/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail
Fra : Carg
Vist : 723 gange
20 point
Dato : 16-01-05 15:00

Så lige, at der var et spørgsmål om at få en gratis-mail ind i Outlook, deraf dette: Jeg bruger Incredimail og vil så gerne vide, om der er nogen af disse gratis-mails, der kan integreres deri? Så vidt jeg har hørt går den ikke med Hotmail.

Carg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 15:12

jo hotmail kan også - og yahoo -for eks - - emesen har faktisk skrevet en rigtig god forklaring om lige hotmail.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 15:14
Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 16-01-05 15:14

Forstår ikke hvorfor nogle bruger den fulde Incredimail pakke? Hvis man bruger Microsoft Outlook Office, kan man gratis downloade en add-on pakke fra Incredimail's hjemmeside, der gør det muligt at bevare sit originale email-program og blot have Incredimail's muligheder som et tilvalg. Gør man det betyder det at der medsendes en Incredimail-reklame hver gang man sender en email. Vil man undgå dette, kan man købe pakken for ca 24 $. Og så slipper ens email-modtagere for disse reklamer.
Som svar på dit spørgsmål: Fjern Incredimail, Brug Outlook Office og download Incredimail's gratis Add-on pakke. Så er du kørende. Med denne løsning vil du også kunne bruge Hotmail's. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-01-05 15:17

mirit

emesens tip omtaler jo netop ikke Incredimail, og det er det der er spørgsmålet!

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 16-01-05 15:22

Det lyder meget interessant arne.jakobsen...det vil jeg da lige undersøge om jeg kan finde ud af...ha ha...er ikke en ørn til det tekniske!

Jeg har prøvet at gøre som Emesen foreslår man gør i outlook og det virker også i Incredimail, men kun hvis man har købt hotmail PLUS for 149 kr.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 15:22

læs igen arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-01-05 15:34

mirit > Nu har jeg så læst emesens tip igen. Og hwa så? Der står stadig ikke noget om Hotmail og Incredimail. Fortæl - fortæl, det kunne jo være at jeg bare er alm. dum i nødden eller langsomt opfattende?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 15:37

arne som jeg forstår det så har brugeren incredimail som standard i oe - jeg svarede så der ud fra - og der er temmelig mange gratis e-mail programmer der kan integreres i oe (og for den sags skyld outlook).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-01-05 15:52

Ja OK mirit. Hvad bruger du selv? Jeg bruger Outlook Office MED Incredimail add-on. Og det er helt fint. Jeg har alle muligheder, også for at sende emails med "sjove" baggrunde, smileyes, lydfiler o.s.v. Jeg har ikke købt den dyre pakke, men det er kun få af mine emil-modtagere der brokker sig over den medsendte reklame. Den stå kun nede i bunden af emilen, og de undlader bare at klikke på den. Mange af dem har svaret tilbage at de synes mine emiler er sjove og fantasifulde. Sender jeg emiler til forretningsforbindelser gør jeg det bare fra Outlook Ekspres, så slipper mine modtagere for Reklamerne. Det virker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 15:55

lol- jeg er absolut ikke tilhænger af incredimail - men det er jo smagssag !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 15:57

Carg - hotmail - yahoomail og flere kan udemærket integreres både i ot og outlook

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-01-05 16:00

Jamen det er da folk frit for, men de fleste der siger det, har KUN prøvet Incredimail's totalpakke. Det er jo ikke den jeg roser, men Add-on. Jeg har kørt med den længe, og DEN er OK. Prøv selv. Den kan nemt afinstalleres.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 16-01-05 16:16

Jeg kan nu ikke se hvad der er så forfærdeligt ved den fulde pakke fra incredimail...jeg har aldrig haft nogen problemer med den...men jeg ved selvfølgelig heller ikke ret meget om computere generelt, så måske har jeg problemer jeg ikke er klar over
Nu har jeg gjort som du arne...og har downloaded tillægspakken, så kan jeg jo åbenbart det hele.
Men >mirit mit spørgsmål sagde nu intet om at jeg brugte outlook men kun incredimail, så jeg blev ret forvirret da din henvisning til et tip var om outlook...men det skal så siges at jeg da kunne bruge det alligevel.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-01-05 16:40

Carg

Det værste ved Incredimail's fulde pakke er, at det er et totalt system, der går ind og erstatter de Microsoft-programmer som man har været vant til. Det forvirrer mange brugere, der synes at Incredimail er underlig og ulogisk i forhold til hvad de har været vant til. Jeg synes IKKE at det er et ringere system, men giver brugerne ret I at det, i forhold til Microsoft's produkter, er noget anderledes.
Hvis man derfor vælger den af mig skitserede løsning, har man stadig Outlook Office MEN med de væsentligste Incredimail Features. Og det burde alle kunne finde ud af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 16:47

Carg sorry - men var klar over at det kunne bruges på begge

(kan stadig ikke lide incredimail )

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 16-01-05 16:50

ja jeg er meget taknemmelig for denne løsning da jeg nu let kan integrere alle familiens forskellige mailadresser samme sted: Skønt!

Du får pointene arne, da du kom med den bedste løsning for mig. >Mirit dit svar var sikkert også brugbart, men jeg kunne ikke få det til at virke med hotmail.

Mange tak for hjælpen begge 2

Godkendelse af svar
Fra : Carg

Dato : 16-01-05 16:52

Tak for svaret arne.jakobsen.