/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Mappe en printer
Fra : hkv
Vist : 410 gange
200 point
Dato : 17-01-05 18:01

Jeg har installeret en HP 1160 Laserprinter via USB kabel til en WIN98 maskine og herefter delt printeren på netværket. Øvrige computere på netværket (både WIN98 og XP) kan fra DOS Navision udskrive til printeren, men den maskine den er installeret på kan ikke. Er der nogen der kender en løsning på dette problem? Kan man mappe en printer "til sig selv" i WIN98?

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 210 point
Dato : 17-01-05 18:39

HP har lavet en DOT4_ printerport på din maskine, og det er den der er valgt som printerport og det kan en DOS navision ikke printe til.

Du skal "route" din LPT2 til at være din HP 1160 printerport, så kan du printe fra DOS navision

Lars

Godkendelse af svar
Fra : hkv

Dato : 18-01-05 13:48

Tak for svaret larsfrohn.
Jeg har valgt i stedet at tilslutte printeren ved hjælp af parallelkabel.