/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Users manual til Tandberg TV ?
Fra : bennymanden
Vist : 1066 gange
100 point
Dato : 15-01-05 15:40

Hej.
Jeg har nu ledt temmelig længe med diverse søgemaskiner efter en User/Owners Manual til et Tandberg fjernsyn, modellen hedder VTFF54M22NO det tilhører en bekendt som under flytning har mistet sin manual, vi kan godt finde programmerne, men ikke lagre/gemme indstillingerne. Er der nogen der har et godt link, eller et tips til hvordan jeg søger (og finder) en sådan manual ?
På forhånd tak Benny

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-05 15:48

På denne hjemmeside kan du se alle Tandbergmodeller og den du nævner er ikke imellem. Jeg tror ikke det er modellen du har fundet med en form for serienummer. Men kig selv.
http://www.nrhf.no/nrhf-TR-TV.html

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 15:56

Nå den side er fra Norsk Radio Historisk Forening og omtaler ikke moderne TV. Men en fuld søgning på modellen giver intet, så det kunne jo tyde på at der ikke ligger noget på nettet med VTFF54M22NO. Kan så ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-01-05 16:45

Ok arne, den side du linkede til havde jeg fundet, men måske har du ret i at det er et eller andet serienummer jeg har fundet, så jeg må se nærmere på det i aften, jeg har søgt højt og lavt, og ikke kunnet finde noget, jeg tænkte blot en eller anden måske lige vidste hvor ? ... men tak for forsøget
Hilsen Benny

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 04-02-05 00:16

Tak for svaret arne.jakobsen. Hun har solgt sit Tandberg, så vi lukker og slukker.
.................................................. Tak for forsøget arne

Benny