/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Administration af kursusvirksomhed
Fra : Better_Performance
Vist : 631 gange
431 point
Dato : 19-01-05 10:07

Hjæææælpppppp !!!

http://www.kandu.dk/dk/spg/58575

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 19-01-05 12:33
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-01-05 12:46

Det er ikke nødvendigvis gratis software jeg leder efter. Grunden til at jeg oprettede spørgsmålet var for at alippe for at lede selv, det kunne jo være der var en bruger der kendte til et program der kunne løfte opgaven

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 15-02-05 10:10

Jeg ved at Microsoft access er en database hvor der er lagt færdigskema til administration. Prøv det.
Hilsen lanthony

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 23-02-05 23:21

Du vil sikkert ikke kunne finde noget der passer dig 100%, og det lyder til du nok godt ved hvad du vil have.
Hvis du ikke har et administrativt system, med udviklings rettigheder, så ville jeg som lanthony siger gå med Access, der er jo vid mulighed for at rette det til efter eget behov. Overvej evt at sætte en konsulent på et par timer.
Hvad må en løsning i givet fald koste - så kan man jo regne på om kan ville lave det?