/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
avi-filer i Nero
Fra : Breunski
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 14-01-05 16:38

Jeg har har nogle avi-filer jeg skal have til dvd. Når jeg prøver at bruge nero, går der altid noget galt i transcoding streams, men når jeg bruger mpg-filer, fungerer det fint.

Skal jeg have lavet avi om til mpg inden jeg bruger nero, og i så fald, hvilket program skal jeg bruge til at lave avi til mpg?

Jeg har prøvet at bruge dvd-santa, hvor filerne blev lavet direkte om til vob, men jeg gider ikke at have reklamer med på videoklippene.

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-05 17:19

Du kan bruge Cucusoft AVI to VCD-DVD det er ganske let at bruge også brænder du den men nero

jeg kan sende dig en full Version over MSN

Demo:http://www.avi-vcd.com/download.asp

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 14-01-05 19:22

det må du meget gerne, men hvor meget fylder den??

Kommentar
Fra : gril

Dato : 14-01-05 20:28

det fylder 4mb hvad er din e-mail

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 14-01-05 20:52

jeg er på nu som, breunski@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 15-01-05 23:03

Tak for svaret gril. Det startede med at køre temmeligt langsomt, men der kom lidt mere fart på, da jeg ikke havde så mange programmer igang.