/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Køb af Bordopvaskemaskine !
Fra : Rustica.dk
Vist : 7680 gange
124 point
Dato : 17-01-05 00:26

Hej !
Jeg vil til at købe mig en Bordopvaskemaskine, vil gerne have en billig en. (Jeg har fundet en ved Harald nuborg til 1795,-)
Nu er det så jeg vil høre om det kan lade sig gøre at finde en ny billigere et andet stred ??

Og jeg kan se at den bruger energi klasse : B. Hvor kan jeg læse om det henne ??
Altså hvor meget betyder det for min energi forbrug om det er A eller B ?

TAK
R

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-01-05 00:28
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-01-05 09:10

du får den nok ikke billiger andre steder da det er et mærke som der ikke er så mange der føre seimens/elektrolux mf er nået dyre

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 17-01-05 09:30

Hej rotw!
jeg har budt 1700 på eletrolux....
Så m¨vi se hvad der sker...

Kommentar
Fra : jjoksen

Dato : 17-01-05 09:44

Til dit spørgsmål om det økonomiske.

Bordopvaskemaskine, tyder på lille opvask.
En lille opvask 1 gang om måneden, er billigere end 1 lille opvask 1 gang om dagen.
Så energiforbruget skal du nok ikke tænke på.

Mvh. j

Kommentar
Fra : tlp03

Dato : 01-02-05 10:35
Accepteret svar
Fra : oleeliassen

Modtaget 124 point
Dato : 01-02-05 12:55

Hos isenkræmmeren i City Vest i Brabrand har jeg købt samme maskine som i Harald Nyborg til 999,-

-Ole

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-01-07 10:46

Tak for svaret oleeliassen.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 29-01-07 21:41

Velbekomme, håber at du har fået gavn af maskinen

- Ole

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 29-01-07 21:44

Se det er sevice.. Der kommer et tak efter ca. 2 år. og om der så ikke kommer et venligt "Velbekomme" Samme dag.. Lækkert at se man holder ved herinde!

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 29-01-07 21:49

Vi er jo nogle som holder ved

-Ole