/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Need For Speed Underground 2, Bil proble~
Fra : Pete_man
Vist : 491 gange
126 point
Dato : 17-01-05 21:37

Hej...
Det er efter hånden lang tid siden jeg har gennemført spillet Need For Speed Underground 2 (det skal lige sige at der kom et popupvindue op på skærmen hvor der stod at jeg havde gennemført spillet), og det er jo et fantastisk spil!
Nå men til sagen, for det der undred mig var at når jeg trykkede F4 for at se hvor meget jeg havde gennemført stod der: 70 %, Det var det første under lige.
Så her den anden dag var jeg inde på nettet for at kigge på andre som havde stylet biler (Hjemmesiden her: http://www.nfsunlimited.net/underground2/showroom/ ) jeg kiggede lidt rundt på siden og så at der var to biler som jeg ikke havde i mit spil, nemlig en Opel Corsa og en Peugeot 106.

Er det så fordi at der kommet en ny version af spillet?
Eller har det noget med de 70% og gøre selv om at der kom et popupvindue hvor der stod at jeg havde gennemført spillet?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 17-01-05 21:43

kan det ikke været en opdatering der er kommet, som du ikke har hentet?

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 17-01-05 21:46

jo måske, jeg kan lige prøve at søge efter det!

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 126 point
Dato : 19-01-05 22:40

grunden til at du ikke har de 2 biler er fordi du har den amerikanske/engelske udgave så har du tilgengæld en honda civic + en anden bil som ikke findes i den danske ver.
grunden til spillet siger du er færdig ved 70% er at du ikke har kørt de outrun"s i hver stage der er påkrævet(outrun=du kører op på siden af din modstander(orange pil på kortet)så kommer der et skilt op og en lyd i højtaleren,så trykker du bare på enter og trykker pedalen i bund når du så er 300m foran din modstander har du vundet et outrun)dem skal der køres et antal af i hvert stage.

Godkendelse af svar
Fra : Pete_man

Dato : 20-01-05 07:49

Tak for svaret phg1.