/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IBM DLA?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 547 gange
120 point
Dato : 16-01-05 11:26

Min LapTop kommer med jævne mellemrum og spørger om jeg ønsker at bruge IBM DLA istedet for de programmer der følger med Windows XP. Hvad er IBM DLA? Hvilke programmer dækkes af dette begreb? Skal jeg svare JA? Og hvis ikke, hvordan får jeg fjernet dette IBM DLA, så den ikke bliver ved med at stille det samme spørgsmål hver anden dag?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-01-05 11:38

http://www.argentuma.com/backup/software/dla.html
Jeg ved ikke om du kan få noget ud af dette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-01-05 13:01

Referencen til programmet ligger sikkert i din Start folder!

Hvis du har en cd/dvd brænder kan du vha et packet writing program (IBM DLA), bruge et genskrivbart medie som en slags extra harddisk! Altså tilgå det genskrivbare medie som du bruger en harddisk!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-01-05 13:11

tedd

Det kan jeg da i forvejen via de alm. programmer der ligger i Windows Xp og f.eks. TotalCommander. Jeg efterspørger sådan set hvad andre gør? Og hvorfor jeg evt. skulle vælge IBM DLA istedet for Windows XP softwaren? IBM DLA er jo ikke blot nogle extra-funktioner, men et spørgsmål om at erstatte noget jeg har med noget forholdsvis ukendt!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 120 point
Dato : 16-01-05 13:15

Jeg ville vælge ikke at installere det!

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 18-01-05 20:58

hej,
jeg har forsøgt at søge på mcafree og fandt bla. dette http://faq.mcafee.dk/?faq=3290 når jeg skrev IBM DLA i søgefeltet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 21:11

computersmeden

Dit link giver ikke noget svar! Hvis du har fundet et svar, vil du så ikke godt kopiere det og sende det her som citat?

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-01-05 17:53

Tak for svaret tedd.