/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
VHS til DVD
Fra : obtossen
Vist : 296 gange
264 point
Dato : 15-01-05 14:47

Er der nogen der kan spille 3 film over for mig, det er noget fodbold.

Jeg har selv videoerne, så det er 100 % lovligt.

Jeg bor i Grindsted (ved Billund/ Midtjylland)

Mail: m-a-h@pc.dk . tlf:26329550

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-01-05 15:16

hvis det er egne optagelser er det oik her

Kommentar
Fra : obtossen

Dato : 15-01-05 15:19

Hej Igen.

Det er nogle fodboldfilm, som jeg har købt.

Men det er til eget brug. da min video-maskine er i stykker. og vil ikke købe en ny.

så det jeg skal er at få dem lavet til dvd, så jeg kan se dem.

Selvfølgelig vil jeg give en dejlig skilling til personen, som vil gøre det.

nogen der vil hjælpe, så ring eller skriv.

Mvh.
Mogens Hansen 26329550 m-a-h@pc.dk MSN: mogenshansen@sport.dk

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-01-05 19:17

Desv,alt for stort bøvl med vhs-PC-konvertering

Kommentar
Fra : obtossen

Dato : 15-01-05 19:29

Okay olepost.

ved du hvor jeg kan hente nogle programmer til selv at spille dem over.

Og nogle der ved om man overhovedet kan med det tv-kort, som man kunne købe i ALDI for et par måneder siden. ??

Mvh.
Mogens Hansen

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-01-05 20:58
Kommentar
Fra : obtossen

Dato : 18-01-05 18:33

Nogen der kan gøre det for mig, til en fair pris, eller ved om man selv kan gøre det, med det tv-kort. som man kunne købe i ALDI, for 2-3 måneder siden.

mvh.
Mogens Hansen
TLF: 26329550 MSN: mogenshansen@sport.dk MAIL: m-a-h@pc.dk

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-01-05 19:45

lav er nyt spgm med henvisning hertil,så er du øverst igen