/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Spil søges!!!
Fra : mickey777
Vist : 468 gange
35 point
Dato : 15-01-05 10:37

Jeg kan ikke huske spillet's navn, kun hvad det indeholder.

Som eksimo står man på en is overflade, hvor der er tre vandhuller. Ud af disse 3 vandhuller hopper fisk med forskellig interval op, også gælder det om at slå dem på land. Visse gange dukker enten en hval eller spækhugger op, dem skal man undgå!

Er der nogle som ved hvad dette spil hedder, og evt. hvor man kan spille/downloade det?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 15-01-05 11:04

Måske er der tale om en Yeti istedet for en eskimo, men jeg har været inde på forskellige Yeti' sport sider og fandt intet der passede til ovenstående beksrivelse af spillet.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-01-05 12:53

Det kan kun være Oseald, isbjørnen, det kan hentes på gamlespil.dk

hilsen Frueyde

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-01-05 12:53

Sorry, fik lige lavet tastefejl....Oswald

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 15-01-05 13:26

Kender godt det gamle spil, Oswald, isbjørn spillet, men det gælder om at hoppe på isflage til isflage.

Det drejer sig ikke om at "nakke" fisk for jeg kan huske at eskimoen, hvis det er en eksimo, også har en kølle i hånden for at få fiskene på land, så de ikke hopper tilbage i vandet.

Annuller spørgsmålet
Fra : mickey777

Dato : 14-06-06 14:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål