/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 7260
Fra : miss_viking2000
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 18-01-05 09:45

er der nogen som kender til nokia 7260 ? Ved ikke om jeg er dum, men kan ikke få den indstillet til at sende mms, er der nogen som kan forklare mig det ? Troede også jeg kunne indstille den til mail, men der har jeg vist taget fejl..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-01-05 10:10

Hvilken operatør har du?
Oftest kan du hente indstillingerne fra operatørens hjemeside og få dem sendt direkte til telefonen

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 18-01-05 14:57

Har M1, men har hentet dem, men kan stadig ikke få det til at virke... Jeg er nok bare for dum....SS...

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 15:46

hvad med at ringe til dit teleselskab eller gå ind på deres hjemmeside?

Der finder du helt sikker hvad du leder efter!

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 18-01-05 15:51

Hjemmesiden har jeg som sagt været på, og det at ringe til dem,kan ja da sagtens, men kunne jeg nu selv finde en side, hvor jeg kunne finde ud af tingene, var det jo bedre

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 15:54

men det ser ikke sådan ud, vel?

Prøv du nu bare at ringe til dem!

Det er da meget hurtigere at ringe til dem end at vente på at du selv finder noget! Det er defor der er noget der hedder call-centre! For at man skal bruge dem!

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 18-01-05 17:09

JacobS... er ikke interesseret i dine kommentar

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-01-05 17:11

uhaaaaaaaaa! Det kunne du jo bare have sagt!

Har ellers lige fundet et sted hvor det står!, men okay!

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 18-01-05 18:16

JacobS. ja det kan alle jo komme og sige, men kan fortælle dig, at mit selskab endnu ikke har fået min telefon på listen, fordi den er så ny, så derfor jeg ikke kunne finde den hos mit selskab