/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Økonomi!
Fra : kpm10
Vist : 473 gange
10 point
Dato : 21-08-02 14:38

Hvordan kan kandu.dk løbe rundt rent økonomisk? der er jo ingen bannere og det koster heller ikke penge at tilmelde sig!

Det forstår jeg simpelthen ikke, er der nogen der har et bud?

Kristian

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 20 point
Dato : 21-08-02 15:27

Du kan jo spørge det rette sted!!!

Email : service@kandu.dk

Mvh
Bantam

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-08-02 16:39

husk at poste svaret herinde

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-08-02 19:25

Jeg synes det er et rigtigt godt spørgsmål. Jeg venter spændt på svaret, som jeg også regner med at "lægger her"

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 14-10-02 11:31

Hej Kristian Mikkelsen

Du er skam ikke den eneste som har spurgt om dette spørgsmål, vi er
indtil videre selv finianserende.

Kandu.dk startede som en vidensdatabase hvor vi freelance konsulenter
kunne hjælpe hinanden indbyrdes, som vi så senere lukkede op så andre
brugere også kunne være med.

Vi havde ikke på noget tidspunkt regnet med, at kandu.dk skulle blive
sådanne en stor succes, og derved har vi heller ikke tænkt på hvordan vi
kunne få det til at køre rundt uden selv at skulle lægge penge i. Hvem
ved måske på et tidspunkt kan det jo være, at der er nogle flinke
mennesker derude som kunne tænke sig at hjælpe til.

Vi er i gang med at lave mange ændringer på kandu.dk, og her prøver vi
at efterleve mange af de ønsker som er kommet fra forskellige brugere,
derved kan det jo være der kommer gang i sagerne med hensyn til
økonomien.

På nuværende tidspunkt er der brugt meget tid og kræfter på at få
kandu.dk op hvor det er i dag, og vi håber selvfølgelig at i brugere vil
være med til at gøre det endnu bedre, så det også i fremtiden vil være
sjovt at sidde på den anden sidde af kandu.dk, for det er det som har
holdt os kørende indtil nu.

Håber dette besvarede dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 22:57

Hej kmp10

En forsigtig kommentar. Du har aldrig lukket spørgsmålet!!!

Med venlig hilsen
Frank

Godkendelse af svar
Fra : kpm10

Dato : 05-03-03 08:26

Tak for svaret bantam.