/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
miritdk fik du returpoint ??
Fra : natmaden
Vist : 445 gange
1 point
Dato : 14-01-05 18:00

Ja det kan kun du svare på
http://www.kandu.dk/dk/spg/58297
husk at du kan redde 11 point her, hvis du er hurtig !!!!

Med venlig nysgerighed.
Natmaden

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 11 point
Dato : 14-01-05 18:02

speedede lige herind og nej det fik jeg ikke - hvorfor ???????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 18:14

Har da lige givet hende returpoints bare for at se linket!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 18:15

det står for hulen da når man får det - heldigvis havde jeg ikke slettet mailene før nu så jeg nåede at kigge og det fik jeg ikke - basta

MEN....... det er også ligegyldigt for mit vedkommende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 18:25

er forresten vild med din asci tegning i profilen natmaden Må jeg låne den til en mail der lige trænger til den ??????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 18:26

Det var det jeg mente tedd

Miritdk det var da sjovt at vide om man kunne lave 1p om til nogle flere point.
men det ved jeg jo når jeg lukker dette spørgsmål
point er da vigtige,,, ellers havde denne tråd jo ikke været her vel

Hav en god week-end.
Med venlig nysgerighed.
Jørgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 18:28

jo men det svipser jo af og til - det er egentlig også underligt

LUK så - og lad os vide om du får de returpoint

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 18:29

Du kan tage den i lige så mange kopier som du vil.
Den er fra den gang at man skulle arbejde, for grafikken.
Bare synd at kandu til tider rykker lidt rundt på tegnene.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 18:31

Så der lukket.
Tedd hvis du vil vide om man får returpoint. såe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 18:31

rigtigt - men det gør ikke så meget - det kan man jo selv lave om på hvis man vil

haha kommer i tanke om hvor mange såkaldte smileys der fandtes og hvor ofte jeg kommer til at lave dem som det var engang - selvom mange af dem jo er mage til idag

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 18:33

Tak for svaret miritdk.

@)->--

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 18:36

LOL - og så fik jeg returpoint lige for et par sekunder siden - *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 18:37

LOL - og så fik jeg returpoint lige for et par sekunder siden - *GGG*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-05 18:52

hvis man gi'r 1 point for et svar, så får man i alt 5 returpoint hvis der er 5 personer der efterfølgende åbner spørgsmålet, hvis det er det du er i tvivl om.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 18:58

Nej dova, ikke til et 1 points spørgsmål. Man får kun 1 point ialt, og det er uanset hvor mange, der køber svaret. Husk man kan max. få 50% retur.
Spørgsmål til 1 point giver så 100% retur.

Desuden er det først en time efter at spørgsmålet er lukket, der skal betales for at se det, hvis man er interesseret.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 19:23

Så-så nu var det altså ikke så alvorligt ment. Men så er det jo opklaret.
Nu gælder jeg mig bare til mine 5p. æller var det 1p.

Foresten miritdk troede point var 'ligegyldigt for dit vedkommende',
men da de kom så blev du vist lige week-end-glad hv'a? *GGG*

Mvh.Natmaden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 19:35

Nope natmaden - jeg blev ikke week-end-glad - og da slet ikke pga points - men blev da lige nysgerrig og ville kigge da du spurgte - såååååå

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-05 19:49

Nu har jeg lagt et point for at kikke, natmad. Så kan du jo se, om du får det...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-05 20:16

os mig os mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 20:17

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-05 20:20

Hver gang der er en spændende tråd - skal der betales for at se med.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 20:21

ÆV jeg har ikke fået nogen endnu http://ding-dong.net/natmaden/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 20:21

ser du noget spændende indtil nu emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 20:35

Det er det da miritdk, spændene, og jeg har da lige fået et returpoint *JUBII*
men det er godt nok hårdt for kandu, hvis både mail og kandu skal virke på en gang !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 20:39

natmaden

Så har du fået det, der tilkommer dig i denne tråd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-05 21:06

Natmaden - kom og fortæl når du har fået mere end 1 point retur,
Vi må simpelthen vinde over Ans'es påståelighedder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 21:08

emesen

Vi har da lavet den test tidligere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 21:25

Nix har stadig kun fået 1p. retur. i en mail.
Det trækker ud. Så I kan godt nå på toilettet

Eller lok nogen ind der må betale entre !!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-05 22:03

Ja Ans - men hvis nu...........................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 22:12

Men hvis nu............, så er der sket en fejl og det tæller ikke med.

1 point retur for 1 points spørgsmål, sådan er det bare

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 22:32

Ser ud til at Ans vinder.
Men jeg fik et gratis spørgsmål.
Der skal godt nok besvares en del for at komme på top50