/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Digital nøgenfotograf søges
Fra : streni
Vist : 4246 gange
40 point
Dato : 14-01-05 17:15

Hjælp mig. Jeg søger en fotograf, som kan tage en serie billeder af mig. Billederne skal spænde lige fra ansigtsportræt til delvis/helt nøgenfotos.

Kan du hjælpe eller kender du en som kan hjælpe mig. Mindre honorar kan gives.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-05 17:31

hej streni

du kan prøve at kigge lidt på www.fotokritik.dk

der er masser af fotografer

og det med honorar skal du ikke nævne det normale for armatør fotografer er at de giver billever for at få lov til at tage billeder af dig

måske kan jeg enda hjælpe dig hvis du er i midtjylland....

ellers prøv fotokritik.dk

olefahnoe

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 14-01-05 17:35
Kommentar
Fra : nebis

Dato : 14-01-05 17:37

Prøv at kontakte Bent Kramer fra Gråtonerne bent@graatonerne.dk
Ved ikke om han "skyder" digitalt...

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-01-05 17:54

http://stiglarsen.hypermart.net/ Han er rigtig rar at arbejde med, og så foregår det hjemme hos ham selv, i familiens villa....

http://www.lorentsen.dk/frame.htm De sq være rigtig dygtige, men tager oz en del for det

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 14-01-05 19:46

Hej Streni, hvis du mener det seriøst, og bor i midtjylland skal jeg da gerne fotografere dig, hvis det kan foregå hjemme hos dig,
det skal ikke koste dig en krone.
Mvh. lejy32

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 14-01-05 21:32

men vi må lige vide hvor du bor ellers kan vi ikke hjælpe

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-01-05 23:02

Streni, hvor bor du? Jeg er amatørfotograf. Anerkendt blandt mange. Jeg vil også gerne fotografere dig. Jeg har alt udstyr.

mvh
Franksp

Dette tilbud gælder også andre, afhængig af hvor I bor.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 14-01-05 23:31

streni....de regner alle sammen med at du er en ung, smuk kvinde......!
Måske er du en mand...? Så er det ikke sikkert at tilbudene gælder endnu! Det er for sjovt!!!!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-01-05 23:47

Hmm, Axelise - de kan være svær at gennemskue. Kom lige med et pigenavn der begynder med str.....
Eller for den sags skyld et drengenavn.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-01-05 23:58

Streni

Om du er mand eller kvinde, betyder ikke noget. Jeg er amatør/portræt-fotograf. Kønnet betyder ikke noget.
Axelise's svar kan ikke bruges til noget. Jeg ved ikke hvad/hun mener med dette. Måske kommer Axelise med en kommentar??????

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-05 10:09

Det vil jeg da gerne kommentere! De var rigtig mange henvendelser fra (tilsyneladende) mænd, der gerne vil fotografere en (tilsyneladende) kvinde gratis. Og jeg bilder mig ind, at det er udsigten til nøgen-portrætterne der lokker, og det kan jeg ikke lade være med at more mig over!
Hvis nu streni havde skrevet: Jeg er en ældre herre på 77, der gerne vil have taget nogle portræt- fotografier, delvis nogen porttrætter.....hvor mange tror du så havde tilbudt sig?? Muligvis havde du selv stadig tilbudt dig, men jeg er ikke sikker på, at det gælder for alle. Men det er nu ikke fordi jeg har "ondt i røven" over noget, - jeg morer mig altså bare! Det har men vel lov til her inde....?????

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-05 10:11

Iøvrigt er der vel ingen der siger, at streni's rigtige navn begynder med "S" . Mit rigtige navn har f.eks. intet at gøre med "A" eller Axelise - det er bare en fjollet pige-udgave af min hunds navn!!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-05 10:13

Nå ja, - og så lige en sidste kommentar:
streni har først lige logget sig på i går, - så det er muligt at "han" eller "hun" tager gas på dem, der måtte melde sig. Who knows??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-05 13:31

Citat
Jeg har alt udstyr

Tak for kaffe. Hi Hi - Så kom der nogle hmmmm liderlige avekatte på banen hva.

Tror du har ret Axelise

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-05 16:31

Ja altså mit bud er, at det er det streni sidder og griner i skægget over lige nu.....

Kommentar
Fra : streni

Dato : 15-01-05 17:02

Hej alle.

Så fik jeg læst jeres svar, og jeg er både glad og fornøjet. Mange tak for jeres respons. Jeg beklager det noget mangelfulde spørgsmål, så her kommer de manglende oplysninger;

1. Jeg er en mand på 40 år.

2. "Streni" har intet med mit navn at gøre.

3. Jeg bor i midt-/østjylland, men er parat til at køre i Jylland for den rigtige fotograf.

4. Jeg foretrækker en fotograf med studie.

5. Jeg mener det alvorligt.

Med venlig hilsen

Streni alias "ham-der-søger-en-fotograf"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-05 19:53

Mand 40 år LOOOOOOL - Så var der lige nogen der kunne få lynet op hva'

Held og lykke med dit projekt streni

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 16-01-05 09:13

Ja streni, - held og lykke - og tak fordi du du præsenterer dig så ærligt!
Håber at nogle af tilbudene stadig står ved magt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 11:49

...lol
Kort kommentar, men den rækker

Godkendelse af svar
Fra : streni

Dato : 07-02-05 21:15

Tak for svaret olefahnoe.