/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
OSO
Fra : .smash.
Vist : 575 gange
200 point
Dato : 15-01-05 00:01

Hey!

Jeg er ved at skrive min 10. klasses OSO opgave. Jeg har valgt at skrive om multimediegrafiker-uddannelsen. Så hvis der sidder nogle flinke mennesker bag skærmene derude der ved noget om dette må I meget gerne skrive lidt om uddannelsen, uddannelsesvejen, o.s.v. eventuelt et link eller to hvor jeg kan finde nogle oplysninger.

Håber I kan hjælpe!

Venlig hilsen Glen.

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 15-01-05 00:07

Hej Smash du kan søge efter information her: http://www.ots.dk/index_ie.htm

Venlig Hilsen
John

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-01-05 00:17
Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-01-05 10:45

Google - søg med >> +multimedia +uddannelse << og der kommer 18700 resultater!
og så skal Google ikke have point

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 200 point
Dato : 15-01-05 11:04

Ja der er mange muligheder. Jeg selv er i gang med uddannelsen og er ca. nået ½-vejs af de 3½ år den varer. Man starter med 15 ugers grunduddannelse på en teknisk skole. Så skal man vælge hvilken gren man ønsker at fortsætte af (jo mere konkret/målrettet man er, jo bedre!!!) Så følger 7 mdr. på den uddannelsesrettede del. Herefter skal man finde en praktik/læreplads, hvor man fuldfører uddannelsen. I den periode er man på skole 4 gange a 10 uger. I den sidste periode aflægger man svendeprøve.
Du kan evt. læse lidt om uddannelsen her: http://www.it2u.dk/sw6875.asp som også henviser til andre links.

hvis du vil vide lidt mere "dybere" om uddannelsen er de hjertelig velkommen!

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen
Multimedie-integrator elev

Godkendelse af svar
Fra : .smash.

Dato : 03-02-05 10:41

Mange tak for svaret! Hvis jeg for brug for mere viden skal jeg nok kontakte dig ;)