/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Lyd i powerpoint
Fra : W3rzax
Vist : 389 gange
350 point
Dato : 17-01-05 18:03

HarJ...
Jeg har lavet en powerpoint dims og nu vil jeg gerne have at når det starter så starter der et musik nr. Det jeg kan få den til er at når det starter op så skal nummeret først spille færdig inden den går vidre. Så det jeg gerne vil have er at musiken skal køre i baggrunden!

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 17-01-05 18:12

Inde i animationer kan du vælge at tilføje en lyd. Husk blot på at præsentationerne bliver uhyggeligt store når man tilføjer lyd. Selv om de nyeste versioner vist nok understøtter mp3. Det gør 2000 i hvert fald ikk...

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 17-01-05 19:12

animationer hvor er det henne?

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 17-01-05 19:17

og mit spørgsmål er at hvordan for man lyden til at køre gennem hele dias showeT?

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 350 point
Dato : 17-01-05 20:26

Følgende fremgangmåde fungerer ihvertfald i office xp og 2003:

indsæt dit musiknummer og højreklik på det lille højtalerikon der kommer frem. Vælg Brugerdefineret animation. Opgaveruden for brugerdefinerede animationer åbnes nu til højre på skærmen. Højreklik på dit lydklip og vælg "indsillinger for effekt". Nu kan du indstille startmetode og stopmetode.
"Start afspilning" sættes til "fra begyndelsen" (standard) og "Stop Afspilning" sættes til "efter [x] dias." Angiv et højt tal som overstiger antallet af dias i din præsentation, og tryk ok, så skulle det gerne køre..

/Karl Smart

Godkendelse af svar
Fra : W3rzax

Dato : 18-01-05 13:46

Tak for svaret Karl_Smart.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 18-01-05 20:32

Det var så lidt