/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Gavebytning
Fra : ticka
Vist : 636 gange
1 point
Dato : 19-01-05 00:59

Den unge mand og julegaven

En ung mand vil købe en julegave til sin nye kæreste. Da de ikke har
kendt hinanden særlig længe, bestemmer han sig for et par handsker, da
han føler, at det vil være passende romantisk, men ikke for
personligt. I selskab med kærestens søster går han i Magasin og køber
et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv.
Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens
søster får handskerne og han trusserne. Uden at kontrollere indholdet
sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:

"Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om
aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt
længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at
tage af. Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af,
viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var
kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine og de
passede hende udmærket.

Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første
gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der
kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen. Husk at blæse luft i dem
inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under
brug.

Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil
have dem på for mig fredag aften.

P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels
synlig."

Accepteret svar
Fra : CyberfishY

Modtaget 11 point
Dato : 19-01-05 01:20

HAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gad godt se hende i hovedet

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 19-01-05 15:30

Der sker ét af to: Enten har han en kæreste for livet - eller også har han i hvert fald ikke hende dér!!!!

Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 14-08-05 13:54

Tak for svaret CyberfishY.Blot for at lukke tråden