/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvad gør man (debat)
Fra : e.p.
Vist : 522 gange
5 point
Dato : 22-08-02 19:05

hvad gør man hvis der kommer et spørgsmål hvor en bruger skal bruge et billede, med følgende ting:
* sværd
* jagthorn
* blå baggrund

Og jeg står i den situation at jeg har et program, hvori jeg kan lave den ????

Skal jeg
1) lave den, og sende den til ham
2) skrive at det kan jeg ikke fordi dette er et åbent forum
3) andet (beskriv)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-08-02 19:28

Lave dette og ligge det ud på en offentlig tilgængelig webserver og så ellers fortælle brugeren og os andre hvordan du gjorde (i korte vendinger) og på hvilken link vedkommende kan hente billedet...

Det er service og mange mennesker bliver glade for dit gode råd *S*

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-08-02 19:44

Hej e.p.

Jeg synes Zonker er kommet med en rigtig god ide. Det løser jo det hele

Mvh
PARKENSS

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 20:25

ok....jeg har ikke en ftp-server........

er der en af jer der kan have den liggende...den hedder Avid_Softimage_3D_V3.9.2.1 crack.exe

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-08-02 20:41

Jeg beskæftiger mig desværre ikke med cracks og det der ligger i den retning.... men en løsning er vel at bruge de offentlige steder, hvor man gratis kan lave hjemmesider..

Her gives der mulighed for at uploade forskellige ting til ens hjemmeside.

PS : Mener det er ulovligt at distribuere cracks... bare for din egen skyld.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 5 point
Dato : 23-08-02 01:53

Hej alle!

Prøv lige at højreklikke på Copright neders på siden, så får man "Brugerbetingelser og regler hos Kandu".

Her står der bl.a. at det er forbudt at bringe materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen!

Zonker! - Godt forslag!!!

Hvis det kun er billedfiler man ønsker at videregive, så er det meget nemt at bruge: http://www.megapixel.dk

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-08-02 14:42

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 25-08-02 12:21

Kommentar
Fra : Bjarne_H