/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til JacobS.
Fra : JacobS.
Vist : 567 gange
1 point
Dato : 18-01-05 17:01

fy ha!

jacob, nu sytes jeg ikke at du skal lave flere kopi-tips. Du har lavet alt for mange og er gået over stregen!

Så her er mit "tip" til dig:

Stop dine latterlige tips!

Håber du ser dette her!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 17:10

Stakkels Jacob! Vil du opleve lidt morskab, så gå ind i http://www.kandu.dk/dk/spg/56293 læs vitserne og afgiv din stemme på den du synes er bedst.

P.S.: Inden den 19 kl. 24:00

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 17:32

Hejsa jacob

Du kan jo også tjene 50 point ved at komme med en kommentar til dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/58217

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 17:36

Nu har jeg besvaret den!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-05 18:18

jacob - smart at skrive til sig selv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 18:40

Kanon Humor JacobS
Hvad du finder for rimeligt, er der andre der finder for urimeligt. Ja og!?!
Så kan de lære det..hehe!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 18:42

helt enig creamygirl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 18:47

Helt enig creamy!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-01-05 19:19

Den form for logik kunne være interessant når/hvis Creamygirl, JacobS og arne.jakobsen får stjålet nogle af deres ejendele.
JacobS har stjålet artikler, som han har lagt ind på Kandu som tip så mange har fået den opfattelse, at der er tale om Jacobs egne ord, men der er altså bare tale om artikler fra andre websites, som ikke må kopieres uden kildehenvisning med mindre der udtrykkeligt er givet tilladelse. Når der er tale om hele artikler er det endda tvivlsomt om kildehnvisning vil kunne accepteres da, der kunne anvendes link til den pågældende website.

Dette er ikke et spørgsmål om holdninger, men om gældende lovgivning og derfor er jeg ikke i stand til at diskutere hvorvidt det er rimeligt eller ej og da en repræsentant fra et af webstederne har tilkendegivet, at man er utilfredse med Jacobs fremgangsmåde er der ikke mere, at diskutere.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 19:25

Bjarne har ret og jeg vil heller ikke mere lave et tip uden kildenavn!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-01-05 19:25

Ja,enkelt og greit BjarneD

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 19:28

BjarneD > Det jeg erklærede mig enig i, var IKKE Jacob's tyveri men creamy's kommentar. Men du kunne jo ikke se ræven bag mit øre. Lad nu være med altid at tage livet så alvorligt, du overlever det jo alligevel ikke.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-01-05 19:29

Hold dog scheiche det her er spild af serverplads.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-01-05 19:40

Har du også hår bag øret arne.jakobsen??,håper da der er noe der,ha ha

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 19:41

jeg lader lige spørgsmålet stå åbent, sådan folk kan give deres kommentar!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 19:46

Så er alt jo godt. Jacob tilstår - og siger endda, at han ikke vil gøre det igen. Desuden anede jeg ikke, at han havde kopieret uden kildehenvisning. Man kan jo ikke følge med i alt, hvad der sker her på kandu
Forøvrigt forholder jeg mig til denne tråd - og det var Brianis link jeg 'pissede' lidt på. Æv Bæv, du er dum JacobS - du kaster med sten og bla... bla!
Vidste Briani ovenstående, da han oprettede sit spørgsmål?! I think not!

Og jeg mener stadig, at Jacob har humor
Men gider I virkelig gøre en stor sag ud af hans fadæse, så for min skyld ingen alarm. Det er jo ren underholdning

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 19:54

Tak for din support creamygirl. Det lyder til at vi to ser med samme syn på tingene! Hvordan kan det være de har noget imod mine tips, de kan jo bare lade være med at læse dem! Men jeg vidste nu ikke at det var ulovligt at kopiere uden kildeangivelse men det skal jeg huske fremover, og jeg er også ked af at have gjort det overfor nettips.dk!

Men igen, tak for din support creamygirl!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 20:03

Your Wellcome Anytime Jacob
Tror næppe du kommer ind og spjælde for det, men det er selvfølgelig godt du blev klar over, at det er ulovligt.

Jeg synes desuden godt om dine tip, så fortsæt endelig - men på lovlig vis...ik?!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 20:07

creamygirl

Hvad med at læse de forskellige spørgsmål ordentlig inden du farer i blækhuset

Men jeg skal da gerne gentage mit spørgsmål her i en meget langsommere version så må det sku da trænge ind

Citat
http://www.kandu.dk/dk/spg/58217

Hejsa JacobS.

I dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/10281

Skælder du Trinethk fordi hun har lagt sit tip i en forkert kategori

Senere kommer du med hele tre tips om

http://www.kandu.dk/dk/tip/10285

http://www.kandu.dk/dk/tip/10288

http://www.kandu.dk/dk/tip/10290

Den meget omdiskuterede undervisningscd-rom ”Sexstarz”

Du skriver de to første i kategorien MS windows og den sidste i sexualitet

HVORFOR ligger du dem ikke i den rigtige kategori nemlig undervisning

MAN SKAL IKKE KASTE MED STEN NÅR MAN SELV BOR I ET GLASHUS JacobS.

Brian

Fangede du den,eller skal jeg skrive det langsommere

Brian

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:12

Til Brian

Jeg vil ikke ligefrem sige at jeg skældte hende ud!

Som du kan se her:

Citat
Hey

JEg spørger bare men hvad har dette tip at gøre med musik?

her er dit tip:

Min kommende svigerinde

Jeg var meget glad. Jeg havde været sammen med min veninde i over et år, så vi besluttede os for at blive gift. Mine forældre hjalp os på alle måder, og mine venner opmuntrede mig, og min veninde? Hun var en drøm.

