/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
PARKENSS
Fra : e.p.
Vist : 490 gange
2 point
Dato : 22-08-02 14:12

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 14:22

PÅ DEN ANDEN SIDE SET, SÅ KAN DU SKRIVE TIL MIG: eric@pedersen.mail.dk SÅ KAN JEG SENDE DIG KOPIER AF DE 2 MAILS.......!!!!!!!

Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad fanden du er så sur over

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-08-02 14:29

Jeg mener at forklaringen siger sig selv !!!!!!!!!!!! Du beder om Franke`s E-mail Addr. hvor du åbenbart sender ham en løsning på problemet, det er også fint og dejligt at Franke endelig kan ånde lettet op,---MEN...........dette er et ÅBENT forum,---altså dit svar til Franke kommer altså også os andre ved.
Denne form for besvarelse af et spørgsmål som du leverer har været oppe at vende. Det var bred enighed om, at sådan bruger man ikke "KANDU".........en længere historie som jeg faktisk tror du også var med til at kommentere.

PARKENSS

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 14:34

Jeg har ikke været med til diskutere at dette er et åbent forum, men ok.....det syntes jeg også det skal være......

Men hvordan skal jeg poste en fil i dette forum....????
Jeg har nu ikke så mange muligheder....
1) som sagt.......skriv til mig, og du vil få at se hvad jeg har sendt
2) Jeg kan åbne med notepad ????? og få en masse volapyk

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 14:36

Hvad skal/skulle jeg have gjort ?????
Jeg har 2 gange modtaget mails fra folk der havde set på kandu.dk at jeg havde brudevalsen liggende....de har da fået den !!!
hvis nogen skrev til mig ang. det andet, så ville de naturligvis også få det !!!!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 14:38

Jeg gjorde hvad der lå mig naturligt for ???
hvad ville du have gjort

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 14:43

iøvrigt, så skriver du at jeg er den sidste der skal råbe højt ???
Har jeg råbt høj (udover i tilfælde med zonker, samt at jeg gav min mening om at det var "lavt" at der var en bruger der fik point for at svare på sin kærestes spørgsmål)
det syntes jeg ikke......jeg har mine meninger, men råbe dem højt ?? det syntes jeg ikke

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 15:04

og til sidst skal det siges, at havde det været en ny bruger, og spørgsmålet var besvaret på nul komma 5, så havde min indbygget "snyde-detektor" også ringet. da det er en nem måde at overføre point.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-08-02 17:20

Tja....e.p. jeg giver nu parkenns ret.
Jeg skal ærligt tilstå at jeg engang har brugt det, men det var simpelthen fordi, kandu.dk den dag var umulig at bruge.
Det gør jo at jeg reelt ikke har en mening om den ting ?? OG dog, jeg har tidligere været efter dig netop det med mailen, men der blev du en smule sur og så fik jeg vistnok på hattepulden ??
Vil bare sige at Parkenns har fat i det rigtige.... goooooooooooooood girl

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 19:10

hvad for noget mail zonker.....
enten så har jeg en meget dårlig hukommelse, eller også putter du brænde på bålet

1) hvad har du brugt
2) hvad mener du med "kandu.dk den dag var umulig at bruge"
3) Og den sidste og bedste "du har tidligere været efter dig netop det med mailen"

men lad mig gætte........det kan du ikke finde nu
eller også svarer du slet ikke, fordi du ikke ved hvad du skal skrive

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-08-02 19:35

faktisk var der 2-3 dage i denne uge eller sidste uge at svar tiden var så langsom at du faktisk godt kunne opgive at svar her... Du trykkede på musen også gik der 5 minutter før du fik svar om at serveren havde modtaget det eller også fordi du simpelthen fik timeout...
Og Parkenns har jo ret i sit indlæg....om jeg kan finde det jeg leder efter er jo ligemeget når hun kommer med noget som faktisk burde undgås ikke ?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 20:57

1) Jeg er ikke interesseret i at have en crack liggende på server....sådan
2) Det har taget mig 50 gange længere tid at finde den aktuelle fil, end så mange andre spørgsmål, havde det været alle mulige andre cracks, så havde jeg med 99,999% sikkerhed bedt dem om at finde det et andet sted. I dette tilfælde syntes jeg at det var helt iorden at hjælpe manden

Zonker.......hvorfor skal du komme med en kommentar om at du tidligere har "tidligere har været efter mig" det var dog noget dybt underligt at skrive.....du må have nogen store personlighedsproblemer når du direkte lyver i et forsøg på at gøre mig til skurk.

Jeg har tidligere sagt at jeg har valgt kandu.dk frem for eksperten.dk da ekspertens reglement er for stride.......men men men.....det her det er ikke noget problem på eksperten.....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-08-02 21:17

1) ok
2) jeg sagde bare min mening om indlægget og intet andet....

e.p. hvorfor siger du jeg lyver... og jeg har personlighedsproblemer ?? er det fordi dette indlæg går dig imod ?? :

http://www.kandu.dk/dk/spg/5853

Jeg kommer med en saglig begrundelse og er absolut ikke personfikseret, at du tager dette personligt kan jeg desværre kun beklage.

