/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
screenshots af film(+50 point)
Fra : xyzzygy
Vist : 478 gange
1 point
Dato : 14-01-05 21:37

jeg syns ikke det er muligt, kender i et program der kan klare tricket?

skriv hej her http://www.kandu.dk/dk/spg/56680 for points. i må osse gerne svare på logon problemt, så skal jeg nok lige gi 50 points ekstra, blockerings tingen belv løst med universalmidlet, formatering.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 21:56

Hvis du mener screendump så tryk på Prt Scr på tastaturet. Har lige prøvet og jeg får et fint billede når jeg laver en Indsæt (Paste) i Irfan View.
Luk de andre med mindre du skal bruge dem til noget F... point

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-01-05 22:04

ja ja, men når man paster bliver det bare sort. eller, det gør det ikke, filmen er inde i det sorte, men følger ikke med hvis man flytter den. og den bliver sort når man gemmer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 22:12

Ikke hos mig
Du kan jo se om du ikke genkender dette: http://www.bjarne-d.dk/pic.htm
frisk hentet fra en DVD film

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-01-05 22:19

columbia tristar. og det kan man altså med Irfan View? det må jeg lige se på. du kender ikke noget til logonproblemet osse? det er lidt balastende, for jeg går plejer at tænde maskinen og så gå ud efter en Kaff med tilbehør, og når man så kommer tilbage er den ikke klar, irriterende. :((

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 22:22

Jeg har lige lavet et fra midt i filmen og har prøvet at køre indledningssekvensen til Ørnen fra DR1 du kan kigge på seneste link og klikke næste nederst på siderne (opdater).
Jeg kigger lige på det andet problem.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 22:29

Hvorfor prøver du ikke at få lavet en Hijackthis log, der jo fortæller hvad du slæber med under opstart. Du kan måske få Arlet til at tjekke den www.arlet.dk eller på www.spywarefri.dk forum.
Ellers kan du prøve at skrive msconfig i Kør - OK
Vælg fanebladet start
Deaktiver alle opstartsnøgler, genstart, hvis det blev godt prøver du, at aktivere en nøgle ad gangen for at se hvad der driller. Genstart mellem hver aktivering. (Gider ikke skrive i den anden for kandu er sløv)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-01-05 22:37

hmm, jeg får stadig sort skærm i stedet for billeder, osse med irfanview :( og jeg mener at logon problemet er relateret til SP2, og at andre har haft samme problem. men jeg nåede aldrig at læse det, for kandu sløvede helt ud. som oftest.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 22:48

Det lyder nu til at du har større problemer end SP2
Prøv nu det jeg foreslog. (Kunne være, at der er relation mellem dine dumps og logon, hvem ved)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-01-05 22:50

næ, for dump problemt har jeg altid haft, osse på andre computere, du er den eneste der kan, som jeg har hørt om ihvertfald :S

Kommentar
Fra : Random

Dato : 14-01-05 23:00

Bare en kommentar... Det med dumps kommer lidt an grafikkortet mener jeg. Måske skyldes det om videorammen benyttes til at vise filmen.. Men det er et underligt problem.. For fx kan man ofte tage screen dump af alm mpegs, men ikke af divx videoer. Vil gerne høre en løsning, hvis der var et simpelt program..
Det er enkelte gange lykkes at tage screendumb af virtual dub.. men det er sådan lidt tilfældigt... måske efter om man viser en keyframe i filmen eller lign..
nå men bare en kommentar... Hygge

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 23:04

Jeg har bare et GeForce 5200 og 1 gb PC2700 DDR RAM og et styresystem der ikke er belastet af unødvendigt pjat, W2K hvad ellers.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 15-01-05 01:03

hmm, ati radeon 9600 128 512 mb PC2700 DDR RAM og XP og 300 gb

Kommentar
Fra : Linkin

Dato : 16-01-05 12:10

Hvis det er en dvd film du vil have screenshots fra skal du bare afpille den i MSI, i styre panelet til programmet findes der en knap med et kamera på, og den tryker du bare på når filmen viser et billede du vil have et screenshot af...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 16-01-05 19:36

og MSI er ...? findes hvor?

Kommentar
Fra : Linkin

Dato : 17-01-05 19:53

Helt nøjagtigt hedder det MSIDVD, men som sagt er det et program som kan afspille dvd'er. Så vidt jeg ved skal man købe det ved sin forhandler..