/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP.......
Fra : Harbo21
Vist : 567 gange
300 point
Dato : 21-08-02 15:38

Hejsa..
Jeg håber der sidder nogle, som kan hjælpe mig.
Mit spørgsmål går ud på at når jeg sidder og spiller counter strike
på nette går hele min computer helt i stå, billedet som er på skærmen
låser helt fast og jeg kan ikke gøre en skid.
Det er rimlig træls når man sidder og spiller i ca 5 min. og den går død...
Håber der er nogle som kan hjælpe mig..

Accepteret svar
Fra : RaB

Modtaget 300 point
Dato : 21-08-02 18:32

gammel computer smid lortet ud..

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 21-08-02 19:59

Du har et problem i én af indstillingerne i spillet. Jeg gætter på at det er grafikmæssigt, da din PC fryser, men det kan selvfølgelig også være lydmæssigt. Prøv at lave om i opsætning på opløsning, sound, textures osv.
Den nyeste Patch hjælper da også - CS Retail 1.0.0.5

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 22-08-02 00:58

Jeg må give Triac ret idet jeg har haft samme problem (som nu er løst) Jeg installerede et nyt grafikkort (GeForce4 MX440 og det kører perfekt i CS med 800X600 opløsning Jeg tror også det er en eller anden form for instilling du mangler at korrigere og så skal det nok gå

Håber du fpr det til at virke mester

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 09:41

Hej Harbo,

hvilket bundkort, processor, antal ram, grafikkort og version af Windows har du?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : jca

Dato : 31-08-02 00:05

CS Retail er noget junk... Anskaf dig den gratis version fra nettet fra deres officiele side www.counter-strike.net

Ellers dit problem med at låse dig fast i spillet hvad for nogle dele er der smækket i din computer? Og har du installeret nogen form for add-ons buyscript's og så videre...

Som alle de andre også har skrevet reinstall'er dit Half-Life + CS og download de nyeste updates/patches.

Har din mus problemer med at følge efter dit crosshair? Det har jeg prøvet et par gange. Selvom jeg reinstall'erer du'er det stadig ikke. Det er vist et lille spørgsmål om drivere... for da jeg installerede WinXP kørte det fint og ingen problemer med crosshair længere du kunne måske hente dine nyeste drivere fra nettet til det hele grafikkort, bundkort, lydkort, whatever... Selv den mindste driverfejl kan gøre at spillet går crash.

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 04-09-02 09:38

Jeg havde samme problem i flere forskellige spil. Problemet hos mig var at grafikkortet blev for varmt. Blæseren på kortet kørte simpelt ikke godt nok. Du kan få samme problem hivs din processor bliver for varm, så check dine blæsere!!
Da jeg samtidig fandt ud af at det var blæseren på mit grafikkort som larmede allermest i min PC, skiftede jeg den ud med en cpublæser, som jeg koblede til 5 volt. Den siger INTET nu, men mit kort har aldrig været så stille ;)
Jeg gjorde den fast ved at bore to huller i køleprofilet ud for de huller som er gennem grafikkortet (fra den gamle blæser) og så binde den fast vha. strips. Lidt noget fusk, men det kører fremragende!!

Bye
Gennie

Godkendelse af svar
Fra : Harbo21

Dato : 18-12-02 12:27

Tak for svaret RaB.