/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Indvandrere
Fra : Industri
Vist : 829 gange
100 point
Dato : 18-01-05 20:26

Jeg er ingen måde rascist, men er der nogen der ved hvad indvandrerne koster - hvis man må bruge et sådant udtryk - om året , alt i alt, både i % og kr. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 18-01-05 20:34

Hej
Grunden til du ike ved deter, at politikerne er bange for at komme med beløbet, fordi det er så mange penge, så alle danskere vil falde i svime.
Torben

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-05 21:28

jeg

48% af alle udlændinge har arbejde resten har ikke
i kbh er ca. 70% af alle anholdte udlændinge

tv-avisen i går

og som torben det kan danskerne ikke tåle at høre (så ville danskfolkeparti side på magten) det er der jo ingen der er interreseret i

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 21:43

Du siger nok at du ikke er racist, OK så må jeg jo tro dig. Men dine efterfølgende ord viser alligevel noget om at du har en negativ holdning over for indvandrere. Du mener øjensynligt at de KOSTER. Det er ikke i sig selv racistisk, men et udtryk for en forud opfattet mening. Fakta er at der er stor forskel på flygtninge og indvandrere. Da du jo ikke spørger om flygtninge, skal jeg nøjes med at udtale mig om indvandrere.
Indvandrere KOSTER ikke en skid! De er tværtimod et økonomisk gode for det danske samfund. Der er for få læger, ingeniører og andre højt-uddannede i danmark. Industrien og sundhedsvæsenet er nødt til at importere dygtig arbejdskraft fra udlandet. DET er Indvandrere. Og de koster intet, de BIDRAGER. Også selvom de er sorte, har skæve øjne eller taler dårligt dansk.
I øvrigt har det vist sig at mange flygtninge OGSÅ har noget at tilbyde det danske samfund.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 18-01-05 22:16

Arne..tsktsk.. self er der da nogen af dem som er højt uddanndede..læger ingenører osv. men hvad hjælper det når de skal stå og vaske op nede på mcdonald??
Men det har jo ikke noget med spørgsmålet at gøre.
70 af alle anholdte er udlændinge.. øhhh. er en 2 generations invandre udlænding eller dansker.. jeg kan godt se hvad statestikken siger..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 22:27

Junior > Læs nu mit svar ordentligt før du svarer mig. Du har åbenbart ikke forstået en hujende fis af hvad jeg har skrevet.

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 18-01-05 23:23

ja de er faktisk en indtægt for landet, tro det eller ej

Kender dog ikke talene.

Men det var jo også en af grundene til at de blev inviteret i sin tid, ud over dem der er flygtninge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 23:24

Nej , og det er fuldt forståeligt hvis ingen fatter en hujende fis af hvad du skriver.

ScoreArne-postulater hele skidtet - Sikke en gang bræk rent ud sagt - Dokumenter nogle af dine latterlige påstande dit Fjog, og skriv resten på dansk. Så har du måske en chance for at blive forstået. Kniber det med din formuleringsevne (det gør det helt tydeligt), så tilmeld dig et kursus i dansk for udlændinge.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 23:35

Læg lige mærke til at profilen Klumme igen - igen, befinder sig i en tråd hvor han/hun intet kommer med, bortset fra at svine en anden Kandu'er til. Derfor kalder jeg konsekvent vedkommende for Klamme. OK? Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 23:44

Klamme..... LOOOL

Det er sørme osse godt fundet på. Har du slet ikke fået hjælp til det???

Læs dit eget beskidte indlæg, og se hvem der nedladende og bedrevidende belærer andre om "Lex Arne"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 23:47

Når jeg så skifter til mit andet nick "Krumme" - Så kalder du mig vel i kraft af din enestående opfindsomhed for "Kramme" LOOOOL. Hvor er du altså sjov ScoreArne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 00:01

Jo mere du skriver, jo mere beviser du din KLAM'hed. Tak skal du have.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 00:09

Ja Klamme. Du kan sagtens bilde os ind at du er sådan en lav person, der ikke kan nøjes med at være én person/profil, men må have 2 nick's for at eksistere og gemme sig bag.

Jeg og andre intilligensvæsener kender SMS-forkortelsen LOL. Hvad betyder LOOOOL? Oversæt venligst?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 00:12

Industri

Undskyld, men der er altså en hel masse små 12-årige krampeonanister, der absolut skal blande sig hver gang de ser mit navn. Håber at jeg fik svaret dig før balladen startede. Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-05 00:20

FjogeArne.

Det hedder INTELLIGENS. Prøv nu at lære det, selv om det er svært. Det er jo tydeligvis ikke en slå fejl - Der er jo 4 taster mellen e og i og selv om du har en vanskabt hjerne, så er dine fingre vel ikke så brede at de rækker over så mange taster - Og dog, måske du kun har een bred finger på hver hånd LOOOOL

Jeg gemmer mig da ikke bag "Krummen", så havde jeg da ikke åbenlyst annonceret med dette - Kan du godt forstå det Arne, når jeg nu forklarer dig det på den måde???

Hvem er de andre intelligensvæsener du omtaler?? - Med din åndelige habitus, kan du da ikke vurdere hvem der er intElligent - Men det er vel bare det sædvanlige- Du tør ikke stå alene med en mening - Dit skvat LOOOL

Og dette med LOOOL - Hmmm det vil overstige dine evner at fatte, så bare accepter det. Det er det nemmeste for dig.

Accepteret svar
Fra : Vismanden

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-05 01:40

Hold kæft hvor er i morsomme

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 21-01-05 19:13

Tak for svaret Vismanden.Ja det er dog utroligt. Her stiller jeg et sagligt spørgsmål og så skal nogle ævle og kævle mod hinanden. Så du har helt ret

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 26-01-05 15:32

Hov
Tak for point Industri...