/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
nu skal vi snart have valg
Fra : huntermis
Vist : 499 gange
500 point
Dato : 15-01-05 01:05

nu på tirsdag bliver der udskivet folketings valg og er det noget du går op i ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 510 point
Dato : 15-01-05 01:06

Ja, det skal man da som demokratisk dansk borger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 15-01-05 01:07

virkelig? jeg trode først det kom til sommer pga, flodbølgen. jeg vil presse mine 18 årige venner til at stemme på venstre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 01:09

Ja selvfølgeligt går jeg da op i folketingsvalg, men hvorfor tror du at et sådant bliver udskrevet på tirsdag? Er du gift med Anders eller hans Wizz-kid, eller er du hans Wizz-kid.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 15-01-05 01:12

arne.jakobsen : der er en lille djævel inde i mig der siger at det bliver på tirsdag .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 01:13

Nåh Sorry: Wizz-kid = SpinDoctor = Den eneste der rigtig ved hvad Anders mener.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 15-01-05 01:29

som borger i dette land burde man da gå op i et valg, men hvad man stemmer på i dag har jo ingen betydning da vi skal rette os ind efter hvad de store lande i EU siger.
se vad der sker på fiskeri - landbrug - sundhed -skole og fødevareområdet. hvis vi laver egne love kommer de om kræver vi laver dem om så alle lande kan blive ensrettet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 01:33

huntermis > Ska' vi vædde 500 point? Du siger tirsdag, jeg siger ikke tirsdag?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-05 01:45

Er det ikke lige meget om det er Mogens eller Anders, de vil jo stort set det samme, det vil sige så lidt som muligt.
Det der hedder velfærdsreformer (nysprog for nedskæringer) er vist udsat til 2009.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-01-05 11:05

Udskrivning af valg på tirsdag???

Nej

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 15-01-05 13:36

Er det ikke Onsdag har har sit PR overfor pressen?

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 18-01-05 13:01

ja så blev det jo tirsdag.

og det var den lille djævle der lige gik helt amok , som stikker til mig med sin stav , og det gør sg ondt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-01-05 17:38

Hvad så arne.jakobsen, og dova hvad griner du af.
Os i inderkredsen har jo hele tiden vidst hvornår, hæ hæ.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 17:45

Palle > Åh ja, men huntermis var da trods alt ikke sikker nok til at tage imod mit 500 points væddemål.

Jeg er for resten glad for ikke at tilhøre DEN inderkreds.

Godkendelse af svar
Fra : huntermis

Dato : 18-01-05 18:22

Tak for svaret pallebhansen.

arne.jakobsen > tja nu kan du jo side der og tænke hvordan og hvorledes man får sådanne oplysninger,
selvom , jeg måske heller ikke høre til inderkredsen , ( men stik mig en computer)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-01-05 20:54

Selv tak.
Ja huntermis, ikke nok med vi har vores kollosale viden, men vi har også googles.
VH Palle Hansen