Der var kun en ting der bekymrede mig, og det bekymrede mig meget. Det der bekymrede mig var min venindes lillesøster. Min kommende svigerinde var tyve år gammel, gik i stramme miniskørter, og i dybt nedringede bluser. Hun ville jævnligt bukke sig ned når hun var i nærheden af mig, og give mig et behageligt syn af hendes bryster.

Det måtte være bevidst - hun gjorde det aldrig når hun var i nærheden af andre. En dag bad lillesøsteren, mig komme over til dem

og gennemgå bryllupsinvitationerne sammen med hende.
Hun var alene da jeg kom. Hun hviskede til mig at jeg snart ville være gift, og at hun havde nogle følelser for mig som hun ikke kunne bekæmpe, ej heller VILLE bekæmpe! Hun fortalte mig at hun ville elske med mig bare en enkelt gang, inden jeg bandt mig til hendes søster for livet. Jeg var dybt chokeret og helt mundlam.

Hun sagde, \"jeg går oven på til mit soveværelse, så hvis du har lyst til at gennemføre det er det bare at komme op og tage mig.\"

Jeg var lamslået. Jeg stod som naglet til stedet, chokeret mens jeg
betragtede hende gå op af trappen. Da hun nåede toppen af trappen, trak hun trusserne af og smed dem ned af trappen mod mig. Jeg stod der et øjeblik, så drejede jeg resolut omkring og gik mod hoveddøren.

Jeg åbnede døren og gik ud af huset og direkte over mod min bil. Min
kommende svigerfar stod udenfor. Med tårer i øjnene omfavnede han mig og sagde, \"jeg er glad for at du bestod vores lille prøve.

Vi kunne ikke ønske os en bedre mand til vores datter.\"

Historiens morale er:

Opbevar altid dine kondomer i bilen!!!

Hvad har det med musik at gøre? Måske skulle du overveje at lægge dit tips ind nogle steder hvor det passer ind!

Så vidt jeg kan læse, er det ikke at skælde ud! jeg påpegede det bare, men okay, det kan jo tolkes på forskellige måder!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 20:17

Hejsa jacob

Nu har du næsten været bruger 1 år nu

Så må du da vide at et tip eller et spørgsmål meget nemt komme til at havne i en forkert katagori ikke

Forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 20:25

Fortsæt endelig Briani. Skriv ligeså langsomt du vil - din tone bider ikke på mig!
Du simpelthen bare elsker, at slå alting stort op - og oprette disse latterlige tråde - og ved du hvad?!

Be My Guest - du er som sagt underholdende

Bare ærgeligt du ikke lader Jacob og Trine selv finde ud det. Selv i en børnehaveklasse klarer mange børn deres indbyrdes konflikter uden at andre behøver skrive deres kontroverser op på tavlen.

Over and Out Briani. Snup en tudekiks

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:31

Fed attitude Creamygirl!

men nu skal vi heller ikke være alt for hård ved Brian for han er sku også god nok!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:32

ps. tak fo de 50 point Brian! Men jeg var jo trods alt også den bedste til at svare på spørgsmålet eftersom det handlere om mig

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 20:38

Ja ja creamygirl

Have jeg forventet du kunne svare

Nej du er lige så fedtet som dit brugernavn eller dine spørgsmål

Når du ikke kan svarer på det der spørges om hvorfor holder du så bare ikke din mund lukket.

Længere oppe skriver du

”uden kildehenvisning.
Forøvrigt forholder jeg mig til denne tråd - og det var Brianis link jeg 'pissede' lidt på. Æv Bæv, du er dum JacobS - du kaster med sten og bla... bla!
Vidste Briani ovenstående, da han oprettede sit spørgsmål?! I think not!”

Nu omhandlede mit spørgsmål jo ikke om at Jacobs har skrevet sine tips uden at henvise til kilden vel

Men kun at han går ind og retter på andre som komme til at skrive i en forkert katagori.

Nej nej hold dig til din egen ØFFETRÅD

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 20:41

Hejsa jacob

Jamen de point er dig velfortjent

Nu var mit spørgsmål jo også skrevet til dig,og når du så er så venlig at komme med en kommentar dertil,jamen så er det da klart at du skal have mine point

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:45

Tak for det!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 20:46

Brand nu ikke din hjerne af Briani,
det kunne jo være at du fik brug for den i morgen

Min øffetråd?! Du skal være hjertelig velkommen, OINK OINK ..lol

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 20:46

Ja, men hvad vil Jacob så gøre nu, han ka' jo ikke acceptere et svar fra sig selv

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:47

hvad betyder: lol egentlig? jeg har set det utroligt mange steder!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:48

ha ha, tjaaaaaa, det har du jo ret i! ha ha!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 20:48

laughing out loud

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 20:49

nåååååååååååååååååå, thanks man!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 20:51

Jacob hvis du ser et billede af creamygirl,vil du vide hvorfor LOL blev opfundet

Brian

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 21:09

Mærkeligt, men når jeg støder på mennesker som dig Briani - så kommer jeg altid til at tænke på et Citat af: Peter Lund Madsen, (hjerneforsker)

Citat
Den, der dytter i trafikken, har en nærmere kontakt til den del af hjernen, vi har tilfælles med en blishøne....og det er ikke noget, man skal være stolt af.

Sov godt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 21:14

Ja creamygirl

Hvis din hjerne var lavet af bomuld så kunne der ikke engang blive til et par trusser til en kanariefugl