/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis ringetoner....
Fra : miss_viking2000
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 18-01-05 09:47

Når man skal hente en gratis ringetone, skal man som regel selv indtaste den. Nu er mit spørgsmål, hvor indtaster jeg det på en nokia 7260 ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-05 11:59

hmm ! Mener du adressen ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-05 12:12
Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 18-01-05 15:49

Natmaden.... Tak for tippet, men deter hos sonofon, og jeg har M1..Så det er ikke lige de samme adr. osv, som jeg skal bruge til at indtaste, desværre

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-05 16:31
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-05 19:57

Fin side rotw, der må jeg ind og kikke !

miss_viking2000 -> Så må du jo ind hos dem.
http://m1.dk/kundeservice_gprswap.php og kikke
Selv bruger jeg tdc, og det er vist samme opsætning.
Tdc har ikke manual til din model, men så har du jo nok en selv !
ellers er din mobil her http://www.nokia.dk/phones/7260/
der står også lidt om indstilling !

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 19-01-05 10:08

Natmaden... Tak for dine svar. Har været inde på disse sider og prøve, men kan stadig ikke få opsætningen til at fungere. Men tak for hjælpen. M1 har endnu ikke fået min telefon på listen, så har besluttet, at jeg ikke gider rode mere med det. Jeg undvære blot. Bare trist at jeg ikke kan sende de billeder som jeg tager

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-05 13:37

Men der står på m1-siden
Citat
For at foretage en manuel opsætning skal du benytte følgende oplysninger:

Startside: http://wap.tdcmobil.dk
Databærer: GPRS
Adgangspunkt: wap
IP-adresse: 194.182.251.15
Brugernavn: (blank)
Adgangskode: (blank)

det ses at de bruger TDC
Er det MMS du skal have opsat så smut ind på TDC og snup opsætningen der fra.
Det kan højst gå galt
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mobil_mms

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-05 13:50

Hmm TDC har kun Nokia 7250 kunne det være det samme ? Foreslag mail tdc og spørg om det er samme opsætning
for Nokia 7260 som for Nokia 7250.

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 19-01-05 16:01

Takker for svaret Natmaden, det vil jeg prøve...