computer
jeg har et bundkort med bundlet skærmkort og så har jeg et løst skærmkort sat i. Hvad gør jeg????????????
Har prøvet lidt frem og tilbage, men kan ikke få det til at virke

mvh.
Spirillen

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 23-08-02 14:51

Det er ikke alle windows versioner der kan håndtere 2 skærme. I W98 kan du i hvertfald se, hvad du skal gøre. Prøv at søg på 'skærme, arrangere flere' i hjælp .... håber det lykkes for dig!

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 23-08-02 14:52

Kører windows XP

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 23-08-02 17:31

Ja har nu prøvet dette, hjælper ikke rigtig

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 23-08-02 17:33

Har jeg prøvet at være igennem, men kan ikke få det til at virke.
Skal det bundlede grafikkort,være "master" skærmen eller hvad, eller er det ligemeget????

H/Spirillen

Accepteret svar
Fra : Vestjyden

Modtaget 120 point
Dato : 23-08-02 21:29

Prøv at læse mere her:

http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/professionel/evaluation/overviews/laptop.asp

Der må være muligheder for at teste, om skærmene virker enkeltvis ... forsøg evt. det først.

Godkendelse af svar
Fra : Spirillen

Dato : 23-08-02 21:51

Tak for svaret Vestjyden.

Jeg var inde og checke, og mit grafikkort understøttes ikke til brug ved flere skærme, så må nok heller få fat i et/nogle andre.

Venlig hilsen
Spirillen