/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lille leg
Fra : Trinethk
Vist : 468 gange
10 point
Dato : 18-01-05 20:26

Okay... Jeg stiller et spg, og den der gætter det, stiller det næste.
Og sådan køre det.....osv osv
Hvis både Creamygirl og Keldd svare, så er det den der svare først, hvis næste spg gælder.
Derfor skriver man både sit svar,,,og nyt spg i samme tråd.

Jeg starter, for det er mest retfærdigt,,,det er jo mig der fandt på det .... hehe

Nå... Here we go !

I hvilken by, ses en kæmpe statue af Jesus med udspredte arme, der står og kigger ned over byen ?

Kommentar
Fra : lally

Dato : 18-01-05 20:27

rio

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 18-01-05 20:29

lally< ja,,, men du skal stille et nyt spg med det samme.
Ellers skal vi vente alt for lang tid.....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 20:30

Rio de Janeiro - Hvad hed skibet der i Leningrad afgav startskuddet til den Russiske revolution?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 20:38

Trine > Lad os nu sige at mit svar var rigtigt, skal du så ikke godkende det og så er det mit spørgsmål der er det nye, og så skal jeg godkende o.s.v.?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 18-01-05 20:38

Krydseren Aurora - Hvor højt er Efiel tårnet ? (med atende)

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 18-01-05 20:39

ok... venter på du godkender

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 20:42

Trine > Rigtigt.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 18-01-05 20:46

godt..så er det mit spg der gælder : Hvor højt er Efiel tårnet ? (med atende)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 20:47

320 m. - Hvilken farve har blæksprutters blod?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 18-01-05 20:49

arne< rigtigt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 20:50

Nogen blæksprutter har blåt blod.

Hvor gammel er Kim Larsen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 20:53

dova > Det er ikke det svar jeg søger. I mine bøger står der noget andet. Prøv igen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 20:58

Hvilken blæksprutteart mener du arne.
Sepia arterne har blåt blod

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-05 21:04

dova byt om på spørgsmålet så har du svaret og spurgt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:07

Jamen det er jo ikke nemt når der er flere svar på spørgsmålet arne stillede, og han ikke er tilfreds med svaret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 21:07

OK så. Mente bare at ALLE blæksprutter har grønt blod. Jeg har lært noget nyt.

Spørgsmålet er nu: Hvor gammel er Kim Larsen? Og dova er dommer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:13

Hallooooo

Hvor gammel er Kim Larsen??

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-05 21:13

51?
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:14

Nej alimak

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 21:18

dova > Hvis du vidste at der var flere svar, hvorfor kom du så ikke med dem alle? Efter at jeg har sagt at dit svar ikke var OK, kunne du jo blot have kommet med det forventede svar. Nemlig GRØN. I stedet vælger du at starte en diskussion. Fjerner fluebenet nu. Hyg jer.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-05 21:39

Kim Larsen: 231045-0637

Sluttede legen fordi arne mistede benet ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:47

Nej, arne blev helt overrumplet fordi han lærte noget nyt!!!

Hvornår blev de første engelske straffefanger landsat i Australien??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 22:02

dova > For fanden er du FULD i aften? Du skal da ikke stille et nyt spørgsmål? Kender du ikke reglerne i den lille leg du deltager i?

Og hvorudaf har du draget den konklusion, at jeg blev overrasket?

jakjoe > Dit svar var korrekt, men du skal altså samtidig med svaret stille et nyt spørgsmål (Ikke dova). Og så mistede jeg hverken ét eller to ben.

Trine > Sjov leg, men deltagerne kan øjensynligt ikke finde ud af reglerne.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-05 22:05

1788.

