/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis billeder til brug på hjemmeside?
Fra : vege.dk
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 14-01-05 01:14

Er der nogen der ved hvor man kan finde/købe en masse billeder til brug på sin hjemmeside.
Hvis der skal købes skal det være et dansk sted der tager dankort.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 14-01-05 08:20

Hvilken slags billeder tænker du på?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-05 08:52
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 14-01-05 13:56

En hjemmeside bygget op med "lånebilleder" er da en kedelig side !
Tag dine egne digitalbilleder, og "sælg" dit budskab !
/PG

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-01-05 14:09

Guild: Det er ikke så originalt, men lånebilleder kan være langt flottere end dem man selv har mulighed for at tage, så jeg forstår udemærket vege.dk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 22:22

Man skal jo starte et sted, senere kan man jo føle sig inspireret til selv at fortsætte.
Guild den er god, men man behøver altså ikke selv makle en ko, for at få mælk, men det smager da bedre.
og så er det jo ikke alle der lige har et kamera, eller en scanner, eller tid, eller evner,
tænk hvis man skal bruge et billed af titanic (jeg kan ikke dykke)

Godkendelse af svar
Fra : vege.dk

Dato : 17-01-05 05:52

Tak for svaret allesammen..

Kommentar
Fra : bimse2005

Dato : 20-07-05 22:25

Hvorfor kan jeg ikke få adgang til www.dejligheden.dk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-05 23:45

øh ! det eksistere jo ikke og han købes, derfor.
tror du ikke at du har misforstået noget.
denne tråd er afsluttet. det er meningen at du selv opretter en tråd med dit spørgsmål.