/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med et vindue !!!
Fra : Sunowich
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 17-01-05 23:30

Når jeg trykker ctrl alt og delete mangler vinduet der kommer frem Hele værktøjslinien med faneblade og det røde kryds til at lukke med.Hvor er det lie at jeg får det frem igen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-05 23:39

ctrl+alt+del - giver dig bl.a. mulihed for at vælge jobliste(tasklist)..........ikke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 23:40

Du dobbeltklikker på den blå overlinie.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-05 23:40

Jo

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 23:44

Jep

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-05 23:45

Palle der er ingen blå overkant kun den grå kasse og de 3 aktiveringer i bunden når jeg højreklikker på ikonet der også kommer på bundlinien kan jeg heller ikke lukke det kun henne ved uret kan jeg klikke på den grønne graf og lukke derfra ...underligt ikke
Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-05 23:45

så er det da også rigtigt - det skal den jo

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 23:52

Hvad så hvis den ligger på bundlinien, og du venstreklikker på den, og vælger maximer? (Ikke gendan)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-05 23:59

Når jeg klikker på den på bundlinien kommer vinduet bare frem og ikke andet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-05 00:02

Måske man sku prøve en gendannelse den er kun nogle måneder gammel

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-05 00:41

under brugerkonfiguration --> administrative skabeloner --> System --> indstillinger for ctrl + alt + del

Se om Fjern Jobliste er aktiveret, eller der er andre ændringer.

Du kommer iøvrigt i gruppepolitik editor via start --> kør --> gpedit.msc

iøvrigt prøv at deaktivere den, hvis den står til "ikke konfigureret"

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-01-05 18:44

Nåå, nu forstår jeg.
Du skal så bare dobbelklikke på din øverste ramme, øverst på joblisten.
Elementært my dear Watson.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-05 01:39

Tak for svaret pallebhansen. MEn det hjalp nu ikke men jeg gendannede først med windovs det virkede heller ikke ikke før jeg gendannede med Hp's eget gendannelsesprogram (der også ligger på min disk) virkede det men tak for forsøget
Mvh Suno