/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
regsupreme pro sletter ikke alt
Fra : jeanette18
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 19-01-05 13:59

hvorfor kan REGSUPREME PRO ikke slette disse her:
http://www.janum.net/itsvar/images/jeanette18_resupreme_4.jpg

Uanset hvor ofte jeg foretager en dyb scanning og sletter dem kommer de igen?
Messenger er afinstalleret via kør kommandoen!

Håber der er nogen kan forklare mig hvad årsagen er:)

Accepteret svar
Fra : aaron

Modtaget 50 point
Dato : 20-01-05 01:48

RegSurpreme sletter elementerne som det skal. Problemet er bare, at de bliver gendannet enten af de tilhørende programmer eller af en systembackup. Du kan prøve at fjerne genstridige elementer ved at højreklikke på elementerne ét ad gangen, vælge RegEdit og slette dem direkte i registreringsdatabasen. Men de bliver sikkert gendannet alligevel.

//aaron

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 25-02-05 16:53

Heysa aaron. Jeg tror du har ret i din påstand, så jeg lærer at leve med det.

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 26-02-05 16:16

Hej jeanette

Har selv et par programmer, der har den uvane med værdier, der ikke lader sig slette permanent. Har dog ikke fundet en endegyldig løsning på "problemet".
Jeg takker for pointene.
Fortsat go' weekend fra

//aaron

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 26-02-05 16:18

Heysa Aaron. Selv tak og ligeså god weekend herfra:)