Øen Jersey, er det en del af EU ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-05 22:09

nej
alimak

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-05 22:11

alimak> Korrekt....næste spørgsmål fra dig.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 22:11

He He He ScoreArne - kører det ikke lige efter dit lille hoved??? Fandens osse at ikke alle vil gøre som du siger..... LOOOOOL .......Og gu blev du da overrasket

Nå forresten, jeg gider slet ikke være med. Jeg kan ikke finde ud af reglerne Æuvvv

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-05 22:14

Hva består en "dead mans hand" i poker. Hvilke kort.
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 22:18

To par i A-A og 8-8

Hvor højt er Himmelbjerget

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-05 22:19

Riktig
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-05 22:23

147meter
alimak

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 22:23

Hej Klamme. Læs nu spørgsmålet før du blander dig i snakken. Det er ikke MINE regler, det er Trine's. Og gu' kandu da heller ikke finde ud af Trine's regler. Hvilke regler KAN du overhovedet finde ud af???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 22:25

alimak , korrekt, men du skal stille et nyt spørgsmål

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-05 22:26

Hvem afløste Svend Aage Jensby som forsvarsminister?
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 22:29

Søren Gade

Hvorfor var det, at dette spørgsmål blev oprettet
www.kandu.dk/dk/spg/57924 ???

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-05 22:40

For at man kunne henvise til det, hvis der var brok

Hvad er en kyssegurami?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 18-01-05 22:42

Det er en akvariefisk tilhørende familien af Labyrintfisk.

Rejseholdet- Hvad er Ingrid Dahls rigtige navn?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-05 22:43

dova: Rigtigt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 22:49

dova > kandu ikke se at profilen klumme IGEN bare kommer ind for at overpisse mig? Derfor svarer jeg som jeg gør, altså svar på tiltale. OG det er tilladt. Du har jo selv kvajet dig i denne tråd. Op til flere gange.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-05 22:52

Charlotte Fich

Hvem skrev juleevangeliet?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 23:04

Lukas

Hvor mange nuller er der i en milliard?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-05 23:08

dova: Rigtigt

Hvor mange så i en kvadrilliard?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-05 23:09

Nej øv. Undskyld. Lad en anden svare - og spørge videre. (flovt)

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-05 23:12

Hov, det var egentligt rigtigt Det var mit eget næste spørgsmål, jeg huskede svaret forkert på (flovere)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 23:15

Der er 27

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 23:15

ScoreArne. Jeg skrev IKKE, at det var dine regler, vel?? Fjog. Læs nu indlægget grundigt, som du plejer at skrive, når du overskider andre - Men når noget ikke kører lige efter din vanskabte hjerne, så går du som sædvanlig helt op i limningen.

Og Dova havde fuldstændig ret da hun svarede på dit sp. om blæksprutter. Du tror som sædvanlig at du ved alt....... ScoreArne - Men der er fandme meget du ikke ved, og ligeså meget du aldrig kommer til at fatte, din ækle nar.

Og gu kan jeg da finde ud af reglerne - Så længe du kan finde ud af dem, kan alle være med, men når du først har stukket dit mere end ækle fjæs ind i en tråd, så kan det være bedøvende ligemeget med at være seriøs.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 23:17

Hov jeg glemte spørgsmålet.

Hvilken dato er Norges nationaldag??

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 18-01-05 23:23

Typisk at folk absolut skal skændes.
og arne, vær nu bare med i legen, istedet for at brokke.
jesus fucking krist

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 23:29

Trine > Jeg ville ikke skændes, dova ville. Læs selv tråden. Skide være med det. Men ingen kan øjensynligt finde ud af reglerne, og når jeg så forklarer dem, siger folk at det er mine regler. Gu er det da ej. Det er DINE regler. Hvis DU havde været tilstede kunne du løbende have fortalt folk om reglerne. Det var du ikke, så jeg gjorde det.
Hvis du ikke ka' se hvem der brokker? Jesus Christ? God aften.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 23:34

Kom nu...

Hvilken dato er Norges Nationaldag????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 23:40

Se det lige igen.......

