|
| Kommentar Fra : rpje |
Dato : 14-01-05 09:08 |
|
Der er vel garanti på reparationen, hvis den efter endt service stadigvæk fejler. Så virker det de har gjort ikke.
Der kan faktisk godt være en løs forbindelse indeni sensor.
MV.
Peter Jensen
| |
| Kommentar Fra : CCjunior |
Dato : 14-01-05 09:25 |
|
Vi har oplevet at værkstedet tog fejl, de valgte at monterer de gamle dele igen og vi fik ingen regning for det arbejde.. om det er service eller om det er loven ved jeg ikke, men sådan valgte de at gøre det..
Men et eller andet sted er det jo heller ikke rimeligt at de selv skal betale for en forkert del, de har jo ikke en overordnet manual som siger hvad der skal laves. Mange gange skal de bruge tid på at prøve sig frem..
| |
| Kommentar Fra : kpm10 |
Dato : 14-01-05 09:31 |
|
Jeg giver dig helt ret, men nu vil jeg mene at den mekaniker de havde sat til dene opgave ikke ligefrem var den "skarpeste kniv i skuffen" hvis man kan bruge det udtryk.
Men man går jo heller ikke ind til chefen og siger at man vil have sin vante mekaniker når de havde travlt med stomrskader osv.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|