/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sommerhus 26. - 29. maj 2005
Fra : janinna
Vist : 345 gange
80 point
Dato : 14-01-05 19:50

Hej. Vi er 4 voksne, (2+2) der gerne vil på weekendtur den sidste weekend i maj. Er der nogen som vil låne os, eller billigt leje os et sommerhus eller en hytte i de 4 dage? De eneste krav vi har er: 2 soveværelser med enkeltsenge eller dobbeltsenge + varmt vand til bad.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 19:56

Har I nogle krav til hvor i landet? Hvilken slags natur? Tæt ved hav? Tæt ved by? Tæt ved indkøbsmuligheder? Max. pris? o.s.v.
Vær lidt mere præcis janinna, så er det meget nemmere at svare dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 20:04

P.S.: Hvordan får du en weekend til 4 dage? Altså fra hvilken dato kl. ??:?? til hvilken dato kl. ??:??

En normal weekend er fra fredag kl. 12:00 til søndag kl. 16:00 eller sådan ca. men det er jo også kun godt 2 døgn.

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 14-01-05 20:14

Vi har ikke andre specielle krav. Det er en forlænget weekend!! Torsdag aften den 26. maj til søndag den 29. maj. Vi har ikke lagt os fast på en max pris, men vil selvfølgelig afsted så billigt som muligt. Huset må meget gerne ligge på fyn eller i jylland. Sjælland kan også gå, men da skal vi betale bropris også.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 20:14

janinna > Du er kommet til at stille nøjagtigt det samme spørgsmål 2 gange. Skynd dig at slette det andet, før nogen svarer på det, så sparer du 80 point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 20:20

Skynd dig nu at lukke det andet, overflødige spørgsmål, så skal jeg prøve om jeg kan skaffe jer et godt tilbud i mellemtiden.

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 14-01-05 20:21

tak for det Arne.Jakobsen

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 14-01-05 20:23
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 21:05

janinna > Jeg har i mange år været leder for en spejdergruppe i Herning. Vi har en hyggelig hytte liggende ca. 6 Km. syd for byen. Den ligger midt i et dejligt skovområde og der hører fiskeret til hytten ved Rind Å der løber neden for bakken 50 m. fra hytten. Hytten er stråtækt og bygget i 1955. Der er en stor sovesal med madresser til ca. 30 pers. på 1. sal, men også 2 værelser med enkelt-køjesenge i stueplanet. Et fint køkken med alt nødvendigt undtagen opvaskemaskine. Der er et toilet/badehus 10 -13 m. væk fra hytten, men der er såvel varmt vand som El & Tlf. Møblementet er simpelt og der er ikke TV & Radio, det må I selv medbringe hvis I ikke kan undvære det i en weekend. Der er derimod pejs og brænde ad libitum, såvel som økser, så mændene kan får lidt motion. Udlejeren er ikke hjemme i aften, men jeg vil tro at hytten er ledig på det tidspunkt. Hvis I ellers synes at det lyder fint nok vil jeg prøve at snakke med ham i morgen. Det er længe siden at jeg har haft med udlejningen at gøre, men jeg vil tro at prisen bli'r 1500-2000 kr.
Svar lige tilbage hvis det har jeres interesse. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 14-01-05 21:12

Tak for tilbudet, men det var ikke lige en spejderhytte vi havde regnet med at skulle leje.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 21:25

janinna > Helt okay, men du brugte selv ordet hytte. Og hvad tror du forskellen er på en hytte og en spejderhytte?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 21:29

Der er kun én: Prisen. Spejdergrupper betaler ikke skat, derfor kan de leje deres hytter ud billigere end private. Og så går hyttelejen til et godt formål, nemlig ungdomsarbejde. Privat hytteudlejning gavner kun udlejerens pengepung.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-01-05 21:35

Hej janina
Jeg har ingen sommerhus så der kan jeg ikke hjælpe, men jeg lejer mig frem, via nedenstående link, når jeg skal bruge et hus.
Måske det også kan hjælpe dig, om det er billigt er vel en skønssag.
http://www.soenderhus.dk/
Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : fleng

Modtaget 80 point
Dato : 14-01-05 21:39

Her er et linkpå gode sommerhuse det ene ligger i Holmsland mellem Søndervig og Hvide Sande, det andet ligger i Fjaltring http://www.danferie.dk/
Mvh.
Fleng

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-01-05 20:10

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 27-01-05 20:26

Tak for svaret fleng.