/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
downloading
Fra : mini_porno
Vist : 369 gange
36 point
Dato : 14-01-05 18:17

har tænkt på om der er nogen der kender et program til at downloade hvor man kan hente film med danske stemmer eller danske tekster?
for der irreterer mig at jeg kun kan hente dem på engelsk eller med engelske tekster.
kan hente nogle film med danske stemmer på overnet men ik særlig mange og der er næsten alle film også pornofilm. hvis jeg bruger ares er det hele på engelsk og er mega ringe lydkvalitet og mega dårlig billedekvalitet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 18:25

Stønner de der pornostjerner ikke på samme måde?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-01-05 18:25

så køb dem lovligt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 18:29

NIX tedd. Englænderne siger Uuuh, Danske piger siger Åhhh. Det er meget vigtigt.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 14-01-05 18:30

kan vi holde os til emnet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 18:32

Lidt svært mini_porno! Gider du gentage spørgsmålet?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 14-01-05 18:38

spurgte bare om der er nogle programmer hvor man kan finde film på dansk eller med danske tekster da jeg ikke kan finde noget med overnet eller ares..

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 46 point
Dato : 14-01-05 18:38

mini-porno > OK så.

Det kandu ikke nogen steder. KUN danske film udgives med danske lyd og de kun med engelske underteksater. Og de fleste film der laves, produceres idag i østeuropa eller USA. Deres film bliver ikke tekstet med dansk, dertil er det danske marked alt for ubetydeligt.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 14-01-05 18:41

okay.. tak for hjælpen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 18:47

Man takker ved at lukke spørgsmålet. Accepter en af kommentarerne som svar.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 14-01-05 19:01

jaja ved det.. ska bare lige tage mig sammen til at accepterer

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno

Dato : 14-01-05 19:05

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 19:08

OK Mini. Ha' en god weekend.