/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Lære PHP uden at uploade
Fra : Klift
Vist : 344 gange
50 point
Dato : 19-01-05 15:55

Hej

Jeg ville bare spørge om man kan lære PHP uden at skulle uploade til en eller anden udbyder. Jeg ved at der findes en Apache server men det er lige en tand for avanceret at installere for mig findes der et alternativ??

Og skal der så også installeres et program der hedder PHP??

Kommentar
Fra : Kaa.eL.Haa

Dato : 19-01-05 18:48

Der findes en programpakke, som hedder PHPtriad, hvor der er Apache, PHP og mySQL server med i..

Og det bedste af det hele er at det installerer og konfigurer sig selv.

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 19-01-05 21:54

hvor kan det findes?? Altså det der PHPtriad og er det FreeWare??

Kommentar
Fra : Kaa.eL.Haa

Dato : 20-01-05 15:06

Du kan downloade det her:
http://www.soft32.com/download-PHPTriad_2_2_1-402-5.html

Og efter som både Apache, mySQL og PHP er opensource går jeg da ud fra at det også er freeware.

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 20-01-05 15:23

Ok men jeg har fundet et der hedder XAMPP og det vil jeg lige teste

Kommentar
Fra : _saudoo

Dato : 08-02-05 18:26

Kan varmt anbefale PHPTriad.. :)