Men ingen kan øjensynligt finde ud af reglerne, og når JEg så forklarer dem.......

Nej nej ScoreArne vil ikke skændes, men fatter ikke at nogen (jeg) reagerer når tåben som sædvanlig puster sig op, hvis det ikke lige kører efter hans hovede

Det er sgu da utroligt hvad den "mand" kan, men ikke engang ved at blæksprutter har forskellig farve afhængig af art. Fjogeøre LOOOOOOL

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-01-05 23:41

17 maj
hvad omhandler det fjerde hus i astrologi?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 23:44

Hjem og familie

Hvad koster et årligt medlemsskab af Mensa??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 00:04

400,- kr
Hvornår startede 2. verdenskrig? dato og årstal!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 00:09

1/9-39 hvor Tyskland invaderede POLEN.
Her startede den d. 9/4 1940

Hvad er en Kroton?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:15

en stue plante

Hvad er Rizla for en ryger ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 00:18

Cigaretpapir uden filter

Hvem skrev romanen "Ved vejen"?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:21

Herman Bang

Hvem har skrevet Papillion ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 00:26

dova...forkert..2. verdenskrig startede d.7/12 1941 da amerikanernes flådebase på Hawaii blev angrebet af japanerne valgte de at gå USA at gå ind på de allieredes side..det er først her, man kan tale om en "verdenskrig"..den var lidt tricky...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:27

nå men så er det dig igen mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 00:33

Går iseng nu..men kan odt lge kaste et spørgsmål ud..hvad hedder bugspytkirtelen på latin?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:33

du er måske ikke on-line mere ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-05 00:34

Lis Sharwany

hvad hedder kirken der ligger På Bjerget ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 00:36

Pancreatitis

Hvor er der et link til den om at 2 verdenskrig først startede 7/12-41????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 00:38

Grundtvigs kirke

Nu er der vist gået kage i tråden????

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:40

???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 00:43

dova..rigtigt..ja ..finder jeg lige til dig imorgen..ok?altså linket.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 00:46

Trine > de regler du selv har opsat har dova nu for 2'nd gang overtrådt. I sikker overbevisning om sin ufejlbarlighed, ventede hun ikke på at få godkendt sit svar. Senere kom spørgeren mango ind og sagde NEJ dova det var forkert, men da var tråden allerede løbet løbsk. Hvad kan man lære af det? En Quizz kan ikke afholdes uden regler, regler skal overholdes og der skal hele tiden være en dommer. Jeg synes det er en super ide at lave sådan en lille leg, og jeg deltog også i den i starten. Men når der ingen dommer er, kører den hurtigt af sporet. Hhilsen Arne

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:47

så er det ihvertfald dovas tur.
det må det da være ???

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 00:48

arne< ja, men hvem gider at være dommer ?
Det køre da fint nok, vi finder jo nok ud af det.

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 01:00

Tak for svaret dova.

På et tidspunkt skal legen jo stoppe.
og nu er de fleste nok gået i seng.
Tak for i aften, det var hyggeligt.
Men hvis der sidder nogle derude, kan man jo bare køre den vidre, hvis det er.               Men jeg men jeg er i seng gonatter

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 01:02

Ja jeg vil også stoppe for i dag.

Godnat og godt

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-01-05 01:06

hmm...hvad skete der lige for mit indlæg der ovenover :S

Nå... sov godt dova
og alle andre der kigger med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-05 01:26

Hej du der "Hhilsen Arne"

Nu er du jo stangstiv igen, eller er de brede fingre der driller dig, eller er det bare
I N T I L L I G E N S E N LOOOL

Du skulle lige ind en gang til, for at fortælle alle, at du atter mener at have ret i et eller andet - Hold kæft hvor er du dog utålelig. Du er en nedladende, bedrevidende og oppustet mytoman - Føj for satan sir jeg bare

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-05 08:51

dova - du er pragtfuld - hvem ellers havde forstået mit indlæg