/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
natmaden !!!!!!!!!!!!!!
Fra : miritdk
Vist : 472 gange
1 point
Dato : 14-01-05 18:42

http://www.kandu.dk/dk/spg/58359

gjorde du da ?????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-05 18:50

natmaden er en dybt seriøs ....natmad

Natmaden 'møder' først omkring 2 tiden ...om natten. Spørg om PHP, så er du godt hjulpen miritdk

HÆV pointene miritdk ...fedterøv

:() </MOLOYKLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-05 18:51

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 19:10

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 1 point
Dato : 14-01-05 20:16

Molo -> dette er en meget alvorlig sag, faktiskt mangler der kun at der kommer en forbi og råber pointrytter

Sæl http://ding-dong.net/natmaden

Det kan da være at mail virker nu men ikke kandu, det møg !
dette indlæg er forsøgt sendt i snart en time.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-05 20:26

Glimrende selvportræt natmaden

..og tjaeh... der er lidt klumper i strømmen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 20:26

jeps - jeg tror der må være en "lurer" hos kandu - for hver eneste gang man har skrevet at nu kører det hele så sover den igen

pointrytter ???????? jamen det kommer jo hver eneste gang en eller anden ser sig gal på hvad ved jeg - så det er nok mere normalt end unormalt - ikke ????????

ser lige natmaden sidde og bokse tastaturet halvt ihjel for at komme ind

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-05 20:29

Ok så skriver jeg kommentarerne her: http://www.kandu.dk/dk/spg/58362

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 20:33

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-05 20:36

Det gør jeg også emesen

..hva' laver du natmaden ? Linker rekursivt til kandu.dk ? Hva' får du for det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-05 20:39

Øh der kan måske lige gufles lidt påænger her - for så vil jeg sige noget pænt om Miritdk's meritter. Jeg syntes, at Miritdk er øh - er æh (så eyvind tag dig nu sammen).
Altså Miritdk er æahm ................ ...................klog og skarpsindig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 20:51

emesen du er ikke alene fræk - du er også fuld af løgn

øv hvem har givet dig alle de blå øjne - håbede jo lige at stikke dig en på øjet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 22:10

Det er nok emesen's kone der har givet Eyvind øjenskygge på.
miritdk han mangler jo på det andet
Tak for point'en.

Molo.... seriøs ... det får du mig ikke til at skrive at jeg .... ..
det kan jo bruges imod e'n senere. Selvpotræt hmm! det var et spejl

Jeg får altså ikke en disse for rekursive links, men det lykkedes da at få det til at pege midt ind i tråden.
Værst er det at jeg trykkede på emesens link i denne tråd, til denne tråd !
Ups kommer i tanke på at optikeren vil have mig som kunde !
Ænten er jeg ved at blive nærsynet, eller osse er det fjernsynet