Jeg KAN IKKE og VIL IKKE deltage i din debat om personlige problemer. Jeg kunne sagtens komme med masser af personlige angreb, men hvis du kigger ovenstående igennem kan du se at jeg faktisk er objektiv....

Og fordi man har en personlig mening om tingene bliver man da ikke et dårligere menneske af den grund ??

Eller er der noget som jeg helt klart har misforstået, så må i gerne lade mig det vide ??

Og jeg ville meget gerne om du Parkenns, ville kigge på min kommentar i ovenstående indlæg og kommentere det, for er der nogen som er åben, bramfri (på en pån måde) og ligefrem så må det siges at være dig !!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-08-02 23:17

At du gider, e.p. Din adfærd her på sitet er helt ok - og det ved alle, der har fulgt dig.

Eller NÆSTEN alle, selvfølgelig.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 23:30

Tak rellom det var godt at høre......
Det jeg umiddelbart reagerede ved var at der er parkenss som skrev det....
Så vidt jeg ved, så har hun opført sig upåklageligt, og deltaget aktivt på kandu.dk......havde det været zonky, var jeg nok ligeglad

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 2 point
Dato : 22-08-02 23:34

Lige en lille kommentar fra sidelinjen.
Parkenss skriver-Denne form for besvarelse af et spørgsmål som du leverer har været oppe at vende. Det var bred enighed om, at sådan bruger man ikke "KANDU".........
Kan vi ikke lige få en henvisning til dette sted?da jeg ikke kan huske vi har haft sådan en debat.
Selfølgelig skal kandu være et åbent forum.
Vedr:spørgsmålet http://www.kandu.dk/dk/spg/4413
Så tror jeg ikke der have været nogle der have reageret hvis spørgsmålet var sat til 50 eller 100 point
Men nu drejer det sig jo om sølle 955 point-og så ser vi straks hvad point kan gøre herinde ved folk
Franke manglede noget som EP har sendt ham/Hende da EP jo ikke så godt kan sende noget fra Kandu.
Hvis jeg stod og manglede et eller andet program eller billede så vil jeg da blive meget glad hvis der var en bruger der kunne sende mig det.
Til sidst ville det da være rart hvis Zonker snart lærte at svare på det som han bliver spurgt om fra EP
Ellers må i alle have en forsat god aften
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-08-02 01:38

briani>> Hej med dig,--nå du er her stadig Ang. henvisning til en Debat vedr. ovenstående,--så kan jeg ikke sådan lige hive det frem. Jeg mindes bare, at denne metode med at sende personlige løsninger har været anvendt før,---med det resultat at rigtig mange reagerede promte med udtalelser omkring Pointsnyd osv. Jeg reagerer IKKE fordi det drejer sig om 955 point,--men mere fordi, at "vi gamle" herinde, gerne skulle være et godt eksempel for nytilkomne brugere, hvad angår hvad man "må" eller ikke "må" ( godt eksempel--skrev jeg virkelig det :*x ) Hvis en ny bruger anvender samme metode, tja så tror jeg nok der skulle være andre end lige mig der ville løfte pegefingeren.
e.p.>> Du er jo faktisk selv inde på det jeg skriver ovenfor, så--hvor går grænsen ? Må vi "gamle" godt, men de "nye" nej de må ikke. Det er ikke for at genere dig,-du er en rigtig god hjælper herinde

En ny ide til KANDU kunne være en site hvor brugerne kunne loade div. billeder, dokumenter osv op, der har relation til et spørgsmål. Faktisk Zonkers ide: http://www.kandu.dk/dk/spg/5869

Mvh
PARKENSS

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-08-02 14:48

Parkenns nu må vi jo håbe, at man tager guldkornene til sig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-08-02 19:29

Men det løser jo ikke problemet med, at visse typer herinde rask væk affyrer platte beskyldninger mod andre brugere - uden at gide dokumentere deres påstande bagefter.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 24-08-02 22:39

Nej det kan vi jo se Rellom.

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 25-08-02 12:23

disse spørgsmål finder de nok aldrig.....vel zonker og PARKENSS

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-08-02 16:49

e.p. >> En dag hvor jeg føler trangen kalde,--så leder jeg KANDU igennem,--så skal du nok få din "Dokumentation"----når det nu skal lyde som om at jeg er fuld af løgn,---den gider jeg ikke ha`hængende på mig.

Rellom >> Det kommer ----det kommer !!!!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-08-02 23:34

Hmmm....den var meget hård, overfor dig undskyld......
Jeg kan på ingen måde vide om der har været en sådan diskution....jeg vil nok nærmere påstå at det passer (den var ikke møntet på dig) ok ???

Men den zonker fyrer af......den gad jeg meget meget gerne at se, og det bliver nok en dag med grøn snevejr, jeg syntes det er en påstand som kun er for at gøre mig til skurk !!!! og det føler jeg sgu ikke at jeg er

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-08-02 23:52

Det er jo som man tager det... faktisk er der flere herinde fra der via andre medier har erfaret det modsatte.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-08-02 23:55

Det er jo som man tager det... faktisk er der flere herinde fra der via andre medier har erfaret det modsatte.