/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Højtalerophæng
Fra : jkk999
Vist : 1010 gange
100 point
Dato : 21-08-02 16:55

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i beslag/ophæng til højtalere. Det eneste krav er, at de har et kuglehoved så højtalerne kan drejes.
Jeg har ledt alle radio/Tv forhandlere og tømmerhandler igennem, uden held. Håber I ved noget!!

På forhånd tak Jens

Accepteret svar
Fra : jehg

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-02 17:52

Jeg mener at jeg har set højttaler beslag i Silvan, men om det er med kuglehoved, der er jeg ikke sikker.

Jehg

Godkendelse af svar
Fra : jkk999

Dato : 21-08-02 18:04

Tak for svaret jehg.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 17:16

"jkk999" <jkk999.news@kandu.dk> wrote in message
news:1KN89.9021$ww6.1436582@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i beslag/ophæng til højtalere.
> Det eneste krav er, at de har et kuglehoved så højtalerne kan drejes.
> Jeg har ledt alle radio/Tv forhandlere og tømmerhandler igennem, uden
> held. Håber I ved noget!!
>

HIFI klubben har nogle fine nogen i en fornuftig kraftig kvalitet.

www.hifiklubben.dk

Du kan se dem ved flg. manøvrering:
Forside > Produkter > Tilbehør > Møbler & højttalerstativer> Produktinfo

mvh

Andreas M. Hansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 20:29

> Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i beslag/ophæng til
højtalere.
> Det eneste krav er, at de har et kuglehoved så højtalerne kan
drejes.
> Jeg har ledt alle radio/Tv forhandlere og tømmerhandler
igennem, uden
> held. Håber I ved noget!!

Du kan prøve at forhøre dig i følgende nyhedsgruppe:

dk.marked.privat.radio+hifi

mvh

Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 20:48

"jkk999" <jkk999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:1KN89.9021$ww6.1436582@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i beslag/ophæng til højtalere.
> Det eneste krav er, at de har et kuglehoved så højtalerne kan drejes.
> Jeg har ledt alle radio/Tv forhandlere og tømmerhandler igennem, uden
> held. Håber I ved noget!!
>
Jeg købte for nylig nogle i ElGiganten. De er helt ok og med instillinger
sideværts og op/ned.

--
Med venlig hilsen
Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 23:53

On Wed, 21 Aug 2002 21:48:11 +0200, "Tommy Hansen"
<tommy.hansen@post.tele.dk> wrote:
>>
>Jeg købte for nylig nogle i ElGiganten. De er helt ok og med instillinger
>sideværts og op/ned.

Kan du huske hvad du gav for dem ?
Bare for lige at sammenligne med HiFiKlubbens
temmeligt høje priser.

mvh Madsen