/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bruge Windows Update med piratkopi af Wi~
Fra : kettedk
Vist : 911 gange
50 point
Dato : 14-01-05 23:48

HeY!

Ja, nu burde jeg jo ikke afsløre for meget, men jeg har en piratkopi af Windows Server 2003, og så
kan jeg ikke bruge Windows Update, fordi den ikke kan validere produkt-nøglen..

Noget man kan gøre for at få det til at virke?

/Kettedk

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-01-05 23:57

Nope, den går "desværre" ikke. Jo, du har faktisk en mulighed - registrer produktet....

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-01-05 00:21

registrer.. jaja.. men hvordan??!!

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 15-01-05 01:00

i har da vist meget at lære endnu ang microsoft windows og deres pruduktnøgle
selvfølgelig kan man det ,

info: læs og lær
registreringsdatabasen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-01-05 08:49

Man kunne selvfølgelig også bare købe programmet, på den måde får du de muligheder du efterlyser, du slipper for at have dårlig samvittighed, og vi andre slipper for at skulle betale mere for vores produkter på grund af folk som dig.

Det er tyveri du er skyldig i, og så har du gudhjælpemig den frækhed at spørge herinde hvordan du kan stjæle endnu mere.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 15-01-05 09:34

Jeg må give Better_Performance helt ret.
Sådan nogle som dig hører overhovedet ikke til inde på Kandu.
Hold dig langt væk.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:06

øøh den der server version kan mig bekendt fås gratis hos microsoft

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-01-05 10:19

Okay snaptil?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-05 10:22

Helt enig med de øvrige indlæg. Køb dog det styreprogram du vil bruge, f.eks. Win XP til lige omkring en tudse. Det kan da ikke betale sig at blive tyv for så lidt, eller hvis du ikke vil betale for et styresystem, så download Linux. Når du først har prøvet linux, og har fundet ud af hvor besværligt det er at bruge, specielt når der skal installeres hardware, vil du garanteret synes at en tudse er meget lidt for et program der stort set altid virker, hvis man altså ikke skal pille i det hele tiden. Tænk lige over at når du f.eks. går i biffen så smutter der da let en hund, og her får du kun et par timers "licens", når du derimod køber et styreprogram, får du en licens der stort set gælder evigt og oven i købet gratis opdateringer, langt ud i fremtiden.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:22

jeg leder og leder.. kan huske det var erik winther der skrev det i en kommentar, og med henvisning af link, på hardwaretidende.dk ang. en artikel om athlon64... måske var det server2004???!!! ved bare at der blev sagt den var gratis og til dels bedre end windows xp til en alm. pc efter nogle få ændringer

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-01-05 10:24

Altså, ved da godt det er temmeligt tyv-agtigt, men den eneste grund til, at
jeg vil kunne bruge Windows Update er for at beskytte mig mod vira og sådan noget.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-05 10:27

Halloo! det var sørme let at finde: http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/evalkit.mspx
Dette link fører dig til Windows server 2003 download siden. Prøv gratis i 180 dage.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:27

nu fandt jeg det.. tog fejl du kan downloade den gratis og bruge i et halvt år!!!
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/evalkit.mspx

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:29

så hvorfor være en tyv hvis det er gratis... i et halvt år mindst

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-05 10:41

Hov snaptil
Vi var nok på samme spor samtidig hvad???

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-01-05 10:44

Jamen, er det ikke noget man skal have tilsendt med posten? Det ser sådan ud..

Kan du ikke lige skrive et link til en side, der begynder downloaden med det samme?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:44

Citat
Fra : snaptil Dato : 15-01-05 10:22

jeg leder og leder.. kan huske det var erik winther der skrev det i en kommentar, og med henvisning af link, på hardwaretidende.dk ang. en artikel om athlon64... måske var det server2004???!!! ved bare at der blev sagt den var gratis og til dels bedre end windows xp til en alm. pc efter nogle få ændringer

ja det kan man godt sige..hehe

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:45

nej det engelske link er til direkte download

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:47
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:47
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:48

du skal op med nogle info... til "bill" hvis du vil låne (-:

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-01-05 10:50

Men det bliver altså downloadet og ikke sendt?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-01-05 10:51

...... hvad med du bare prøvede-.....

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-01-05 10:53

udfylder bare det der lort med noget pis...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-05 11:25

Nu hopper jeg af denne "PIRAT" tråd, jeg gider ikke mere Mojn Do!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-05 11:31

I stedet for at bøvle med piratkopier af Windows - så er der muligheden i Linux/SME serveren.
Den kan holde hjemmesider/ftp-adgang/mail/uddeling af lokal IP/firewall/netværk
Altsammen gratis.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 10-05-05 16:58

Lige en kiks til Better-performance og Anli Desværre er det jo forbudt at stjæle fra selv verdens rigeste mand, men jeg vil da helt sikkert give emesen ret i at en SME server er svaret. Den er utrolig stabil i forhold til windows 2003 serveren. Har prøvet begge.... Windows serveren gik ned efter en uges tid og SME serveren har nu kørt i 3 måneder som web, ftp og mail uden et eneste sammenbrud.

Annuller spørgsmålet
Fra : kettedk

Dato : 13-05-06 22:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål ..