/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Chatrum, hvor kan man lære at lave det??
Fra : the1best
Vist : 445 gange
500 point
Dato : 17-01-05 18:40

Jeg vil gerne lave mit eget chatforum. Aner ikke noget om det. Hvad kræves der, hvor svært er det, er der en skabelon man kan hente, er der evt, nogen der vil gøre det eller hjælpe mig, hvad udstyr - maskine-server osv kræves der, hjemmeside - hvor er det bedste sted??

Dette er bare lige for at få en indsigt i det. Aner ikke, hvad det er jeg har begivet mig ud i, men vil da lige prøve og se om det kan lade sig gøre, indenfor rimelighedens grænser.

The1best

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 510 point
Dato : 17-01-05 19:06

Du kan i første omgang besøge denne hjemmeside : www.html.dk
Det er her du ka lære grundlaget for det du gerne vil lave.
Der findes selvfølgelig TONSVIS af andre steder på nettet og ligeså meget lektura, men ovenstående er en god start.

Held og Lykke og GOD fornøjelse!!!

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 17-01-05 21:29

en god side er også www.asp.dk her kan du oprette dig som bruger og lære en hel del

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 17-01-05 22:37

en god side mere www.activedeveloper.dk

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-01-05 23:19

Takker og vender tilbage, når jeg har været inde på de forskellige sider.

The1best

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 25-10-05 10:25

Tak for svaret pallenoc. Må vist hellere lukke dette spørgsmål. Han har fået ordnet problemet.

The1best ;.)

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-10-05 10:29

ups forkert svar pallenoc...... Troede det var et andet spørgsmål jeg havde, jeg er igang med at lukke spørgsmål.

The1best