/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mary-kate og Ashley
Fra : snoopy_2
Vist : 878 gange
140 point
Dato : 16-01-05 11:46

Jeg er intereseret i mary-kate og ashley dvd'er eller vhs'er.
Jeg vil låne dem på biblioteket men kan ikke finde dem !!!!
hjææææææææææææææælp please

m.v.h.

Christine

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-01-05 11:51

Du skal søge på The Olson Twins.

Der er forskeliigt om dem her på nettet, bare skriv Olson twins i søgefeltet.

mvh dova

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-05 12:02

tark (-:
jeg skal prøve

Accepteret svar
Fra : wacher

Modtaget 150 point
Dato : 16-01-05 12:03

Hvis du går ind på bibliotek.dk (som er en base med alt på de offentlige biblioteker over hele landet) på

http://bibliotek.dk/

så er der ingen emner dvs. de findes ikke på bibliotekerne i danmark så du er nok nødt til at købe dem...men de nu er ikke så dyre.

Der er masser på af dem på Ebay. Her er et eksempel:

tp://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=617&item=6359423344&rd=1

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-01-05 12:03
Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-05 12:11

er der ikke flere end den ???????

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-01-05 12:23

Jo der er masser på Ebay. Gå ind på Ebay på

http://www.ebay.com/

og oppe i "Start new search" taster du olsen twins dvd
så får du 45 frem på skærmen

husk at der er forskel på dvd i USA og Europe. USA er reg. 1 og Europe reg. 2.
din dvd afspiller skal være regionsfri(kodefri) eller have mulighed for at blive det.
De fleste billige dvder er det fra starten eller har en lille vejledning liggende i
med hvordan den bliver det og hvis ikke kan man som regel finde vejledning på nettet et eller andet sted. Hvis du køber VHS bånd så er der også forskel her. Der er NTSC og PAL.
Vi bruger PAL i Danmark og Europa og de bruger NTSC i USA og nogle andre steder. Nogle videoafspiller har NTSC playback on PAL dvs. de kan afspille NTSC bånd så hvis du køber NTSC bånd skal du være sikker på at din afspiller kan afspille dem

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-05 12:45

jeg ved det er lusket at stille flere spørgsmål men så forhøjer jeg bare point-tallet. Der står en pris det er vist ikke danske kroner men hvor meget koster de ca. pr. styk ??????

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 16-01-05 12:54

Alle priserne står i amerikanske dollars (ligesom vi har kroner herhjemme). Dvs. du skal gange den pris du nu kigger på med ca. 6,5 - afhængigt af hvad kursen er.

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-05 12:56

det er heldigt du siger det for jeg satser på at tjene penge på dollars kurserne så jeg ved alt om dollars kursen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-01-05 12:57

Der er da også film med dem her i Dk
Bl. a, en der hedder Hænderne fulde, og Holiday in the sun og When in Rome.
Der er i efteråret 2004 lavet en CD med dem sammen med en der hedder Mandy Moore.

www.filmland.dk
www.filmnet.dk
www.filmzonen.dk

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-05 13:01

Tak for svaret wacher. Det var sørme heldigt at du var så hurtig

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 16-01-05 13:01

Point er lige meget. Jeg har 6680 så jeg mangler ikke nogen. På Ebay er prisen som regel i USD og en dollar er ca. 5.75 kroner. Du skal også betale for shipping. Det står på de forskellige auktioner hvor meget det er.

Hvis du kigger på New York Minute New Release DVD Olsen Twins Widescreen auktionen så kan du købe den her og nu for 9 dollar ca. 51,75 kroner...men da ham der sælger den har mange til salg kan du prøve om du kan købe den billigere idet du kan byde f.eks. 8 dollar på den med autobud. Shipping er USD 3 ca. 17.25. Godt nok står der at det kun er til USA...men nogle gange gælder det hele verdenen. Du kan evt. skrive og spørge om hvad portoen er til Europa...men det kan ikke være meget mere. En dvder vejer jo ikke noget og i USA har de noget der hedder mediamail hvor porto på bøger, aviser,cdere og dvd er meget billig.

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-05 13:09

jamn hvordan ska jeg så tak dig ?????