/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilken udbyder til privat hjemmeside
Fra : hedefelt
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 15-01-05 13:15

Vil her gerne trække lidt på Jeres kloge viden!

Er træt af altid at lede efter gratis hjemmesider - så nu skal det være - registrering af hjemmeside og fast betaling!

MEN der er f...... mange udbydere - og hvad skal man gå efter?

Indtil videre har mine sider alle været lavet i "simpel" html, og har været lidt hobby sider og lidt billedgallerier fra familiefester og den slags. Flere udbydere jeg har kigget på, siger nej til billedgallerier - og det er jo det der oftest er det man bruger private hjemmesider til!

Spørgsmålet er så - hvor skal man henvende sig og søge denne hjemmeside (med hotel).

Mich.

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 210 point
Dato : 15-01-05 13:23

Hej
Jeg bruger b One
Det kan jeg anbefale.
IPM

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 15-01-05 13:35

Folk jeg kender, anbefaler Suftown, http://www.surftown.dk/

Kommentar
Fra : akle

Dato : 15-01-05 13:52

http://www.clichehosting.com/dk/default.asp og https://www.b-one.net/ er begge gode og billige for køb af web hotel. Her har du rigelig mulighed for at lægge billedgallerier ind på din hjemmeside, alt efter hvor megen plads du har behov for.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-01-05 13:58

Som akle, og i dén rækkefølge Cliche og B-one.

Vil du have kvalitet er det www.Wannafind.dk

Godkendelse af svar
Fra : hedefelt

Dato : 16-01-05 11:58

Tak for hurtigt svar.