/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Panda Antivirus er på spansk?
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 17-01-05 19:03

Underligt...Jeg henter Panda antivirus PLatinum 005 fra deres engelske side, installationen er på engelsk og første gang jeg åbner programmet er det på engelsk.
De pop-up beskeder som panda kommer med er spanske og anden gang jeg åbner panda er det hele på¨spansk??????

Hvordan kan jeg ændre sproget?

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 17-01-05 20:43

gd
Kontakt panda tec. support (på engelsk), de plejer være behjælpelig, men det kan tage lit tid.
Nilsen

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-05 20:46

Hej ST_KuTaIsO

Prøv at slette den version du har installeret, og følg så denne vejledning.
Det første link er selve programmet Panda, som du downloader.

Det andet link, er vejledning til installationen

Begge link er på dansk. God fornøjelse.

Kom lige tilbage og fortæl, hvordan det gik.

De venligste hilsener
Frank

http://www.aaa.dk/aaa/index/om-amtet/administration/informatik/inf-sikkerhed/inf-virusinformation.htm#inf-virusinformation-download

http://www.aaa.dk/aaa/index/om-amtet/administration/informatik/inf-sikkerhed/inf-virusinformation/inf-panda_av_vejledning.htm

Kommentar
Fra : eddieaa

Dato : 17-01-05 21:01

du har nok ved en fejltagelse valgt den spanske version, mit forslag går på, at du nok lige skal downloade den engelske version, og så vil det hele rette sig tilbage til engelsk

Godkendelse af svar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 19-01-05 15:36

Tak for svaret Franksp.
Det var hvad der skulle til, bare underligt at den ændrede sprog sådan gradvist...men skidt pyt, nu det rettet...takker

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-01-05 19:12

Selv tak ST_KuTaIsO