/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Godt køb eller hvà?
Fra : snusi
Vist : 262 gange
100 point
Dato : 16-01-05 17:09

Hej

Er en Nokia 2300 et godt køb, eller skal jeg holde fingrene fra denne mobi?

Mvh
Snusi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-05 17:26

Det kommer jo lidt an på hvad du vil bruge den til.
http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/100020213/9254792.html

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-01-05 17:32
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-01-05 17:39

jeg ville ikke købe den! Jeg vil hellere vente! NOKIA kommer snart ud med nogle vild fede modeller!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-05 17:39

Det var ellers noget af et reklamegalleri på den adresse rotw

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 16-01-05 17:51

Hej.

Jeg har en Siemens CF62 lige nu, og den er jeg godt træt af. Den er utrolig langsom til sms. Jeg har aldrig brugt det kamera der følger med.
Jeg har faktisk bare brug for en telefon der har gode taster som er lette at trykke på og at den er hurtig til sms.

Snusi

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-01-05 17:54

så køb en S/E den koster ikke en skid og den kan en hel masse ( jeg ved godt du siger du ikke for brug for det, men det er da fedt nok at den kan)!

Den koster 300 kr. med et billigt abn.!

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 16-01-05 18:03

En S/E ?

snusi

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-01-05 18:05

ja, Sony-ericsson

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 16-01-05 18:07

Ja, nu kender jeg ikke lige Sony-Ericsson. Er der flere modeller?
Har faktisk altid haft Nokia til jeg desværre faldt over denne Siemens jeg har nu.
Snusi

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-01-05 18:10
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-01-05 18:26

hvad skal du bruge telefonen til???
og hvad har du af krav til den???

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 16-01-05 19:38

Jeg bruger mest min mobil til at skrive sms på. Den Siemens jeg har nu er utrolig langsom til at sende sms, der skal trykkes mange gange før beskeden endelig bliver sendt.
Jeg ringer sjældent, men det sker.
Jeg valgte en Siemens pga størrelsen, den har "lommestørrelse".
Egentlig stiller jeg ikke de store krav til en mobiltelefon, bare tasterne er lette at trykke på.
snusi

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-05 21:42

sså vil jeg mene det er en god en til prisen
såfremt du vælger at købe nokia. så gå ind på clubnokia og registrere telefonen det er gratis du får nogle gode fordelle (ekstre sikkerhed) har pt ALDRIG haft brug/problemmer med en nokia
kun careline via telefon med forskellige spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 16-01-05 21:46

Tak for svaret rotw.

Ja så vil jeg prøve det.

Snusi

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-01-05 21:54

det var så lidt god fornøjelse med den