/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
als - Tak for hjælpen m.h.t. Spyware!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 19-01-05 09:42

Hej als. Det var ikke mit spørgsmål men Joan's Men jeg stillede et spørgsmål og du svarede så flot.
Du har fortjent poængerne.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 200 point
Dato : 19-01-05 11:27

Tak Arne og ha' en fortsat god dag.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 11:32

Jeg tror alt er sagt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 11:35

als > Har du set mit spørgsmål om IBM DLA?

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-01-05 13:18

Ja, det står for IBM Drive Letter Access og det har man normalt ikke brug for. Den ligger på alle IBM Laptops men når du én gang har sagt nej burde den ikke dukke op igen.

Prøv lige dette lille program og se om den ligger der for så kan du deaktivere den derfra. Programmet skal ikke engang installeres. Se programmet her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#startuprun

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 13:54

Tak, men jeg forstår ikke det du skriver. Dit link er ikke et program, blot noget mere snak.
Jeg har sagt nej mange gange, men den bliver ved med at poppe op og spørge om jeg vil køre IBM DLA. Hvis du har løsningen, så gå ind i ovennævnte tråd, så får du osse de point. Slut her. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 17:45

Ok nu fandt jeg ud af det. Så må vi jo se om det virker.

Vil du ha' poængerne, så gå ind i min IBM DLA-tråd.

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-01-05 17:50

Nej jeg vil ikke have flere points. Jeg er glad for dem jeg har fået Tak!